איתור נזילות איתור ברור

גילוי רטיבות במקלחת

רטיבות במקלחת היא נפוצה במיוחד, וזאת מכיוון שמדובר במה שמכונה "חדר רטוב". המקלחת שלנו חשופה ללחות ורטיבות רבה במהלך היום, ומספיק כשל קטן במעטפת האיטום על מנת לאפשר חדירת רטיבות אל הקירות. יחד עם זאת, הרטיבות יכולה גם להגיע ממקור חיצוני, וכדי לברר בביטחון מהו מקור הרטיבות יש להזמין גילוי רטיבות במקלחת.

☑️גילוי רטיבות במקלחת באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי רטיבות במקלחת
גילוי רטיבות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים שאנו צריכים גילוי רטיבות במקלחת

רטיבות במקלחת לעתים קשה לזיהוי, מכיוון שחדר המקלחת שלנו עשוי להיות רטוב ולח כשאנו משתמשים בו. יחד עם זאת, קיימים מספר סימנים שאמורים להעיר את תשומת ליבכם לעניין:

 

ריחות של עובש

לעתים עוד לפני שאנו רואים כתמי עובש על הקירות, אנו מריחים את הריח המוכר והמחניק המעיד על היווצרותו. העובש הוא שם כולל למשפחה של פטריות המתפתחות בתנאי רטיבות, וכשאנו מריחים אותן? זה אומר שאנו נושמים את הנבגים שלהן. נשימת הנבגים אינה בריאה, ומסכנת בעיקר קשישים, ילדים, ואוכלוסיות נוספות עם מערכת חיסונית חלשה.

 

כתמי עובש

כשהעובש כבר הגיע למצב מתקדם יותר, נוכל לראות כתמים שחורים או ירוקים על קירות המקלחת שלנו. כתמי עובש במקלחת הם נפוצים, וזאת מכיוון שפעמים רבות מדובר בחדר רטוב שאינו מאוורר במידה מספקת. לעתים ניתן להסיר כתמי עובש עם אקונומיקה, אך במידה והם יחזרו – ייתכן שכדאי להזמין מומחה גילוי רטיבות במקלחת.

 

נזילות וטפטופים

נזילות וטפטופים עשויים להתרחש במקלחת שלנו כמו בכל חדר אחר בבית, והם יעידו על כשל במעטפת האיטום המאפשר כניסת מים מבחוץ. מנגד, ייתכן ומדובר בפיצוץ או סדק בצינורות התשתית הנמצאים בקירות, וכדי לוודא בבטחה יש להזמין מומחה לגילוי רטיבות במקלחת.

 

בועות בקירות

בועות בקירות מספרות לנו שרטיבות חדרה אל מאחורי שכבות הצבע של הקיר, וכשמדובר בחדר המקלחת שלנו היא יכולה להגיע מבפנים או מבחוץ. מדובר בסימן נוסף המצריך מאיתנו תשומת לב וטיפול בבעיה.

 

ציוד גילוי רטיבות במקלחת

ההתקדמות הטכנולוגית בענף איתור הרטיבות, מאפשרת לבעלי המקצוע כיום לגלות רטיבות בשיטות פשוטות הרבה יותר מפעם. כיום, גילוי רטיבות במקלחת שלכם יכול להתבצע ע"י מגוון אמצעים מתקדמים, המאפשרים למומחה "לראות" את הרטיבות גם דרך הקירות. בין האמצעים הללו נוכל למצוא:

  • איתור רטיבות באמצעות גז.
  • איתור רטיבות באמצעות בלון.
  • מצלמות טרמיות לגילוי רטיבות.
  • סיבים אופטיים לגילוי פיצוצים וסדקים בצנרת.
  • מכשירים אקוסטיים לגילוי רטיבות.

 

תיקון רטיבות במקלחת

אנו מציעים גם שירותי תיקון רטיבות במקלחת, וזאת לאחר שביצענו גילוי מדויק של מקור הבעיה. מה חשוב לזכור כשאנו מתקנים בעיות של רטיבות?

 

שימוש בחומרים המתאימים

שוק חומרי האיטום מציע חומרים רבים, וכל אחד מהם הוא בעל תכונות פיזיקליות שונות שהופכות אותו מתאים לסיטואציות ספציפיות. חשוב לדעת באיזה חומר איטום להשתמש, ובמיוחד במקלחת המציבה אתגרים משמעותיים בפני בעלי המקצוע.

 

בדיקה שלאחר התיקון

יש חשיבות בלתי מבוטלת לביצוע בדיקת וידוא תקינות לאחר שסיימנו את הטיפול בבעיה. כל עוד לא ביצענו בדיקה שכזו אף אחד לא מבטיח לנו שהבעיה אכן נפתרה, ומדובר בעניין של מקצועיות אל מול הלקוח.

 

טיפול ברטיבות הקיימת

חשוב לזכור לטפל ברטיבות שכבר הספיקה לחלחל אל בין תשתיות המבנה, וזאת לפני או אחרי שסיימנו את הטיפול במקור הרטיבות.

 

מהו מחיר גילוי רטיבות במקלחת?

לכל גילוי רטיבות במקלחת מחיר שונה, והוא יהיה תלוי בוותק בעל המקצוע, סוג המכשור הדרוש, חומרי האיטום, עונת השנה, ועוד.

 

מחירון גילוי רטיבות במקלחת כללי

גילוי רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי רטיבות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר משתנה בהתאם לטיפול, ומתחיל מ-₪1200.

קשה להעריך, אך הזמן אינו משפיע על הצעת המחיר שנקבעה.

לפי הסימנים המופיעים במאמר.

יש דרכים רבות לטיפול בבעיה, ונוכל להעריך בדיוק לאחר שנגיע למקום לבדיקה.

דילוג לתוכן