איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות מתחת לרצפה

דאגה לתחזוקה שוטפת של הצנרת והאיטום בבית היא קריטית על מנת למנוע נזקים מצטברים. אחד מאותם נזקים הוא הצטברות של מים מתחת למרצפות הבית. המים יכולים להגיע לרצפת הבית מסיבות שונות כמו פיצוץ צינור או תקלה באיטום אך ברגע שהם שם הם יחפשו דרך לצאת ויגרמו לנזקים רבים לבית ולעיתים גם לשכנים. לכן, כל פתרון לרטיבות מתחת לרצפה הוא מורכב ודורש הן טיפול במקור הבעיה והן ייבוש יסודי של המים שהצטברו.
אם זיהיתם סימנים אפשריים לקיומה של רטיבות מתחת לרצפה, אל תתמהמהו ופנו עוד היום למומחה רטיבות שיוכל לזהות את מקור הבעיה ולסייע בפתרונה. אצלנו ניתן למצוא מגוון של מומחים לבעיות איטום ורטיבות המגיעים לכל רחבי הארץ.

☑️פתרון לרטיבות מתחת לרצפה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות מתחת לרצפה
פתרון לרטיבות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות מתחת לרצפה – איך מזהים את מקור הבעיה?

השלב הראשון במציאת פתרון לרטיבות מתחת לרצפה הוא זיהוי של מקור הרטיבות. ניסיון לייבש את הרטיבות ללא תיקון התקלה המקורית אולי יועיל בטווח הקצר אך במהרה המים ישובו והנזקים יחמירו. ניתן להצביע באופן כללי על מספר סיבות לרטיבות מתחת לרצפה:

  1. נזילה – אחת התקלות הנפוצות ביותר היא נזילה באחד מצינורות הבית. הנזילה יכולה להיגרם מפיצוץ של הצנרת, בלאי או איטום לא טוב של החיבורים. כך או אחרת, ברגע שהמים נוזלים מהצנרת הם מצטברים במהירות וגורמים לנזקים רבים. ניתן לזהות בקלות מקרים של נזילה כאשר חשבון המים קופץ והמונה לא מפסיק לעבוד.
  2. סתימה בביוב – עוד תקלה אפשרית אשר עלולה לגרום להצטברות מים מתחת לרצפה היא סתימה בביוב. במקרים אלו בדרך כלל יהיה אפשר לזהות את התקלה כאשר מכשירים העושים שימוש במים רבים כמו מכונת כביסה או מדיח יגרמו להצפות בבית. במצבים האלו, סביר כי לא רק הבית הוצף אלא גם צנרת הביוב וללא טיפול מהיר בסתימה המים עלולים להצטבר מתחת לרצפה.
  3. תקלות איטום – מקרים אחרים של הצטברות מים יכולים לנבוע מתקלות איטום באזורים שונים בבית, בעיקר בקרבת כיורים או אמבטיות. במים כאלו, המים הזורמים מחלחלים אל תוך הקיר, מגיעים אל הרצפה, מצטברים שם וגורמים לנזקים רבים.

 

פתרון לרטיבות מתחת לרצפה – איך מייבשים את הרצפה?

לאחר זיהוי וטיפול במקור הרטיבות, יש גם לפעול לייבוש מלא של הרצפה שכן המים כלואים שם ולא יכולים להתאדות מעצמם. כאשר מוצאים פתרון לרטיבות מתחת לרצפה מחיר העבודה לרוב אינו כולל את ייבוש הרצפה עצמה ומדובר בפעולה שונה המתומחרת בנפרד. קיימות היום שתי שיטות עיקריות לייבוש תת רצפתי:

 

חריצה ושאיבה 

בשיטה זו, חורצים את הרובה המפרידה בין המרצפות באזור הרטיבות, לאורך של חצי מטר בערך. לאחר מכן נעזרים במכשיר מיוחד הממוקם מעל החריץ ושואב את המים שנאגרו.

 

הזרמת אוויר חם

אפשרות אחרת לייבוש המים היא באמצעות הזרמת אוויר חם למקום. השיטה אפשרית בעיקר בבתים חדשים בהם ישנה שכבת חצץ מתחת לריצוף.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות מתחת לרצפה?

מחיר פתרון לרטיבות מתחת לרצפה תלוי בשני גורמים עיקריים – סוג הבעיה ואופן הייבוש. הצעת המחיר הראשונית כוללת לרוב רק את העלות של איתור מקור התקלה. לאחר זיהוי התקלה ניתן להציע מחיר לתיקון המתאים (בצנרת, בביוב או באיטום) ולאחר מכן גם לפנות לייבוש המים שנקוו.

 

מחירון פתרון לרטיבות מתחת לרצפה כללי

פתרון לרטיבות מתחת לרצפה החל מ-₪1200
פתרון לרטיבות בקירות החל מ-₪1200
פתרון לרטיבות במקלחת החל מ-₪1200

מחפשים פתרון לרטיבות מתחת לרצפה? חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר של פתרון לרטיבות מתחת לרצפה תלוי בסוג התקלה ובסוג התיקון הנדרש. תיקוני צנרת הם לרוב מורכבים יותר מתיקוני איטום ולכן סביר כי יהיו יקרים יותר.

הפתרון הטוב ביותר לטיפול ברטיבות מתחת לרצפה הוא באמצעות זיהוי מקור הרטיבות וטיפול בו. את הזיהוי יש לבצע בעזרת איש מקצוע אשר מסוגל באמצעות ציוד מתקדם לבחון את מצב הצנרת ולזהות מהיכן מגיעים המים.

לרטיבות מתחת לרצפה קיימים מספר סימנים שניתן לזהות – הופעה של רטיבות באזורים הנמוכים של הקירות, ממש מעל הפנלים, הופעה של עובש או פטריות באותם אזורים, מרצפות רועדות או עכורות ולעיתים גם תקלות בחשמל הנגרמות מאותה רטיבות.

הפתרון המתאים תלוי בסיבה לרטיבות ובאופי התקלה ולרוב יכלול הן ייבוש של הרטיבות והן איטום של מקור התקלה.

דילוג לתוכן