איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בגינה

חיפוש אחר פתרון לרטיבות בגינה עלול להיות משימה מורכבת. מצד אחד, הגינה היא מקום פתוח שאותו בדרך כלל ממילא משקים. בנוסף, חלק גדול מהגינות ברחבי הארץ כוללות בריכות ומאגרי מים טבעיים או מלאכותיים. מצד שני, רטיבות מעידה על בעיה חמורה יותר. בין היתר, רטיבות בגינה עלולה להעיד על נזילת מים, על בעיות איטום ועל בידוד תרמי לקוי. לכן, חשוב מאוד למצוא את הפתרון הנכון ולאחר מכן לתקן אותו.

☑️פתרון לרטיבות בגינה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בגינה
פתרון לרטיבות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סוגים של פתרון לרטיבות בגינה

יש סוגים שונים של פתרונות שבהם אפשר להשתמש על מנת למנוע את המשך הרטיבות בגינה. קודם כל, בחירה נכונה של תיקון רטיבות בגינה תלוי בסוג ובאופי הבעיה. כדי למצוא פתרונות לרטיבות בגינה, בודקים למשל אם מדובר על נזילה או על בעיית איטום.

במקרה של נזילה, הפתרון יהיה להחדיר מצלמה תרמית או סיב אופטי כדי להתחקות אחר המקור שלה. לשם השוואה, פתרון לרטיבות בגינה שנגרמת בגלל בעיות איטום מבוסס על יישום חומרי איטום חדשים כגון:

  • יריעות ביטומניות
  • זפת
  • יריעות משוריינות
  • חומרים פלסטיים

 

אם לגינה יש מערכת השקיה אוטומטית שועבדת על פי תכנית, צריך לבדוק אותה אחת למספר ימים ולוודא שהמספר על גבי שעון המים עולה בקנה אחד עם שעות ההפעלה המקובלות. במידה ומשקים את הגינה ידנית, צריך לבדוק שאין נזילה שנגרמת בתוך הצנרת. בכל מקרה, אפשר לזהות את כתמי הרטיבות ולהסיק מהם לגבי הסיכוי לנזילה. ברטיבות שקיימת גם בחורף וגם בקיץ, התקלה כנראה חמורה.

 

החשיבות של פתרון לרטיבות בגינה

חשוב מאוד שכל פתרון לרטיבות בגינה יהיה מאוד אפקטיבי. כאשר הפתרון יעיל, המשמעות היא שמירה על ערך הנכס ומניעת פגיעה באיכות החיים. ברמה היום יומית, חשוב גם למצוא תיקון לרטיבות בגינה שיחסוך בהוצאות מים ותחזוקה. לכן הפתרון צריך להיות עמיד ומוכח ומי שמיישם אותו חייב להיות בעל ניסיון.

אם רוצים למנוע רטיבות בגינה, צריך למשל להקפיד על תחזוקה תקופתית של החומה ועל השקיה נכונה של הדגש או הצמחים. במקביל, רצוי לוודא שאין נזילות מים מהמזגן או מקומות עליונות יותר מעל הגינה. במקרים של חשד, אפשר לבדוק מה קורה בגינה של השכנים ואז ליצור קשר עם בעלי מקצוע.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בגינה?

גינה פרטית אמורה להעלות את ערך הנכס לפני השכרה או מכירה. אבל אם מגיעים לגינה ורואים שיש כתמי רטיבות על החומה או שלוליות של מים על הרצפה ועל הדגש, סביר להניח שהערך של הנכס דווקא ירד. לכן, מחיר פתרון לרטיבות בגינה משתלם בטווח הארוך.

בנוסף, בחיפוש אחר פתרון לרטיבות בגינה מחיר מורכב משיקולים שונים. אם הבעיה קשורה לאיטום, הדרך למצוא פתרון תהיה לבדוק איזה חומרי גלם אמורים לייצר את הבידוד סביב הגינה ובמידת הצורך למרוח חומרי איטום חדשים וטובים יותר.

בפועל, יש הבדל בין רטיבות בגינה שנגרמת בגלל בעיות איטום לבין רטיבות כתוצאה מנזילת מים בצנרת. לכן, חשוב לקבל הצעת מחיר שכוללת בתוכה גם את איתור הסיבה לנזילה וגם את התיקון.

 

מחירון פתרון לרטיבות בגינה כללי

פתרון לרטיבות בגינה מחיר מ-₪1800
פתרון לרטיבות במרתף מחיר מ-₪1800
פתרון לרטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200

מחפשים פתרון לרטיבות בגינה? חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר של פתרון לרטיבות בגינה נקבע לפי הנגישות אל האזור, סוג התקלה, סוג חומרי האיטום שבהם משתמשים ותקופת האחריות.

הדרך הנכונה למצוא פתרון לרטיבות היא להשתמש בציוד משוכלל ומתקדם. על קצה המזלג, אפשר להזכיר את היתרונות של ציוד מתקדם כגון מצלמה תרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר לאיתור נזילות ואפילו איתור נזילות על ידי גז.

חלק גדול מהאחריות על מניעת בעיות נוספות של רטיבות בגינה מוטל על בעלי הנכסים.

מקרים רבים של רטיבות בגינה נגרמים בגלל תקלה במערכת ההשקיה.

דילוג לתוכן