איתור נזילות איתור ברור

גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית

בעיות של רטיבות עשויות להתעורר במגוון מקומות ובמבנים שונים, וכיום יש חשיבות לאופן שבו בעלי המקצוע מאתרים אותן. בעבר, לעתים היה צורך בפירוק של קירות ומרצפות על מנת לאתר מקור נזילה, ואילו היום ישנן שיטות הרבה יותר יעילות ופשוטות. בין השיטות האלה נוכל למצוא גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית, המאפשר לבעל המקצוע לקבל תצלום צבעוני המראה לו את מקור הנזילה.

☑️גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית
גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהי מצלמה טרמית?

מצלמה טרמית היא בין האמצעים הפופולאריים לגילוי רטיבות במבנים, והיא מאפשרת לבעלי המקצוע לעשות זאת מבלי לפרק ולפגוע בשלמות המבנה. המצלמה הטרמית מאפשרת לנו לקבל תצלום צבעוני של האזור, כשהצבעים שאנו רואים בו מציגים למעשה את הטמפרטורות השונות. מכיוון שמים תמיד יגרמו לשינוי טמפרטורה לכאן או לכאן, ניתן להבין מהצילום היכן קיימת רטיבות או נזילה.

 

מתי נזמין גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית?

שירות גילוי רטיבות מיועד למצבים שבהם אנו לא יודעים מהיכן מגיעה הרטיבות, או שאנו יודעים מהיכן היא מגיעה – אך מעוניינים להבין מהו היקפה ומהו הפתרון היעיל ביותר עבורה. מהן הסיטואציות שבהם נזמין גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית?

 

רטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נפוצה במיוחד בימי תחילת החורף, מכיוון שאז הגשמים הראשונים מאתגרים את מעטפת האיטום של הגג. הרטיבות יכולה להופיע ככתמי עובש, או בצורת נזילות וטפטופים המעידים על שלב מתקדם של הבעיה. הזמנת גילוי רטיבות באמצעות צילום טרמוגרפי, יכול לעזור לנו למצוא את הפתרון המדויק לבעיה שלנו.

 

רטיבות בקירות

כשאנו נתקלים ברטיבות בקירות, אין לדעת אם מקורה בחדירת לחות מהקירות החיצוניים, או אולי בפגם באחד מצינורות המים הנמצאים בקיר. לרוב רטיבות בקירות תביא ליצירת עובש, ונשימת הנבגים שלו באופן קבוע עשויה להזיק לבריאותנו. גילוי רטיבויות באמצעות במצלמה טרמית מאפשר לגלות את מקור הנזילה, ולהבין מהיכן להתחיל לטפל בה.

 

רטיבות מתחת לרצפה

רטיבות מתחת לרצפה יכולה להיות מתעתעת, מכיוון שמאוד קשה להבין מהו הנתיב שאותו עושים המים בדרכם אלינו. רטיבות מתחת לאריחי הרצפה יכולה להתבטא במים שחודרים לחדר דרך המרצפות, או באבקה לבנה שאנו מגלים על המרצפות שלנו (מלחים המגיעים מהמים שהתאדו מתחת למרצפות). בגלל הקושי לגלות את מקור הרטיבות במצבים שכאלו, שימוש במצלמה טרמית הוא נפוץ מאוד בהם.

 

אילו עוד אמצעים יש לגילוי רטיבות?

מעבר לגילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית, אנו יכולים למצוא שיטות מתקדמות נוספות:

  • מכשירים אקוסטיים לגילוי רטיבות
  • איתור רטיבות באמצעות בלון
  • סיבים אופטיים לאיתור פיצוצים ונזילות צנרת
  • גילוי רטיבות באמצעות גז או עשן

 

שירותי תיקון רטיבות

מעבר לגילוי רטיבויות באמצעות מצלמה טרמית, אנו מציעים גם שירותי תיקון ופתרון לכל סוגי הנזילות והרטיבויות. בעת ביצוע תיקון של בעיית רטיבות, חשוב לשים לב לייבש את הרטיבות הקיימת, להשתמש בחומרי האיטום המתאימים למצע, ולהקפיד לבצע בדיקת וידוא תקינות בסוף הטיפול.

 

כמה עולה גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית?

מחיר גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית, יכול להשתנות בהתחשב פרמטרים כגון וותק בעל המקצוע, רמת העומס בתקופת הזמנת השירות, היקף הבעיה או השטח שיש לבחון, וכמובן שבמידה ויש צורך בתיקונים – הם יתבטאו בתוספת למחיר הסופי.

 

מחירון גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית כללי

גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית חייגו 055-978-0890 ☎️

כשאנו נתקלים בסימנים שונים המעידים על רטיבות, כגון עובש, נזילות, טפטופים, בועות בקיר ועוד.

לכל גילוי רטיבות באמצעות מצלמה טרמית מחיר קצת שונה, וזה תלוי בפרמטרים שהוזכרו במאמר.

זמן ההגעה תלוי בעומס, אך אנו עושים מאמץ להגיע בהקדם האפשרי.

מחיר התיקון יהיה תלוי בהיקף הבעיה, החומרים הדרושים, ועוד. נשמח להעניק הצעת מחיר מדויקת לאחר אפיון הבעיה.

דילוג לתוכן