איתור נזילות איתור ברור

גילוי רטיבות במרתף

בתים רבים מצוידים במרתף המשמש אותם לאחסון חפצים, אחסון מזונות ומשקאות שונים, ולעתים אף לצרכי מגורים ועבודה. גילוי רטיבות במרתף הוא שירות נחוץ, היות ומבנה תת קרקעי לרוב חשוף יותר לפגעי רטיבות שונים. המרתף מוקף באדמה שממנה יכולים לחלחל רטיבות וגזים, והעובדה שהוא ממקום מתחת למפלס הקרקע מגדילה את הסיכוי להצפות ונזילות.
הזנחת סימני רטיבות המופיעים במרתף שלנו, עשויים להתפתח במהירות לבעיות חמורות יותר, ולכן מומלץ לטפל בהם בהקדם.

☑️גילוי רטיבות במרתף באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי רטיבות במרתף
גילוי רטיבות במרתף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהם הסימנים לרטיבות במרתף?

המרתף שלנו חשוף יותר לרטיבות מאשר מקומות אחרים בבית, וישנם מספר סימנים שאמורים להעיר את תשומת לבנו:

 

ריחות עובש

עוד לפני שאנו רואים את כתמי העובש המוכרים על הקירות, לעתים אנו מריחים את העובש. עצם העובדה שאנו מריחים את העובש, אומרת שאנו נושמים את נבגי הפטריות הנישאים באוויר, וזה עלול להזיק לבריאותנו.

 

כתמי עובש

כתמי עובש הם שחורים או ירוקים, ומופיעים על קירות המרתף שלנו כשיש רטיבות ולחות המאפשרת את היווצרותם. העובש הוא למעשה שם כולל למשפחת פטריות, הצומחות על הקירות או במקומות אחרים שבהם יש תנאי לחות.

 

נזילות ודליפות

כשאנו חווים נזילות או דליפות במרתף שלנו, זה אומר שהרטיבות כבר הגיעה לשלבים מתקדמים, ומומלץ להזמין בדחיפות גילוי רטיבות במרתף.

 

בועות ו"הזעה" של הקירות

סימנים כמו בועות וטיפות הצצות על קירות המרתף, מעידים על כך שהרטיבות כבר ממתינה לנו מאחורי שכבות הצבע, וחדרה את רוב שכבות האיטום עד לקירות הפנימיים של המרתף. גם במצב זה מומלץ להזמין מומחה שיעזור לנו לאתר את מקור הרטיבות, ויוכל לטפל בה בהקדם האפשרי.

 

ציוד גילוי רטיבות במרתף

בעבר בעלי המקצוע בתחום גילוי הרטיבות, נאלצו לעתים לפרק קירות ומרצפות כדי להגיע למקור הרטיבות. כיום המצב הוא פשוט הרבה יותר, ותחום איתור הנזילות התחדש במכשור מתקדם המאפשר גילוי רטיבות מבלי לגרום הרס למבנה.

בין האמצעים שבהם משתמשים בעלי המקצוע בתחום איתור הנזילות, נוכל למצוא מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים, איתור באמצעות בלון, סיבים אופטיים לגילוי נזקי צנרת ועוד.

 

טיפים לתיקון רטיבות במרתף

מעבר לשירות גילוי רטיבות במרתף אנו מציעים גם שירותי תיקון רטיבות במרתף, ולקוחות רבים ממשיכים איתנו לשלב זה, לאחר שאיתרנו בצורה מדויקת את מקור הבעיה והצענו דרכי פתרון אפשריות. כשאנו מזמינים בעל מקצוע לתיקון רטיבות במרתף, עלינו לשים לב שהוא מקפיד על מספר עקרונות חשובים:

 

טיפול ברטיבות הקיימת

גם לאחר שמצאנו את מקור חלחול הרטיבות ואטמנו אותו הרמטית, עלינו לטפל ברטיבות שכבר הספיקה לחדור את מעטפת האיטום. במידה ולא נעשה זאת, יתחיל תהליך כימי שיפגע בשלמות הקירות, וגם צפויים להתפתח מושבות בקטריות ועובש היכן שנמצאת הרטיבות.

 

הקפדה על עבודה זהירה

קירות המרתף שלנו מכילים תשתיות רבות, ביניהם קווי טלפון, חשמל, צינורות מים וגז, ועלינו לעבוד בצורה זהירה בעת תיקון הרטיבות. בימינו, גילוי רטיבות במרתף יכול להתבצע בקלות ללא פירוק או נזק למבנה, אך בעת התיקון יש סיכון מסוים לפגיעה בתשתיות.

 

בחירת חומרי איטום מתאימים

שוק חומרי האיטום מציע חומרי איטום רבים ומגוונים, ובעל המקצוע שאנו בוחרים חייב להכיר אותם היטב. בחירה של חומרי איטום לא נכונים למרתף שלנו, עלולה לגרום להישנות הבעיה לאחר תקופה קצרה, ולהצריך הוצאות כלכליות נוספות.

 

מהו מחיר גילוי רטיבות במרתף?

לכל גילוי רטיבות במרתף מחיר שונה, והדבר יכול להשתנות בהתאם לעונת השנה, וותק בעל המקצוע, חומרי האיטום הדרושים, המכשור שבו משתמש בעל המקצוע, ופקטורים נוספים.

 

מחירון גילוי רטיבות במרתף כללי

גילוי רטיבות במרתף מחיר מ-₪1800
גילוי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי רטיבות במרתף חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר יכול להיות מושפע מפקטורים שונים המוזכרים במאמר, ומתחיל מסכום של ₪1800.

באמצעות מכשור ייחודי המתאים לכך.

עם הופעת סימני עובש, טפטופים, וכדומה.

כמה שיותר מהר, בהתחשב בעומס העבודה.

דילוג לתוכן