איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות במקלחת

חדר המקלחת מועד לפורענות מבחינת נזקי מים, לחות ורטיבות. מטבע הדברים, זה החדר שהכי חשוף למים בכל רחבי הבית. בנוסף, שימוש במים חמים במהלך המקלחת או האמבטיה מאיץ את קצב ההתפשטות של האדים. בין לבין, יש גם את הרטיבות שנגרמת בגלל בעיות בצנרת המים ובנזלת. אז בגלל כל אחד מהמקרים האלה, פתרון לרטיבות במקלחת הוא חלק בלתי נפרד ממבנים ישנים וחדשים כאחד.
החדשות הטובות הן שאנחנו יכולים לאתר, לפתור וכמובן לקחת אחריות על תיקון לרטיבות במקלחת. במקום להמשיך ולספוג נזקים, פשוט מוצאים פתרונות לרטיבות במקלחת ושוכחים מהבעיה. אחרי שעושים את זה בצורה יסודית ומקצועית, מרוויחים את השקט הנפשי. בטווח הארוך, פתרונות לרטיבות במקלחת יעזור לשמור על הנכס.

☑️פתרון לרטיבות במקלחת על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות במקלחת
פתרון לרטיבות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איך מוצאים פתרון לרטיבות במקלחת?

הדרך למצוא פתרון לרטיבות במקלחת היא קודם כל להתייעץ עם בעלי מקצוע. הטעות הנפוצה בהקשר הזה היא לנסות לחסוך בהוצאות על ידי תיקון לבד, אבל מה שזול עולה ביוקר. חוץ מזה, אם לא מתייעצים עם אנשי מקצוע – התוצאה עלולה להיות נזילת מים שרק הולכת ומחריפה מאחורי הקירות, מעל התקרה או מתחת לריצוף.

התייעצות עם בעלי מקצוע תאפשר למצוא פתרון על בסיס שימוש בציוד מתקדם ומשוכלל. בין היתר, הציוד הזה מאפשר לחשוף את המקום המדויק שבו הנזילה מתחילה. אחרי שרואים את המקום שבו הנזילה מתחילה, קל יותר למצוא פתרון יעיל שיחזיק מעמד לשנים רבות.

 

כך מונעים רטיבות במקלחת

הצד השני של המטבע הוא כמובן מניעת רטיבות. אם לא רוצים להגיע למצב שבו מחפשים פתרון לרטיבות במקלחת, צריך למנוע אותה מראש. בפועל, הדרך לעשות את זה פשוטה מכפי שנהוג לחשוב והיא רק דורשת את המעורבות של בני המשפחה. בנוסף, ההורים צריכים להראות לילדים דוגמא אישית ברורה.

הנה למשל כמה טיפים שימנעו רטיבות במקלחת:

  • אוורור של חדר האמבטיה או השירותים
  • ניגוב אזורים רטובים בתוך חדר האמבטיה
  • בדיקה תקופתית של הצנרת
  • מעקב אחר חשבון המים לזיהוי מוקדם של נזילות
  • איטום החלק החיצוני והפנימי של המבנה
  • ניקוז מים מהגג באמצעות התקנת מרזבים

 

הבדלים בין סוגים שונים של פתרון לרטיבות במקלחת

עוד סוגיה שכדאי לשים עליה דגש היא ההבדלים בין סוגים שונים של פתרון לרטיבות במקלחת. בשביל למצוא פתרון אפקטיבי, צריך למצוא מה גרם לבעיה. אחרי שמוצאים מה גרם לבעיה, קל יותר לדעת איזה פתרון ישיג את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

ההבדל העיקרי הוא בין תיקון של הצינור שגורם לנזילה בלבד, לבין החלפה של כל הצנרת. למרות שהחלפה של כל הצנרת תהיה מעט יקרה יותר, היא תשתלם בטווח הארוך כי יש פחות סיכוי שהבעיות של הרטיבות יחזרו.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות במקלחת?

מחיר פתרון לרטיבות במקלחת אינו קבוע. ברוב המקרים, פתרון לרטיבות במקלחת מחיר סטנדרטי לדוגמא לפי מספר כתמי הרטיבות, סוג הבעיה שאותה מנסים לפתור וגיל המבנה. עם זאת, עלות תיקון לרטיבות במקלחת היא משהו שיודעים מראש.

הבדל אחר יש בין פתרון שמיועד עבור חדרי מקלחת בלבד לבין פתרון שנועד עבור חדרי מקלחת ושירותים. ככל שבחדר יש יותר כלים סניטריים או ציוד ואחסון, כך סביר להניח שהפתרון יהיה מורכב ויחייב השקעה כספית בהתאם. עם זאת, בשני המקרים מקבלים אחריות על הפתרון ויש אל מי לפנות בכל דילמה והתלבטות.

 

מחירון פתרון לרטיבות במקלחת כללי

פתרון לרטיבות במקלחת מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בגינה מחיר מ-₪1800
פתרון לרטיבות בחדר השינה מחיר מ-₪1200

 

הזמינו עכשיו מומחה לרטיבות במקלחת 055-978-0890 ☎️

המחיר של תיקון נזילות מושפע בעיקר מהמורכבות של הבעיה ומהאופן שבו בוחרים לפתור אותה.

רטיבות במקלחת עלולה להיגרם בגלל בעיות איטום, בידוד ותחזוקה לקויה.

נזילות מים מגלים באמצעות מצלמה תרמית, סיב אופטי, מכשור מתקדם או על ידי שימוש בגז ידידותי.

ליקויי בנייה גורמים רטיבות בעיקר אם לא אוטמים נכון את הפתחים ואת המבנה.

דילוג לתוכן