איתור נזילות איתור ברור

גילוי רטיבות במטבח

המטבח שלנו הוא אחד החדרים שבהם אנו מבלים זמן ניכר במהלך היום, ובו אנו שומרים את המזון שלנו בין אם הוא מוכן או גולמי. מעבר לעובדה שאנו מעוניינים לשהות בחלל נעים, כשאנו מדברים על המטבח יש חשיבות רבה להיגיינה ואסתטיות גם עקב עניין המזון. גילוי רטיבות במטבח הוא שירות פופולארי במיוחד, ואנשים מזמינים אותו בעת שהם מעוניינים להבין מהיכן מחלחלת הרטיבות אל המטבח שלהם.

☑️גילוי רטיבות במטבח באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי רטיבות במטבח
גילוי רטיבות במטבח
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתי נצטרך גילוי רטיבות במטבח?

כשאנו סובלים מסימני רטיבות במטבח, הדבר יהיה ניכר לעין מכיוון שמדובר בחדר שבו אנו מבלים זמן רב יחסית. מהם הסימנים שיכולים להצביע על רטיבות במטבח שלנו?

 

סימנים של עובש

עובש הוא שם כוללני לקבוצה של פטריות המתפתחות בתנאי לחות ורטיבות, ומופיעות בצורת כתמים שחורים או ירוקים על קירות המטבח שלנו. לעתים אנו מריחים את העובש אך לא רואים היכן הוא נמצא, וזהו סימן נוסף שיכול לגרום לנו להזמין שירות של גילוי רטיבות במטבח.

עובש על קירות הבית שלנו מסכן את בריאותנו, וזאת מכיוון שאנו נושמים את נבגי הפטריות הנישאות באוויר. כשאנו מדברים על חדר המטבח שלנו, המצב הוא בעייתי אף יותר מכיוון שגם המזון המטופל במטבח חשוף לנבגי העובש הנמצאים בחדר.

 

נזילות, טפטופים ודליפות

בעוד העובש מעיד על רטיבות שהחלה לחדור את הקירות הפנימיים של המבנה, נזילות מעידות על שלב מתקדם יותר, ובו אנו כבר עדים לכניסת מים אל תוך המטבח שלנו. ייתכן ומדובר בטפטוף קל, וייתכן שמדובר בזרימה יציבה ממש כאילו מישהו פתח ברז מעלינו.

כך או כך, נהיה מעוניינים להזמין מומחה לגילוי רטיבות במטבח בהקדם האפשרי, כדי להחזיר אלינו את שגרת חיינו ולמנוע הדרדרות של הבעיה.

 

כיצד מתבצע גילוי רטיבות במטבח?

בעוד בעבר גילוי רטיבות במטבח הצריך פירוק והרס של המבנה לעתים, היום הוא מתבצע בצורה הרבה יותר נוחה לבעלי המקצוע ולתושבי המבנה גם יחד. בעלי המקצוע משתמשים במכשור מתקדם, שעוזר להם "לראות" את הרטיבות דרך הקירות, ולכן התיקון של הבעיה יהיה נקודתי ומדויק הרבה יותר. בין האמצעים המשמשים לגילוי רטיבות במטבח נוכל למצוא:

  • מצלמות טרמיות
  • מכשירים אקוסטיים
  • סיבים אופטיים
  • איתור רטיבות באמצעות בלון
  • איתור רטיבות באמצעות גז

 

מצלמה טרמית לגילוי רטיבות במטבח

המצלמה הטרמית היא בין האמצעים הפופולאריים ביותר בעת גילוי רטיבות במטבח, והיא מעניקה לנו תצלומים צבעוניים המבוססים על טמפרטורה. באמצעות הצבעים, בעלי המקצוע מסוגלים לפענח היכן נמצאת הרטיבות, היכן היא מתחזקת או נחלשת, ומהו מקורה.

 

תיקון רטיבות במטבח

ברוב המקרים, הלקוחות המזמינים אותנו לצורך גילוי רטיבות במטבח, מעוניינים לשכור את שירותינו גם לצורך תיקון רטיבות במטבח. למה חשוב לשים לב בעת טיפול בבעיות רטיבות במטבח?

 

ייבוש הרטיבות הקיימת

חשוב לטפל במים שכבר הספיקו לחדור לתשתיות, וזאת כדי למנוע הצטברות של בקטריות, עובש, והתפוררות הדרגתית של הקירות.

 

בדיקת וידוא תקינות

גם לאחר שטיפלנו בבעיה, אנו מקפידים לבצע בדיקת המוכיחה שהבעיה אכן נפתרה באופן מוחלט.

 

שימוש בחומרי איטום מתאימים

כל בעל מקצוע בענף תיקון הרטיבויות, חייב להכיר היטב את שוק חומרי האיטום. שימוש בחומרי איטום שאינם מתאימים למצע או לחומרי האיטום האחרים, עשוי להביא להישנות הבעיה לאחר מספר שבועות או חודשים.

 

כמה עולה גילוי רטיבות במטבח?

מחיר גילוי רטיבות במטבח עשוי להשתנות ע"פ העונה, החומרים, המכשור הדרוש, וותק בעל המקצוע, ועוד.

 

מחירון גילוי רטיבות במטבח כללי

גילוי רטיבות במטבח מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי רטיבות במטבח חייגו 055-978-0890 ☎️

לכל גילוי רטיבות במטבח מחיר שונה, התלוי בפקטורים שהוזכרו במאמר.

באמצעות מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים, סיבים אופטיים, ומכשור נוסף.

ע"פ סימנים כמו עובש, טפטופים, בועות בקיר, ועוד.

רצוי לתקן את הרטיבות בהקדם, ולעטוף את המזון הרמטית עד לטיפול בבעיה.

דילוג לתוכן