איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בתקרה

החורף הגיע ואיתו אחת הבעיות המציקות ביותר – רטיבות בתקרה. בעיות שונות באיטום הבית או הגג גורמות לרוב להצטברות של רטיבות בבית אשר מגיעה בעיקרה לתקרה ומחמירה בצורה דרסטית לאורך החורף, במיוחד אם יש גשמים רבים. הרטיבות יכולה להופיע בהתחלה ככתמים קטנים ולא מזיקים בתקרה אך במהרה הכתמים מתפשטים, הצבע מתקלף ובמקרים חמורים יותר גם מתפתח עובש, מופיעות טיפות מים והתקרה מתחילה להתפורר. על כן, לפני שהבעיה הופכת לאסון, כדאי לפעול למציאת פתרון לרטיבות בתקרה.
כדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם בעיות של רטיבות בתקרה, ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מומחים לבעיות של איטום ונזילות אשר מספקים שירות מקצועי וללא דופי בכל רחבי הארץ. אנחנו מתחייבים לשירות מקיף ומהימן ולמחירים הוגנים.

☑️פתרון לרטיבות בתקרה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בתקרה
פתרון לרטיבות בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות בתקרה – איך זה קורה ואיך ניתן למנוע?

באופן כללי, קיימות שתי סיבות עיקריות אשר עלולות לגרום למצבים שונים של רטיבות בבית ובעיקר בתקרה. מצבים אלו יצריכו מן הסתם פתרון לרטיבות בתקרה. אך לפני שנגישים למציאת הפתרון, חשוב מאוד לבחון היטב את הבעיה ולזהות בצורה מדויקת את המקור אשר מוביל לאותה בעיה. באופן כללי ניתן להצביע על שתי סיבות עיקריות למצבים אלו – תקלות איטום בגג או תקלות צנרת אצל השכנים.

 

תקלה באיטום הגג

במקרים בהם הרטיבות בתקרה מופיעה בדירה העליונה ביותר, הבעיה ככל הנראה נובעת מאיטום לקוי של גג הבניין. במקרים כאלו, פתרון לרטיבות בתקרה יהיה תיקון של איטום הגג ולרוב איטום מחדש של הגג כולו. מדובר אמנם בעבודה יקרה אך כזו שתספק שקט נפשי לשנים ארוכות והיא מומלצת במיוחד במקרים של בעיות איטום בבניינים ישנים, אשר סובלים מתחזוקה לקויה ותשתיות בלויות.

 

תקלה באיטום או בצנרת של השכנים

אם הבעיה מופיע בדירה אשר איננה הגבוהה ביותר, ככל הנראה הרטיבות נובעת מתקלה בצנרת או באיטום של השכנים מלמעלה. במקרים כאלו, הבעיה מורכבת יותר ולרוב קשה יותר לזהות את המקור לתקלה.

זאת יכולה להיות נזילה בצנרת הנובעת מפיצוץ או חיבור לקוי וכן בעיות איטום באחד הכלים הסניטריים כמו האמבטיה או הכיור בבית. במקרים כאלו האחריות על פתרון לרטיבות בתקרה הבעיה בצורה הטובה ביותר מוטלת על השכן אשר מקור הבעיה נמצא אצלו.

בלא מעט מקרים תקלות כאלו עלולות להוביל לסכסוכים בין שכנים ואפילו לצעדים משפטיים ועל כן לפני נקיטת צעדים דרסטיים מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע ולוודא שאכן מקור הבעיה נמצא בדירה השכנה וכן לנסות לפתור את הבעיה בצורה נעימה.

 

איתור המקור לרטיבות בתקרה

לרוב, בעיות רטיבות נוטות להיות מתעתעות. הופעה של כתמים או טיפות מים במקום אחד לא בהכרח מעידים על קיומה של תקלה באותו המקום בדיוק ובמקרים רבים מדובר בנקודה אליה מגיעים מים לאחר מסע ארוך בקירות ותקרות הבית.

הדרך הטובה ביותר למצוא את המקור לבעיות רטיבות בבית היא באמצעות איש מקצוע בעל ציוד מתאים כמו מצלמה תרמית לאיתור רטיבות, גלאי לחות וסיב אופטי לצנרת. שימוש בציוד מתקדם מאפשר איתור מהיר ומדויק של הבעיה ובכך גם חוסר את עוגמת הנפש הגלומה בטיפול לא נכון בתקלה ושבירה מיותרת של מרצפות או קירות. פתרון לרטיבות בתקרה יהיה אופטימלי רק לאחר בחינה מדוקדקת של המקור לרטיבות.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בתקרה?

מחיר פתרון לרטיבות בתקרה הוא תלוי כמובן במקור הרטיבות ובסוג הפתרון. איטום מחדש של גג שלם בבניין משותף יכול לעלות כמה אלפי שקלים ואילו תיקון קטן באיטום האמבטיה של השכנים יכול להסתכם במאות שקלים בודדים.

כמו כן, צריך לקחת בחשבון כי בחיפוש אחר פתרון לרטיבות בתקרה מחיר הפתרון צריך לכלול לא רק את תיקון הגורם לרטיבות אלא גם טיפול בנזקי הרטיבות. במקרים רבים ידרשו טיוח וצביעה מחדש של התקרה ובמקרים בהם הרטיבות פגעה גם ברהיטי הבית או בתשתיות נוספות אז גם טיפול ותיקון שלהם.

 

מחירון פתרון לרטיבות בתקרה כללי

פתרון לרטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500
פתרון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מ-₪1200

מחפשים פתרון לרטיבות בתקרה? חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר של פתרון לרטיבות בתקרה הוא משתנה ותלוי בסוג הבעיה וכן בסוג הפתרון. טווח המחירים יכול להתחיל ממאות בודדות של שקלים ולהגיע לסכומים גבוהים במקרים בהם נדרש איטום מורכב ונרחב.

הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיות של רטיבות בתקרה היא בסיוע של איש מקצוע. בעיות רטיבות נוטות להיות מורכבות ולא מומלץ לנסות לפתור אותן לבד.

האחריות לפתרון בעיות רטיבות היא על בעל המקור לתקלה. אם מדובר בשכן עם בעיות בצנרת אז האחריות מוטלת עליו ואם מדובר בגג בבניין משותף אז כלל הדיירים באמצעות ועד הבית צריכים לפעול לתיקון הבעיה.

אם מזהים סימנים לרטיבות בתקרה יש לפנות למומחה בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן