איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות מהיר

בזמן שאתם עומדים במטבח, חותכים ירקות לארוחת ערב, כתם כהה על הקיר מעל השיש מסיט את הקשב שלכם. אתם מזהים את הכתם כרטיבות וכעת אתם די אובדי עצות. בעוד כמה שעות המשפחה המורחבת מגיעה אליכם הביתה ונראה כי צריך להתבצע כאן איתור נזילות מהיר או שאתם תהיו בבעיה גדולה.
מסתבר שלא רק בגלל הגעת אורחים או לחץ של דיירי הבית יש צורך בשירות איתור נזילות מהיר. בפועל, רטיבות או עובש הנגרמים מזילה יכולים להיות מסוכנים לבריאות שלכם כך שלא טוב לנשום את האוויר בסביבתם.

☑️איתור נזילות מהיר ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מהיר
איתור נזילות מהיר
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילות גלויות מאפשרות איתור נזילות מהיר

הכוונה בנזילה גלויה היא לנזילה אשר נראית מעל פני השטח. כלומר, מקרה של מים זורמים ברחבי הבית או על הקיר כך שלא ניתן לפספס שקיימת נזילה. אמנם הנזילה עצמה גלויה אך אין זה אומר שמוקד או מקור הנזילה גלוי גם כן.

תהליך איתור נזילות מהיר מתאפשר בקלות בנזילות גלויות מכיוון ששלב אחד כבר מבוצע מעצם היותה של הנזילה גלויה – שלב האיתור, אך במקצועיות אפשר גם את השלבים הבאים לבצע במהירות – תיקון נזילות מהיר והן מציאת מוקד הנזילה במהירות.

 

נזילות סמויות גם מאפשרות איתור נזילות מהיר

אם כך, נזילה גלויה מאוד פשוטה לגילוי ועל כן מאפשרת איתור נזילות מהיר. אך גם כאשר מדובר בנזילה סמויה המהירות והמקצועיות מתאפשרת. המאתר יעבור על כל השלבים במקצועיות ועל כן יבצע איתור נזילות מהיר בתוך המבנה. כל פעולה אשר נעשית על ידי בעל מקצוע עם ניסיון ומכשור רלוונטי בקלות יכולה להפוך למהירה מבלי לאבד את היעילות שלה.

שלבים בעת איתור נזילות מהיר

  1. מציאת חלק מהנזילה כאשר גלויה (שלב זה יכול גם להתבצע על ידי מזמיני השירות).
  2. איתור סימני זיהוי ברחבי המבנה כדוגמת רטיבות על הקיר.
  3. חיפוש מקור או מוקד הנזילה על ידי צילום טרמי או מכשור מקצועי אחר.
  4. תיקון מקור הנזילה כתלות בנזק שזוהה.
  5. וידוא תקינות הצנרת או האיטום.

 

כמה עולה איתור נזילות מהיר?

למרות שמדובר בזירוז הפעולה אין זה אומר שמחיר השירות עולה. בעוד איתור נזילות מהיר יעלה לכם החל מ 1200 שקלים גם איתור נזילות על ידי מצלמה טרמית או על ידי שימוש בבלון יעלה לכם גם כן החל מ 1200 שקלים לכל הליך. חשוב לזכור כי איתור נזילות מהיר או אמנם מהיר אך אינו מהווה את כל ההליך ועל כן, תכננו מראש הוספה של כסף מעבר ל-1200 שקלים הראשוניים.

למרות שלהזמנת איתור נזילות מהיר מחיר ראשוני, לעיתים תוכלו להסתפק במחיר זה בלבד באם תמצא בעיה קטנה, אך לעיתים כן יהיה צורך בהמשך לשלב תיקון נזילות מהיר או אפילו החלפה מסיבית של הצנרת.

 

מחירון איתור נזילות מהיר כללי

איתור נזילות מהיר מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200
איתור נזילות ללא הרס מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות מהיר חייגו 055-978-0890 ☎️

בשונה מהתפיסה הרווחת, בעת איתור נזילות אין הכרח לפרק את הקיר או לפתוח את כל הצנרת. שיטות מיוחדות וניסיון ארוך שנים ומקרים, מאפשרים לבעל המקצוע לבצע איתור נזילות מהיר.

כאשר מדובר בנזילות גלויות הדבר פשוט יותר, כל שיש לעשות הוא לחפש את מקור זרימת המים. באם מדובר בנזילה סמויה, בהכרח יש צורך בשימוש במכשור מיוחד ובחיפוש סימני זיהוי גלויים.

יש המון סיבות להיווצרות נזילה כך שהשכיחות בהן הן מקרים של איטום לא טוב מול פני הגשם או צנרת המים, וסיבה שניה הנגרמת כתוצאה מנזק בצנרת המבנה.

כמובן, בעל מקצוע אשר מתמחה בתחום ובעל ניסיון רב במקרה בו נתקלתם, יכול לבצע באופן מהיר גם את שלב איתור הנזילה וגם את שלב התיקון.

דילוג לתוכן