איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בבניין

שירות של גילוי מקור רטיבות בבניין פותר את הבעיה עבור ועד הבית ובעלי הנכסים. לצד כל הקשיים של החיים המשותפים בבניין מגורים, צריך גם להבין את היתרונות. במקרים של סימנים לנזילת מים או רטיבות למשל, המשמעות של פתרון הבעיה היא שמירה על ערך הנכס. חוץ מזה, כל מחיר גילוי מקור רטיבות בבניין מתחלק ממילא בין הדיירים ולכן בעלי הנכסים משלמים פחות – אבל מקבלים יותר.
המומחים שלנו מוכנים לעמוד לרשותך בשלבים השונים של גילויי מקורות רטיבות בבניין המגורים שלך. אם חשוב לך לשלם על גילוי מקור רטיבות בבניין מחיר הוגן אבל בלי להתפשר על המקצועיות, אנו מחכים לקבל ממך פניה מסודרת.

☑️גילוי מקור רטיבות בבניין באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בבניין
גילוי מקור רטיבות בבניין
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בבניין מגורים משותף

גילוי מקור רטיבות בבניין מגורים משותף מתבצע על ידי חברה מקצועית ובשכיחות גבוהה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שירות כזה מוזמן גם בבניינים חדשים וגם בבניינים ישנים. ההבדל היחיד הוא הסיבה: בבניין מגורים ישן הסיבה לרטיבות עלולה להיות בלאי ונזקים של הצנרת, בעוד בבניין מגורים חדש הסיבה לרטיבות או לנזילה קשורה בדרך כלל אל ליקויי בנייה שהם בתחום האחריות של הקבלן.

 

הקושי באיתור נזילות בבניין לעומת בית פרטי

הדבר החשוב ביותר הוא לתאם שירות של גילוי מקור רטיבות בבניין מול חברה שמתמחה בכך. בניגוד לבית פרטי שבו יש נגישות גבוהה אל כל האזורים של המבנה, לרבות החלק הפנימי והחיצוני, בבניין מגורים משותף זה לא ככה. בשביל לגלות ולתקן את הרטיבות בבניין המגורים המשותף, צריך לוודא שלחברה יש ציוד עבודה בגובה ובעיקר ניסיון רלוונטי.

 

גילוי מקור רטיבות בבניין – איך עושים את זה?

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לבסס את התהליך של גילוי מקור רטיבות בבניין על מכשור מתקדם. ככל שמשתמשים במכשור מתקדם יותר, כך עובר פחות זמן מהרגע שבו מגלים את הסימנים המעידים על הרטיבות והנזילות – ועד שפותרים את הבעיה. בנוסף, מכשור מתקדם מאפשר להשוות בין שירותים שונים של גילויי מקורות רטיבות בבניין וכך לחסוך זמן וכסף.

 

הבדלים בין סוגי מכשור לאיתור נזילות מים ורטיבות

הנה למשל כמה סוגי מכשור שבהם אפשר להשתמש גם בשביל לאתר נזילות וגם על מנת לבסס ממצאים של שירותי גילוי מקור רטיבות בבניין ברמה גבוהה:

  • מצלמה טרמית שמבצעת הדמיה תלת ממדית של מה שקורה בתוך הצנרת
  • רובוט זעיר שחודר אל עומק הצנרת גם במקומות שלא נגישים לאדם
  • סיב אופטי שניתן להחדיר פנימה על מנת להעביר כמות גדולה של נתונים
  • איתור נזילות על ידי גז ידידותי לסביבה ולאדם

 

בכל מקרה, את ההחלטה באיזה סוג של מכשור להשתמש משאירים בידיים של בעלי מקצוע. בנוסף, אפשר לבחור שירות מקצועי לפי המחיר והפרמטרים המשפיעים עליו.

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בבניין?

התמחור של שירותי גילוי מקור רטיבות בבניין מושפע מגורמים שונים. בשביל לתת הצעת מחיר מסודרת, בודקים עד כמה קל או מסובך להגיע אל מוקדי הרטיבות. לאחר מכן, מחשבים כל סוג של שירות לפי המכשור שבו משתמשים. במקביל, צריך להביא בחשבון את רמת הדחיפות של השירות – כמו למשל בגלל פערי המחירים בין שירותי איתור נזילות ורטיבות בשעות העבודה לעומת הלילה, שבת או סופי שבוע.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בבניין כללי

גילוי מקור רטיבות בבניין מחיר מ-₪1500
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בבניין חייגו 055-978-0890 ☎️

חשוב לגלות מהר את מקור הרטיבות כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים למבנה. בנוסף, איתור מקור הרטיבות עוזר לפתור את הבעיה ומונע ירידה בערך הנכסים.

נזילות מים ומקורות רטיבות מאתרים עם מכשור מתקדם כמו מצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר ועוד.

אם הרטיבות היא בבניין, התשלום מתחלק בין הדיירים. אם הרטיבות היא בדירה, רק הבעלים משלמים עליה.

איטום בניין מבוצע עם חומרים מתקדמים ובעזרת שילוב בין יריעות ביטומניות, זפת ועוד.

דילוג לתוכן