איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני

שירות מקצועי ומסודר של גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני מבוסס על שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם. באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ניתן כיום לזהות את המקור של כל סוגי הנזילות והרטיבות. לאחר שמזהים את המקור של הרטיבות, קל יותר לטפל בבעיה ולמנוע ממנה לחזור. חוץ מזה, שירותים מסודרים של גילויי מקורות רטיבות בקירות חיצוניים יכולים להתאים גם לבעלי בתים פרטיים וגם לדיירים בבנייני מגורים משותפים.
צוות שלנו מוכן ומזומן להגיע אליך בהקדם עם כל הציוד הנדרש עבור גילויי מקורות רטיבות בקירות חיצוניים. היתרון שלנו הוא שאנחנו גם מגלים את המקור לרטיבות וגם מתקנים את הבעיה, כך שהחזרה שלך לשגרה תהיה קצרה ומהירה.

☑️גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני
גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני בצורה מקצועית

המקצועיות של גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני נמדדת בכמה פרמטרים. קודם כל, אפשר לראות הבדל בין שירות חובבני ומקצועני לפי סוג הציוד שבו משתמשים. אם למשל אינסטלטורים מנסים לאתר את המקור של הרטיבות באמצעות הרמת מרצפות ושבירת קירות, סביר להניח שהם לא מקצוענים אלא חובבנים. לעומת זאת, בעלי מקצוע מיומנים ישתמשו בציוד מתקדם כגון מצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר ועוד.

 

מה גורם לרטיבות בקיר חיצוני של בניין?

סוגיה אחרת ולא פחות מעניינת שמלווה את הנושא של גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני היא מה בכלל גורם לבעיה. במילים אחרות, מי שרוצה לפתור את הבעיה צריך לנסות ולהבין מה גרם לה. אז במקרים של רטיבות בקיר חיצוני ולא קיר פנימי, אלו החשודים המיידים:

  • איטום לקוי של קירות המבנה.
  • נזילות מים בצנרת המים שעוברת מאחורי הקירות.
  • היעדר ניקוז יעיל של המרזבים.
  • הצטברות מים סביב הפתחים .

 

גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני של בית פרטי

הטעות הנפוצה גורסת שהשירות של גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני מיועד רק עבור בנייני מגורים או בנייני משרדים גבוהים. אז נכון שבבניינים גבוהים יש יותר סיכוי לאיטום לקוי שגם גורם להופעת כתמי רטיבות, אבל זה לא אומר שהתקלה לא קיימת בבתים פרטיים.

כמו כן, מחיר גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני בבתים פרטיים לא רחוק מהעלות המשוערת של שירות כזה בבניינים גבוהים. לכן, בכל הצעה על גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני מחיר צריך להיות גמיש ולא קבוע.

 

שיטות לאיתור נזילות ורטיבות

כיום ניתן לאתר את כל סוגי הנזילות והרטיבות באמצעות שימוש בציוד מתקדם. גם אם לא מכירים מקרוב את התחום של גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני, מבינים את המאפיין שמשותף לשימוש בציוד המתקדם – התחקות אחר מקור הנזילה מבחוץ, בלי הרס מיותר ובצורה מדויקת.

לשם השוואה, השיטה המסורתית דרשה הרמה של הריצוף או שבירה של הקירות. בשיטות מיושנות כאלה, היה הרבה יותר יקר להתמודד עם ההשלכות של האיתור מאשר לתקן את הבעיה עצמה.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני?

שירות של גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני מתומחר לפי נגישות, סוג הבעיה וסוג המכשור שבו משתמשים. בגלל שברוב המקרים לא מסתפקים רק באיתור של מקור הרטיבות אלא גם מנסים לתקן אותה, צריך לבדוק במה זה כרוך ולהכניס את זה אל תוך מערכת השיקולים הרחבה יותר של המחיר.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני כללי

גילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בקיר חיצוני חייגו 055-978-0890 ☎️

רוב נזילות המים בקירות חיצוניים של בניינים נגרמות בגלל פגעי מזג האוויר ואיטום לקוי.

באמצעות סנפלינג או במות הרמה.

קיר חיצוני חשוף לפגעי מזג האוויר ולבעיות איטום, בעוד בעיות של רטיבות בקיר פנימי נגרמות בעיקר בגלל היעדר סירקולציה או פיצוצי מים בצנרת.

פיצוץ מים אפשר לתקן באמצעות החלפה של כל הצנרת או של הצינור התקול בלבד.

דילוג לתוכן