איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות במטבח

הבעיה עם גילוי מקור רטיבות במטבח היא שיש המון גורמי סיכון. קודם כל, המטבח הוא מטבעו חדר רטוב שיש בו תנועה ערה של מים. שנית, אי אפשר להסתכן עם הרס מיותר במטבח שאמור להישאר נקי, סטרילי והיגייני. אז על הרקע הזה, הפתרון היחיד עבור גילויי מקורות רטיבות במטבחים שונים זה כמובן להתייעץ עם בעלי מקצוע.
המומחים שלנו הופכים את הפעולה של גילוי מקור הרטיבות למשימה קלה ופשוטה – גם עבורך. אם חשוב לך לשמור על המטבח, אנו נוכל לעמוד לרשותך בהקדם עם הציוד המשוכלל והטוב ביותר. מהרגע שבו נקבל ממך פרטים בצורה מסודרת, נדאג שהמקור של הרטיבות יתגלה ושהבעיה תיפתר.

☑️גילוי מקור רטיבות במטבח באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות במטבח
גילוי מקור רטיבות במטבח
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כך יודעים שצריך לבצע גילוי מקור רטיבות במטבח

יש כמה סימנים שמעידים על כך שככל הנראה הגיע הזמן ליצור קשר עם בעלי מקצוע ולתאם שירות מסודר של גילוי מקור רטיבות במטבח הביתי:

  • הופעת כתמי רטיבות לא מוסברים על הקירות, בתקרה או על הריצוף.
  • חשבון מים מופרז שאין לו הסבר בצריכה המשפחתית.
  • כתמי עובש, פטריות וחיידקים.
  • ריח של טחב גם אחרי שמאווררים את המטבח.

 

סיבות נפוצות לרטיבות במטבח

הסיבות השונות שמדגישות את הצורך בהזמנת שירות מקצועי של גילוי מקור רטיבות במטבח נפוצות מאוד. לא נדיר למשל לתאם שירותים שונים של גילויי מקורות רטיבות במטבחים תעשייתיים בגלל פיצוץ בצנרת המים, בדיוק כמו במקרים שבהם מזמינים שירות כזה בגלל סתימה בצנרת של הבית הפרטי.

לשם השוואה, סיבות אחרות לכך שיהיו כתמי רטיבות או נזילות מים הן איטום לקוי של המבנה, תקלות בצנרת העירונית, פיצוצי מים ועוד.

 

שיטות של גילוי מקור רטיבות במטבח

התייעצות עם בעלי מקצוע לגבי גילוי מקור רטיבות במטבח היא השלב הראשון בדרך לפתרון של הבעיה. אבל אם רוצים לפתור את הבעיה באופן אפקטיבי ובלי שהיא תחזור בעתיד, צריך להשתמש בשיטות המתאימות.

כאן ההבדל הוא בין ניסיון לאתר ולגלות את המקור של הנזילה באמצעות מצלמה טרמית, סיב אופטי או החדרת רובוט זעיר. במקרים אחרים, ייתכן ובעלי המקצוע ימליצו לנסות לאתר את הנזילה שככל הנראה גרמה לרטיבות במטבח על ידי שימוש בגז. אם משתמשים בגז לאיתור נזילות, צריך לוודא שהוא בטיחותי עבור בני אדם וידידותי לסביבה.

 

תיקון הרטיבות או הנזילה

השלב האחרון בתהליך של גילוי מקור רטיבות במטבח הוא התיקון. בשלב הזה מבססים את שיטת התיקון על הממצאים מהאיתור – כמו למשל בהבדל בין פתרונות שקשורים לנזילות מים לבין פתרונות שקשורים לבעיות באיטום ובניקוז.

אם הבעיה של הרטיבות נגרמה בגלל פיצוץ בצנרת, אין ברירה אלא להחליף אותה. אבל אם הבעיה קשורה לאיטום לקוי או למרזב שלא מסוגל להתמודד עם עומס המים בחורף, הפתרון יהיה כמובן אחר לגמרי.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות במטבח?

כיום ניתן לתאם שירות של גילוי מקור רטיבות במטבח על בסיס הצעת מחיר בהתאמה אישית. בהצעת מחיר גילוי מקור רטיבות במטבח כלולים פרמטרים כגון נגישות, סוג המכשור שבו משתמשים, רמת הדחיפות וכן הלאה. לאחר מכן, אפשר להגיש נתונים על גילוי מקור רטיבות במטבח מחיר ועלויות לחברת הביטוח כדי לתבוע פיצוי לפי תנאי הפוליסה.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות במטבח כללי

גילוי מקור רטיבות במטבח מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות במטבח חייגו 055-978-0890 ☎️

כתמי רטיבות במטבח עלולים להופיע בגלל כל תקלה בצנרת, ניקוז לקוי או בעיות איטום במבנה.

הדרך לגלות איפה הרטיבות התחילה היא להשתמש בציוד מתקדם כמו מצלמה טרמית.

נזילת מים בצנרת מונעים באמצעות תחזוקה נכונה. בנוסף, צריך להימנע מהשלכת ניירות ופסולת אל תוך האסלה או הכיור.

רטיבות גורמת להופעת כתמי עובש, פטריות וריח של טחב. בנוסף, היא פוגעת באיכות החיים של המשפחה.

דילוג לתוכן