איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות במקלחת

המטרה של תיקון נזילות במקלחת היא למנוע את המשך הנזקים למבנה, לרכוש, לציוד ולנכס. בנוסף, תיקון נזילה במקלחת משתלם מבחינה כלכלית כי הוא חוסך הוצאות מיותרות על חשבונות מים מנופחים בסוף החודש. אבל בשביל להשיג את כל היתרונות האלה של תיקון נזילה במקלחת, צריך לבחור בעלי מקצוע נכונים.
לנו יש את בעלי המקצוע שיכולים לאתר ולתקן עבורך את הנזילה במקלחת. אנו מכירים את הקושי בהתמודדות עם נזילות במקלחת, אבל יש מאחורינו ניסיון מוכח. אז בזכות הניסיון שלנו, גם המקלחת שלך תהפוך לחדר שאין בו נזילות מיותרות.

☑️תיקון נזילות במקלחת באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות במקלחת
תיקון נזילות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות במקלחת בצורה מקצועית

הדרך לשמור על רמת ביצוע גבוהה בכל הנוגע לשירותי תיקון נזילות במקלחת היא להכיר את הסיבות הנפוצות. מנגד, הבעיה היא שהמקלחת היא ממילא חדר רטוב – מה גם שלא תמיד ברור האם סימני המים על הקירות נגרמו בגלל נזילה או בגלל בעיות עיבוי.

אם למשל יש עיבוי במקלחת והלחות לא מאווררת בצורה נכונה, יכול להיות שזה יגרום גם כן לסימני התפוררות של הקיר והטיח. אבל במקרים כאלה, הפתרון יהיה אחר לגמרי בהשוואה לפתרון של תיקון נזילה במקלחת.

 

סיבות לנזילות במקלחת

היתרון של הזמנת בעלי מקצוע הוא שניתן להיעזר בניסיון שלהם כדי למצוא את הסיבות הנפוצות של תיקון נזילות במקלחת. אחרי שיודעים מה בדרך כלל גורם לנזילות, קל יותר לאתר את המקור של הבעיה וכמובן גם לתקן אותה.

 

תיקון נזילות במקלחת בגלל בעיות איטום

בעיות איטום גורמות להופעת סימני מים שחודרים פנימה מהקירות החיצוניים. אם יורד גשם והקירות החיצוניים לא אטומים, לא יעבור הרבה זמן עד שניתן יהיה לראות את סימני הרטיבות גם בתוך המקלחת ובשאר חדרים של הבית. בשביל לתקן בעיה כזו, אוטמים מחדש את הגג ואת הקירות החיצוניים.

 

תיקון נזילות בגלל בעיות בצנרת

בעיות בצנרת הן הסיבה הנפוצה לכך שצריך להתייעץ עם בעלי מקצוע ולשלם את העלות או מחיר תיקון נזילות במקלחת. עם זאת, כיום ניתן לאתר את הבעיות עם מכשור מתקדם ובלי הרס מיותר אלא בעזרת כלים כגון:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • שימוש בגז או בעשן ידידותיים לסביבה ולאדם
  • גלאי קול
  • רובוט זעיר

 

תיקון רטיבות בגלל עיבוי

העניין של עיבוי מטריד המון בעלי בתים ודירות. כאשר יש עיבוי במקלחת, הפתרון הוא לפתוח חלון ולאוורר את החדר. אם זה לא מספיק או שאין סירקולציה, אפשר להתקין מתקן לפיזור הלחות בעלות חד פעמית של כמה מאות שקלים בלבד.

 

איך מבצעים תיקון נזילות במקלחת?

השלב הבא אחרי האיתור הוא כמובן תיקון נזילות במקלחת. בשביל לתקן את הנזילות הנפוצות, בודקים מה גרם להן ואיפה בדיוק התקלה. אם התקלה היא רק בצינור פגום אחד, אפשר להחליף אותו ולחסוך על תיקון נזילות במקלחת מחיר יקר. אבל אם התקלה היא בכל הצנרת או שהצנרת הקיימת חלודה, כנראה שצריך יהיה להחליף מקטע ארוך יותר.

 

השבחת הנכס באמצעות תיקון נזילות

השקעה חד פעמית בהזמנת בעלי מקצוע הופכת את השירות של תיקון נזילות במקלחת להשקעה משתלמת מאוד. בטווח הקצר, ההשקעה משתלמת כי היא חוסכת את הוצאות המים. בטווח הארוך, זו עבודה שמשביחה את ערך הנכס.

 

כמה עולה תיקון נזילות במקלחת?

העלות של תיקון נזילות במקלחת אינה קבועה אלא מושפעת מהמיקום של הבעיה, מסוג המכשור שבו משתמשים, מרמת המורכבות של הפרויקט ועוד. אז רגע לפני השכרה או מכירת בתים, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע ולקבל הצעת מחיר מסודרת.

 

מחירון תיקון נזילות במקלחת כללי

תיקון נזילות במקלחת מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

התפוררות של הקיר, עובש וחשבון מים מופרז.

בגלל עיבוי או בעיה בצנרת.

עם מכשור מתקדם ובלי לגרום הרס מיותר למקלחת או לתקרה.

עם יריעות ביטומניות או בעזרת חומרים משחתיים.

דילוג לתוכן