איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בקיר חיצוני

קיר חיצוני של מבנה חשוף לנזקים. כפועל יוצא מכך, מתעורר לעיתים קרובות הצורך בחיפוש אחר פתרון לרטיבות בקיר חיצוני שגם יחזיק מעמד לטווח הארוך. אבל אם נכנסים אל עובי הקורה, מגלים שלא תמיד פתרונות לרטיבות בקיר חיצוני עולים בקנה אחד עם הציפיות של הלקוחות.
החדשות הטובות עבורך הן שעכשיו יש פתרון אמיתי. אם נמאס לך לרדוף אחרי אנשי מקצוע שמבטיחים לך תיקון לרטיבות בקיר חיצוני בלי שום אחריות וגיבוי, אנו נוכיח לך שאפשר גם אחרת. בנוסף, באמצעות הצעה בהתאמה אישית נוכל לחסוך עבורך מחיר פתרון לרטיבות בקיר חיצוני בלי שזה יבוא על חשבון הביצועים והתוצאות.

☑️פתרון לרטיבות בקיר חיצוני על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בקיר חיצוני
פתרון לרטיבות בקיר חיצוני
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות בקיר חיצוני ובצורה מקצועית

פתרון לרטיבות בקיר חיצוני מתחיל בבחירת חומרי הגלם המתאימים. ככל שבוחרים את חומרי הגלם שבהם משתמשים בצורה מקצועית וטובה יותר, כך עולה הסיכוי שהפתרון יחזיק מעמד זמן רב. מעבר לכך, בעת חיפוש אחר פתרון לרטיבות בקיר חיצוני מחיר צריך לכלול בתוכו גם את עלות חומרי הגלם וגם את היישום שלהם.

ברוב המקרים, בעלי מקצוע בוחרים באיזה חומרי גלם להשתמש כדי לבצע תיקון לרטיבות בקיר חיצוני רק אחרי שהם מגיעים לשטח. מיד עם ההגעה לשטח, אפשר לבדוק מה הסיבה לרטיבות. בין היתר, תיקון לרטיבות בקיר חיצוני בגלל פיצוצי מים לא זהה לתיקון של רטיבות בגלל איטום לקוי.

 

הבדלים בין סוגי קירות חיצוניים

שיקול אחר בחיפוש אחר פתרון לרטיבות בקיר חיצוני הוא סוג הקיר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל הקירות החיצוניים שמשמשים לבניית בתים פרטיים, בנייני מגורים משותפים או בנייני משרדים הם מאותו חומר.

ההבדל העיקרי הוא בין מבנה מבוסס בטון בלבד לבין מבנה שיש עליו חיפוי. בנוסף ,יכול להיות שבעיות הרטיבות יקבלו ביטוי שונה במבנה שיש בו שילוב בין אלמנטים של אלומיניום, נירוסטה, מתכת, ברזל וכן הלאה. אז נכון שנירוסטה ואלומיניום אמורים להיות עמידים בפני שיתוך, אבל זה לא מוריד כהוא זה מהחשיבות של תיקון לרטיבות בקיר חיצוני בצורה מקצועית ויסודית.

 

פתרון לרטיבות בקיר חיצוני כהשקעה משתלמת

השקעה חד פעמית על פתרון לרטיבות בקיר חיצוני אטרקטיבית עבור כל בעלי הנכסים. במקרים של בעלי דירות בבניין מגורים משותף, השקעה כזו משפרת את הרושם הראשוני שמקבלים כאשר מסתכלים על המבנה ולכן היא מאפשרת לדרוש מחיר גבוה יותר במעמד השכרה או מכירה של הנכסים. עבור חברות אחזקה או יזמים, שיקול דומה מלווה את ההחלטה להזמין תיקון לרטיבות בקיר חיצוני גם לבנייני משרדים.

חוץ מזה, צריך לזכור שהרבה פעמים רטיבות מתחילה בקיר החיצוני ואז זולגת פנימה אל הקירות הפנימיים. במצב כזה, עלולים להיגרם נזקים בלתי הפיכים לרכוש האישי של הדיירים, לציוד שיש בתוך הבניין וכמובן גם למבנה עצמו.

 

סיבות לרטיבות בקיר חיצוני

הרטיבות בקיר החיצוני נגרמת או בגלל בעיות איטום או בגלל תקלות בצנרת. בפועל, רוב הבעיות נגרמות בגלל איטום לקוי. אם הקבלן של הבניין לא השתמש בחומרי איטום ברמה גבוהה, לא יעבור הרבה זמן עד שיתעורר הצורך בתיאום של פתרון לרטיבות בקיר חיצוני.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בקיר חיצוני?

הפרמטרים העיקריים המשפיעים על המחיר של פתרונות לרטיבות בקיר חיצוני הם סוג הבעיה, הגובה של מוקדי הרטיבות וסוג המכשור שבו צריך להשתמש על מנת להתחקות אחר מקור התקלה. מטבע הדברים, יש הבדל בין תיקון לרטיבות בקיר חיצוני בגובה נמוך לבין שימוש בבמות הרמה, מנופים וכן הלאה.

 

מחירון פתרון לרטיבות בקיר חיצוני כללי

פתרון לרטיבות בקיר חיצוני מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בקיר פנימי מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות במקלחת מחיר מ-₪1200

 

הזמינו עכשיו מומחה לרטיבות בקיר חיצוני 055-978-0890 ☎️

עלות פתרונות לרטיבות בקיר חיצוני עומדת על כ 1200 ש"ח.

באמצעות יישום חומרי איטום או תיקון פיצוצים ונזילות מים.

בעזרת מכשור מתקדם כמו מצלמה תרמית.

בעזרת שימוש בחומרי איטום ובידוד ברמה גבוהה.

דילוג לתוכן