איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות במרתף

מרתף מציב אתגר לוגיסטי, אדריכלי והנדסי בפני קבלני בניין ושיפוצים. אבל גם אחרי שמסיימים לבנות ולתכנן את המרתף, יש משמעות גדולה לאופן שבו מתחזקים אותו. אם לא מתחזקים את המרתף נכון או לא משתמשים בחומרי האיטום המתאימים, עלולה להופיע רטיבות. במקרים כאלה, הכי חשוב לתאם  פתרון לרטיבות במרתף ברמה גבוהה ובאופן מקצועי.
אנחנו מבינים היטב את הקושי והחשש שלך בעת בחירת תיקון לרטיבות במרתף. אם כבר הבנת שיש הרבה סוגים שונים של פתרונות לרטיבות במרתף אבל עוד לא יצא לך למצוא את הפתרון המושלם, אנחנו נשמח לקחת אחריות על הפרויקט. מהרגע שבו נעשה את זה, כבר לא יהיה לך מה לדאוג.

☑️פתרון לרטיבות במרתף על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות במרתף
פתרון לרטיבות במרתף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות במרתף בצורה מקצועית

חשוב מאוד לתאם  פתרון לרטיבות במרתף ברמה גבוהה ובאופן מקצועי. אם הפתרון לא מספיק מקצועי, הרטיבות תחזור מהר מאוד. כאשר הרטיבות מתרחשת במרתף, יש כמה סכנות ייחודיות שלא קיימות עם רטיבות במקומות אחרים בבית:

  1. רטיבות שלא רואים אותה – תיקון לרטיבות במרתף קריטי כי לעיתים קרובות בכלל לא רואים מתי היא מתחילה. בגלל שהמרתף נמצא בחלק התחתון של הבית, בהחלט ייתכן שהרטיבות תלך ותתפשט עד כדי נזק בלתי הפיך לציוד האישי, לרכוש, לרהיטים, למבנה ולקירות.
  2. טחב ומחלות – החשיבות של פתרונות לרטיבות במרתף נובעת מעצם כך שהיא גורמת פגיעה באיכות החיים. בין היתר, רטיבות במרתף גורמת לריחות של טחב שעולים כלפי מעלה ועם הזמן היא אף עלולה להגביר תחלואה אצל ילדים, זקנים וטף.
  3. פגיעה בערך הנכס – לא נדיר לראות מקרים שבהם בעלי נכסים מגלים שיש להם רטיבות במרתף רק אחרי שהם כבר פרסמו את הנכס להשכרה או למכירה. בסיטואציה כזו, כל הרושם הראשוני מהנכס נפגע והערך שלו יורד. לכן, תיקון לרטיבות במרתף הוא לא הוצאה רגילה אלא השקעה משתלמת שמחזירה את עצמה ומגדילה את התשואה מהבית.

 

סיבות לרטיבות במרתף

היכרות עם הסיבות היא בדרך כלל השלב הראשון בעת חיפוש אחר פתרון לרטיבות במרתף. אם רוצים לפתור את הבעיה, צריך להבין מה גרם לה. בשלב הזה, מה שעושים זה להתייעץ עם אנשי מקצוע. כאשר מערבים אנשי מקצוע מהתחום, מוודאים שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם כגון מצלמה תרמית, איתור מקור של הנזילה באמצעות החדרת סיב אופטי, שימוש ברובוט זעיר וכן הלאה.

 

פתרון לרטיבות במרתף – קשיים והתמודדות

הקושי בהתמודדות עם פתרונות לרטיבות במרתף בא לידי ביטוי בנגישות. בניגוד לתיקון רטיבות במטבח או בחדרי שינה, תיקון לרטיבות במרתף מחייב התמודדות עם החלק התחתון של המבנה ולעיתים גם שימוש בציוד משוכלל ומתקדם. מצד שני, היכולת להתמודד עם הקושי היא בדיוק זו שמפרידה בין בעלי מקצוע לבין חובבנים.

 

כך מונעים בעיות של רטיבות במרתף ובבית

אפשר גם למנוע מראש את הצורך לחפש אחר פתרון לרטיבות במרתף. ראשית, יש להקפיד לבצע איטום תקופתי ובידוד בחלק החיצוני של המבנה והבית. שנית, צריך לתחזק את הצנרת ולשים לב לסימני רטיבות על הקירות, על הרצפה או בחיבור שבין הקירות והתקרה. כמו כן, יש לעקוב אחר חשבון המים כדי לזהות נזילה נסתרת.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות במרתף?

אחד הדברים שרואים בעת חיפוש אחר  פתרון לרטיבות במרתף זה את פערי המחירים. בפועל, פערי המחירים נובעים משיקולים כגון נגישות למקור הנזילה, רמת המורכבות של התיקון, סוג הציוד שבו משתמשים ואופי התיקון. אבל בכל מקרה, אפשר לקבל הצעת מחיר מראש ואף לדרוש אחריות על התיקון ועל התוצאות.

 

מחירון  פתרון לרטיבות במרתף כללי

פתרון לרטיבות במרתף מחיר מ-₪1800
פתרון לרטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בגג מחיר מ-₪1200

 

הזמינו עכשיו מומחה והרטיבות תיפתר גם במרתף 055-978-0890 ☎️

כ-1800 ש"ח במקרים של רטיבות סטנדרטית. 

קבלני אינסטלציה ומומחים לאיטום יכולים לרכז פתרונות לרטיבות במרתף תחת קורת גג אחת.

תיקון של הרטיבות והנזילה.

מקובל לתת כמה שנות אחריות על כל סוגי התיקונים של הרטיבות.

דילוג לתוכן