איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בבניין

במקרים רבים, רטיבות נגרמת בגלל בעיות איטום. זה לא קשור בהכרח לבעיות שיש בצנרת, אלא לאיטום לקוי של כל הבניין והמבנה. בנוסף, צריך לבדוק אם הבעיה קשורה לאיטום או לבידוד לקויים של הגג. מיד לאחר מכן, מה שעושים זה ליצור קשר עם בעלי מקצוע כדי למצוא פתרון לרטיבות בבניין שיחזיק מעמד בטווח הקצר והארוך.
רטיבות עלולה להיגרם בגלל סיבות שונות. קודם כל, יש כתמי רטיבות שהולכים ומצטברים עם הזמן בגלל בעיות שמתרחשות מאחורי הקלעים. אם למשל יש נזילה בצנרת, סביר להניח שהדרך של זה לבוא לידי ביטוי תהיה באמצעות הופעת כתמי רטיבות על הקירות, על הרצפה או על התקרה.

☑️פתרון לרטיבות בבניין על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בבניין
פתרון לרטיבות בבניין
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כך בוחרים פתרון לרטיבות בבניין

בחירה נכונה של פתרון לרטיבות בבניין מתחילה בזיהוי שורש הבעיה. אם רוצים למצוא פתרון אפקטיבי, צריך להקפיד על תהליך מקצועי שכולל בתוכו מספר שלבים משמעותיים:

  1. איתור הסיבה לתקלה תוך כדי איתור נזילות במצלמה תרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר וכן הלאה
  2. חיפוש אחר המקור לרטיבות גם בגלל בעיות איטום בגג או במבנה
  3. איטום מחדש ותיקון של הנזילה כדי למנוע מכתמי הרטיבות לחזור בעתיד

 

את ההמלצות על בעלי מקצוע אפשר לקבל מחברים או משפחה, אך בחלק מהמקרים ניתן גם לנסות לאסוף אותן מאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות. לאחר מכן, יש מקום ליצור קשר עם בעלי מקצוע מענף האיטום ולברר לגבי שיטת הפתרון שלהם עבור בעיות רטיבות שונות.

 

המטרה של פתרון לרטיבות בבניין

תיקון לרטיבות בבניין מונע פגיעה באיכות החיים וירידה של ערך הנכס. בגלל שסוג כזה של פתרון לרטיבות בבניין הוא אינטרס משותף של כל הדיירים, חשוב למצוא אותו כמה שיותר מהר. מיד אחרי שמוצאים את הפתרון ניתן להרגיש את ההבדל בחדר המדרגות, בתוך הדירות ואפילו מחוץ למבנה.

במילים אחרות, המטרה של פתרונות לרטיבות בבניין היא לשפר את איכות החיים של בעלי הנכסים. בין אם מדובר על בניין חדש שלא נבנה לפי הסטנדרטים המקובלים ולכן יש בו ליקויי בנייה ובין אם מדובר על בניין ישן שסובל מבלאי ושחיקה – הפתרון חשוב וההשקעה בו חיונית.

אם הבעיה של הרטיבות נגרמה בגלל פיצוץ בצנרת או נזילת מים, יהיה צורך ביותר מיום עבודה אחד. אבל במקרים של בעיות איטום קלות, אפשר לסיים את הפתרון בכמה שעות. בין היתר, אפשר להשתמש ביריעות ביטומניות וביריעות משוריינות ובחלק מהמקרים הפתרון המועדף יהיה זיפות מחדש ויישום חומרים פלסטיים.

 

כמה עולה פתרונות לרטיבות בבניין?

השאלה היא כיצד בוחרים את הפתרון המתאים עבור הרטיבות בבניין. מטבע הדברים, כל מי שיש לו נכס בבניין מגורים משותף רוצה לחסוך בהוצאות. מצד שני, פתרון לרטיבות בבניין צריך להיות אפקטיבי ולא רק זול. לכן, מה שאפשר לעשות זה להשתמש במחירון המקובל בענף.

מעבר לכך, צריך לבדוק האם כתמי הרטיבות בבניין הם בכל הקומות, רק במקום ספציפי, על הגג, בחלק החיצוני או הפנימי של המבנה וכן הלאה.

באמצעות היכרות עם הפרמטרים המשפיעים על מחיר פתרון לרטיבות בבניין ניתן לקבל החלטה מושכלת יותר. בהמשך, אחרי שמוצאים פתרון לרטיבות בבניין מחיר טוב הופך להשקעה משתלמת.

 

מחירון פתרון לרטיבות בבניין כללי

פתרון לרטיבות בבניין מחיר מ-₪1500
פתרון לרטיבות בדירה מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בחדרי מדרגות מחיר מ-₪1200

מחפשים פתרון לרטיבות בבניין? חייגו 055-978-0890 ☎️

בחירה נכונה של בעלי מקצוע מתחום האיטום צריכה להיות מבוססת על שיקולים של ניסיון, זמינות, אזורי מתן שירות גיאוגרפיים וכמובן המלצות.

משך הזמן שעובר מהרגע שבו מזמינים בעלי מקצוע ועד שפותרים את הבעיה של רטיבות בבניין תלויה בסיבה לתקלה.

ככל שהנקודות שבהן יש בעיות רטיבות פחות נגישות עבור בעלי המקצוע, כך המחיר של השירות יעלה.

ההבדל בין פתרונות לרטיבות מתבטא בסוג חומרי הגלם שבהם משתמשים.

דילוג לתוכן