איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות מים באזור שירות

בכל מבנה ישנה צנרת אשר מוחבאת על מנת לשמור על האסתטיקה של המבנה וגם להגן על הצנרת עצמה מפני פגיעה ונזק. ישנם מקרים בהם גן נגרם נזק לצנרת או לאחד ממתקני המים בבית ועל כן יכולה להיווצר נזילה אשר גורמת לנזקים אגביים נוספים. לצורך מניעת ואיתור נזילות, בעלי מקצוע מציעים שירות איתור נזילות מים אשר יאתר לכם נזילות במבנה ובמידה ויהיה צורך, גם יבצע תיקון נזילת מים למקור הנזילה.

☑️שירותי איתור נזילות מים באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מים באזור שירות
איתור נזילות מים באזור שירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור נזילות מים לעומת איתור נזילות גז

כאשר אתם שומעים את המילה נזילה כנראה שעולה לכם מיד לראש נזילה של מים. אכן זאת אחת הנזילות הנפוצות ביותר אך לא היחידה. שירות איתור נזילות מים יספק לכם מענה לנזילה של מים ברחבי המבנה אך ישנם מקרים בהם הנזילה היא דווקא של גז.

בעוד הכיריים שלכם מסופקות על ידי גז, דליפה של גז, או במילים אחרות נזילה, מסוכנת לא פחות מנזילת מים ואפילו הרבה יותר. לנזילת מים יהיה תופעת לוואי כגון רטיבות או עובש, וגז הבישול הביתי ניתן לזהות רק בעזרת ריח או רעש חלש ועל כן במקרה זה יש להזמין מיד איתור נזילות גז.

 

שירותי איתור נזילות מים בעזרת שיטות חדשניות

באופן כללי כנראה שתעדיפו לחסוך את עלות איתור נזילות מים ולחפש את הנזילה בעצמכם, אולי אפילו לבצע תיקון נזילת מים בעצמכם. החלטה זאת לרוב תהיה שגויה בגלל שישנן נזילות אשר לא ניתן לאתר על ידי קשר עין בלבד ועל כן איתור נזילות מים ישלים לכם את החסר הזה בעזרת שיטות חדשניות ומכשור מיוחד. הנה כמה דוגמאות.

שיטות לביצוע איתור נזילות מים

  1. חיפוש ראשוני לנזילות גלויות
  2. איתור מוקדי רטיבות כתוצאה מנזילה
  3. שימוש במצלמה טרמית לקבלת תמונה של החלק הנסתר של הקיר
  4. שימוש בבלון או לחץ מים לזיהוי אזור הנזילה
  5. מכשירי סאונד ואקוסטיקה המסייעים לאתר את מוקד הנזילה
  6. התייחסות לשעון שימוש המים וחשבון המים של המבנה

 

כמה עולה איתור נזילות מים?

כאשר תבחרו להזמין איתור נזילות מים מחיר השירות יהיה כתלות באופי הנזילה ובנזק האגבי שנגרם. מחיר איתור נזילות מים הוא החל מ 1200 שקלים אך האיתור לא מכסה הכל, כדוגמת מחיר תיקון נזילות מים. בכל מקרה, יהיו מקרים בהם יהיה צורך בשימוש במצלמה טרמית, שיטה זאת עולה גם כן כ-1200 שקלים אשר מתווספים לעלות הראשונית של שירות איתור נזילות מים.

לא כל כך פשוט לקבוע מראש את המחיר של השירות אך זכרו כי הוא מתחיל מ-1200 שקלים.

 

מחירון שירותי איתור נזילות מים כללי

איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200
שירותי גילוי נזילות מחיר מ-₪1200
שירותי תיקון נזילות מחיר מ-₪1000

 

רוצים לתקן ולאבחן נזילות בדירה? חייגו 055-978-0890 ☎️

ישנם בעלי מקצוע רבים אשר עוסקים במתן שירות איתור נזילות מים. גם אם לא זיהיתם נזילה אך אתם חושדים בקיומה או לחילופים פשוט רוצים לוודא את תקינות הצנרת שלכם חפשו בעל מקצוע רלוונטי והתקשרו להזמין את השירות.

איתור נזילות מים הוא שירות המספק חיפוש ומציאת נזילות מים ברחבי בית או בעצם ברחבי כל מבנה. נזילת מים היא תופעה של מים הזורמים ממקום או אל מקום לא תקין ועל כן יכולים לגרום נזק למבנה וליצור רטיבות.

תופתעו ודאי לדעת כי נזילת מים יכולה להיות גם סמויה, כך שללא מכשור או שיטות מיוחדות לא תוכלו לאתר אותה. איתור נזילות מים על ידי בעל מקצוע מספק שירות מקצועי על מנת לאתר נזילות מים במבנה.

קודם כל חיפוש של נזילה ברחבי המבנה, במידה ותמצא אחת יהיה צורך גם בביצוע תיקון נזילות מים במקור הנזילה ווידוא איטום ותקינות המערכת בהתאם לנזק שנגרם או שיכול להיגרם.

דילוג לתוכן