איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בקירות

אחד הנזקים הנפוצים ביותר בדירות הוא נזק לקירות בדמות רטיבות. רטיבות בקיר יכולה להיגרם ממגוון רחב של סיבות כמו איטום לקוי, תקלות צנרת ולעיתים אפילו בלאי טבעי. אך ברגע שהבעיה מתחילה חשוב למצוא פתרון לרטיבות בקירות בהקדם.
מרגע שהמים מצטברים בקיר הם פוגעים בו, הורסים את הצבע, מזיקים לאריחים, מאפשרים התפתחות של עובש וטחב המסוכנים לבריאות, פוגעים ברהיטים בסביבתם ויכולים גם לגרום לסכנת חיים של ממש אם הרטיבות נמצאת בקרבת חשמל.
רטיבות בקירות היא בעיה שאסור להזניח שכן במהרה היא יכולה לגרום לנזק רב. אם זיהיתם סימנים לרטיבות בקיר, פנו אלינו בהקדם האפשרי ונשמח לסייע בפתרון הבעיה. ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מומחי רטיבות אשר מספקים שירות מהיר ואיכותי בכל רחבי הארץ.

☑️פתרון לרטיבות בקירות על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בקירות
פתרון לרטיבות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות בקירות – איך מוצאים את מקור הבעיה?

ישנם מספר סימנים אשר יכולים להעיד על קיומה של רטיבות בקיר – כתמים, נפיחות בקיר, קילוף של הצבע, הופעה של עובש וכמובן לחות המתבטאת באגלי מים קטנים. אך העובדה שזיהינו אזור בקיר הסובל מרטיבות לא מספיקה כדי להכריע מה הגורם לרטיבות ואיך ניתן לתקן אותו.

כדי למצוא את המקור לבעיה וכן למצוא פתרון לרטיבות בקירות בסופו של דבר, יש לפנות לגורם מקצוע המומחה בתחום ובעל כלים מתאימים לאיתור הבעיה.

היום ישנם כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים זיהוי של רטיבות כמו מצלמות תרמיות וגלאי לחות המאפשרים ״לראות מבעד לקירות״ ולזהות את מקור והיקף הבעיה בלי לשבור קירות. בנוסף, ישנן גם מצלמות המותקנות על סיב אופטי המאפשרות לבחון את הצנרת מבפנים ולזהות באופן מדויק מה גורם לתקלה.

 

איזה פתרון לרטיבות בקירות הכי מומלץ?

פתרון לרטיבות בקירות תלוי כמובן בגורם לרטיבות ובמאפייניו. להלן מספר פתרונות מובילים למקרים של רטיבות בקירות:

 

איטום

במקרים בהם הרטיבות נובעת מכניסה של מים ולחות אל תוך הקיר, יש לבצע איטום מחדש במקומות הפגועים. בלא מעט מקרים, נזקים לאיטום החיצוני של הבית במקומות כמו חיבורים של חלונות ודלתות וכן באזורים בוצעו עבודות קדיחה שונות יובילו להצטברות של רטיבות בקירות לאורך החורף.

לעיתים, המקור לרטיבות לא יהיה הקיר אלא הגג. במקרים כאלו, עבודות האיטום היא מורכבת יותר אך לרוב גם הנזק שנגרם מאיטום לקוי יהיה רב יותר.

 

תיקון נזילה

גם תיקון נזילה יכול להיות פתרון עבור רטיבות בקירות. במקרים בהם ישנה נזילה בצנרת סמויה בתוך הבית, הצטברות המים יכולה להוביל לרטיבות בקירות. בנוסף, בעיות של נזילות גם מגדילות באופן משמעותי את חשבון המים ועל כן כדאי לתקן אותן בהקדם האפשרי.

 

תיקון סתימה

גם סתימות בצנרת עלולות לגרום למצבים של רטיבות בקיר. הצטברות של מים בצנרת הביוב הביתית וניקוז איטי שלהם יכולים להוביל לפיצוץ בצנרת ולהצטברות של מים רבים בקירות הבית או מתחת לרצפה.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בקירות?

מחיר פתרון לרטיבות בקירות יתחיל לרוב ב-1200 ש״ח ויעלה ככל שהבעיה תהיה נרחבת ומורכבת יותר. בנוסף בכל פתרון לרטיבות בקירות מחיר ההצעה אינו כולל את העבודה ההיקפית הנדרשת. כלומר, לרוב מלבד התשלום על תיקון התקלה עצמה, תהיה עלות גם לאיתור מקור הבעיה וכן לתיקונים מקיפים כלליים כמו צביעה מחדש של הקיר, תיקון של אריחים ולעיתים גם טיפול ברשת חשמל אם יש צורך.

 

מחירון פתרון לרטיבות בקירות כללי

פתרון לרטיבות בקירות מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בקיר גבס מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בקיר פנימי מחיר מ-₪1200

מחפשים פתרון לרטיבות בקירות? חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר של פתרונות שונים לרטיבות בקירות משתנה על פי סוג התקלה וסוג הפתרון. חשוב לקחת בחשבון גם את העלות של איתור התקלה וכן העלות הנוספות של תיקון הנזקים ההיקפיים כמו צבע הקיר וטיוח חדש.

אצלנו ניתן למצוא מומחים לפתרונות לרטיבות בקירות אשר יכולים לספק שירות מקצועי ואמין בכל רחבי הארץ.

הסימנים הבולטים ביותר עבור רטיבות בקירות הם הופעה של כתמים על גבי הקיר בצבעים שונים. במקרים של רטיבות לאורך זמן ניתן גם לזהות פגיעות חמורות יותר כמו קילוף הצבע והופעה של עובש וטחב. במקרים בהם הרטיבות נובעת מנזילה או מבעית איטום בגג יהיה ניתן גם לראות טפטוף של מים מתוך הקיר.

אם מזהים רטיבות בקירות כדאי לפנות למומחה בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן