איתור נזילות איתור ברור

שירותי גילוי נזילות

האסלה, המקלחת וגם המטבח הם חדרים בהם אתם שוהים זמן מכובד מהיום שלכם. חשוב שחדרים אלו יהיו נקיים ונעימים לשהייה. אחת מהתופעות שמונעות תמונה אופטימית שכזאת היא תופעת הנזילה אשר די נפוצה לעומת מה שאתם בטח משערים לעצמכם. שירותי גילוי נזילות ניתנים על ידי בעל מקצוע כך שהוא אמון לסייע לכם לגלות נזילות ברחבי הבית או המבנה שלכם. כמובן שישנן נזילות שקל לאתר, אך מה קורה כאשר יש חשד לנזילה ואין מושג היכן המקור או המוקד שלה?

☑️שירותי גילוי נזילות באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

שירותי גילוי נזילות
שירותי גילוי נזילות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

שירותי גילוי נזילות מים

יש הרבה סוגים של נזילות במבנים כך שהנפוצות ביותר הן נזילות גז ונזילות מים. שירותי גילוי נזילות מים מחפשים עבורכם מוקדים בהם מים נוזלים מהצינור או מהמכשיר בו הם אגורים או זורמים. נזילת מים היא דבר די נפוץ בגלל שצנרת לא מחליפים בתדירות גבוהה בכלל, אפשר להגיד כי אפילו לא מחליפים אף פעם, ועל כן הגיוני כי תיווצר נזילה באחד מחלקי הצנרת. שירותי גילוי נזילות מים מתמקדים בחיפוש סימני זיהוי נפוצים לנזילות או פשוט אבחון מעמיק של נזילות גלויות במבנה שלכם.

 

מכשירים אשר מסייעים לביצוע שירותי גילוי נזילות

גילוי נזילות מים הוא אינו דבר כל כך פשוט כך שכנראה בעל המקצוע שתשכרו ישתמש במכשור חדשני על מנת לגלות את הנזילה. כאשר הכוונה להזמנת שירותי גילוי נזילות או שירותי תיקון נזילות לרוב מדובר בנזילות מים ועל כן גם המכשור מתאים לגילוי נזילות שכאלו.

 

מכשירים המסייעים בעת שירותי גילוי נזילות

  1. מצלמה טרמית – מספקת תמונה על סמך טמפרטורה המבדילה מים משאר הקיר הנסתר
  2. לחץ מים – הזרמת מים בלחץ גבוה על מנת להגביר את הלחץ במערכת ולאתר את מוקד הנזילה
  3. בלון – ניפוח בלון גומי על מנת לחסום חלק מהצנרת ולראות היכן הנזילה ממשיכה

 

גילוי נזילות מים ללא הרס

אחד הדברים הטובים בתשלום על שירותי גילוי נזילות מחיר שיבקש בעל המקצוע, היא היכולת שלו להעניק שירותי גילוי נזילות ללא הרס. למרות שהצנרת מוחבאת מאחורי הקיר, התקרה או הרצפה, המצלמה הטרמית מאפשרת למעניק השירות לבצע שירותי גילוי נזילות ללא תורך בשבירת הקיר או נזק נוסף. כך הוא יוודא היכן מוקד הנזילה בעזרת צילום של הקיר בלבד.

 

כמה עולה שירותי גילוי נזילות?

שירותי גילוי נזילות מספקים חיפוש, איתור ומציאה של נזילות ברחבי המבנה. מחיר שירותי גילוי נזילות הוא החל מ 1200 שקלים אך בדרך כלל זה הוא רק מחיר התחלתי. באם תמצא נזילה או שימצא חשד לנזילה סמויה, בעל המקצוע לא יתייאש וימשיך בעזרת שיטות מיוחדות או יבצע עבורכם שירותי תיקון נזילות. בהתאם לעבודה הנוספת תיאלצו גם להוסיף כסף על שכר הטרחה של בעל המקצוע. לרוב מדובר בכמה מאות שקלים לכל שלב שכזה.

 

מחירון שירותי גילוי נזילות כללי

שירותי גילוי נזילות מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200
איתור נזילות ללא הרס מחיר מ-₪1200

 

הרימו את הטלפון והתקשרו להתייעץ עם בעל מקצוע 055-978-0890 ☎️

שירות זה מעניק לכם בדיקה ברחבי המבנה באם קיימת נזילה. המטרה של בעל מקצוע אשר מספק שירותי גילוי נזילות הוא לערוך חיפוש מעמיק על מנת לגלות נזילה במבנה.

ישנן נזילות גלויות אשר ניתן לגלות באמצעות ראייה, חיפוש מים זורמים במקום לא תקין. ישנן גם נזילות סמויות אשר מצריכות שימוש בשיטות מתקדמות צורת שירות גילוי נזילות.

מקרה זה מצביע על נזילה ברורה, יש להזמין מיד שירותי גילוי נזילות על מנת לקבל שירות מקצועי אשר יאתר את מקור הנזילה שלכם, ולאחר מכן יפסיק אותה על מנת למנוע נזק עתידי.

קודם כל, אם במבנה יש צנרת בהחלט יכול להיגרם לה נזק עם השנים ועל כן יהיה פיצוץ ומים יינזלו מהצנרת החוצה. בנוסף, יכול להיות כי אחד מהמכשירים אשר צורכים מים בבית התקלקל קלות ועל כן המים ממנו זורמים החוצה.

דילוג לתוכן