איתור נזילות איתור ברור

פתיחת סתימת בטון במרזב

כולנו ודאי חווינו, בין אם בראייה ובין אם בהרגשה על בשרנו, מרזב כזה או אחר ברחוב, אשר נזל עלינו או טפטף, ואנחנו בתגובה זזנו במהרה, שמא נרטב. אך מדוע נגרמים מקרים אלו? ברוב המקרים הדבר נגרם בעקבות מרזב סתום, על ידי עלים, או על ידי בטון. במקרים כאלו נדרשת פתיחת סתימת בטון במרזב, אשר מהווה עסק רציני, ולכן מומלץ להזמין בעל מקצוע המתמחה בפתיחת סתימות בטון במרזב.
אצלנו תוכלו למצוא שירותי פתיחת סתימות בטון במרזב, אשר יבוצעו על ידי בעלי מקצוע אמינים וטובים, שעברו הכשרה ויש בידם ידע וניסיון רבים בנושא. כמו כן עלות השירות נוחה לכל כיס, ומספקת עבודה יעילה ואיכותית בדבר פתיחת מרזבים סתומים ללא גרימת כל פגע במרזב הדורש פתיחה.

☑️פתיחת סתימת בטון במרזב באופן מהיר ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתיחת סתימת בטון במרזב
פתיחת סתימת בטון במרזב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתיחת סתימת בטון במרזב – מה זה בכלל אומר?

פתיחת סתימת בטון במרזב נדרשת כאשר המרזב, בין אם הביתי ובין אם במשרד, נסתם כתוצאה מכניסת בטון אליו, והתקשותו על גבי אחד מחלקי המרזב. במקרים כאלו, נדרשת קריאה לבעל מקצוע מתאים, אשר ידע כיצד לטפל בבעיה באופן מקצועי ויעיל, מבלי לגרום נזק כלשהו.

כמו כן, פתיחת סתימות בטון במרזב מהוות תהליך מאתגר מאשר פתיחת סתימות רגילה, מאחר שהבטון אינו חומר אשר ניתן להוציא אותו על ידי דחיפה פשוטה.

 

כיצד נגרמות סתימות בטון

פתיחת סתימת בטון במרזב, נדרשת כמובן, כאשר ישנה סתימה כלשהי אשר נגרמה על ידי בטון. אך, כיצד הגיע בטון למרזב? אם כן, יש לכך כמה סיבות אפשריות:

  1.  נפילת בטון ממנופים אשר מעבירים בטון מנקודה מסיומת לנקודה שנייה, ובמהלך ההעברה עוברים מעל המרזב.
  2. במהלך עבודות גג למיניהן. למשל כאשר נפער חור בגג, ונדרש שימוש בבטון בכדי לתקן את החור בגג, ובמהלך עבודת התיקון נשפך חלק מן הבטון על המרזב ובכך המרזב נסתם.

 

קיימות סיבות נוספות אשר בגינן תיתכן סתימה של המרזבים על ידי בטון, ואלו המוצגים לעיל הינם רק הנפוצים והשכיחים ביותר.

 

איפה יכולה להתקיים פתיחת סתימת בטון במרזב

כאמור, פתיחת סתימת בטון במרזב יכולה להתקיים בכמה מוקדים עיקריים לאורך המרזב, אשר חלקם מהווים אתגר גדול יותר, וחלקם פחות:

  1. בתעלת המרזב.
  2. בפתח העליון של צינור הניקוז.
  3. בצינור הניקוז עצמו.
  4. בפתח הניקוז התחתון.

 

תהליך פתיחת סתימת בטון במרזב

תהליך פתיחת סתימת בטון במרזב משתנה מהליך אחד למשנהו, בהתאם לגורמים שונים אשר תלויים בסוג הבעיה, כלומר במיקומה של הסתימה על ידי הבטון. אף על פי כן, ישנם שני שלבים עיקריים אשר מתקיימים בכל תהליך ללא יוצא מן הכלל.

 

איתור סתימת בטון במרזב

ההליך הראשון בפתיחת סתימת בטון במרזב, הוא איתור מיקום הסתימה. מיקום הסתימה יכול להיות במוקדים שונים לאורך המרזב, ומיקומם המדויק משפיעה על הליך פתיחת הסתימה עצמו. כמו כן, לכל מיקום יש דרך פתיחה שונה, ועל כן חשוב לאתר את הבעיה טרם התיקון.

 

פתיחת סתימות בטון במרזב

שלב פתיחת הסתימה מורכב מהגעה של בעל המקצוע למקום בליווי הכלים המתאימים לפתיחת סתימת הבטון במרזב, אשר באמצעותם יוציא את הבטון מהמרזב. לאחר פתיחת הסתימה, מוודא בעל המקצוע כי הכל עובד כשורה, וכי אין נזילות או סתימות אחרות.

 

כמה עולה פתיחת סתימת בטון במרזב?

מחיר פתיחת סתימת בטון במרזב משתנה כאמור בהתאם לגורמים שונים כגון מיקום הסתימה, גודל הסתימה, מיקום המרזב ועוד. בכל אופן, מחירי פתיחות סתימות בטון במרזבים נעים סביב 1200 ש"ח, ונחשבים לזולים יחסית. אם כן, לכל פתיחת סתימת בטון במרזב מחיר שונה ממקרה למקרה, ואינו קבוע לכולם.

 

מחירון פתיחת סתימת בטון במרזב כללי

פתיחת סתימת בטון במרזב מחיר מ-₪1200
תיקון מרזבים מחיר מ-₪1200
תיקון מרזב פנימי מחיר מ-₪1200

 

לפתיחת סתימת בטון במרזב חייגו 055-978-0890 ☎️

פתיחת סתימת בטון במרזב תלויה במיקום הסתימה עצמה. ייתכן כי ידרש לחתוך את החלק הסתום ולהחליפו בחדש, ייתכן כי ידרש רק שליפה של הבטון מתוך המרזב ועוד.

הדרך הטובה ביותר למניעת סתימת בטון במרזב בפרט, ולמניעת סתימות במרזב בכלל היא באמצעות התקנת רשת סינון בפתחים השונים, על מנת שצינור המרזב, שניקויו הוא הקשה ביותר, לא ייסתם.

ברוב המקרים הדבר אפשרי אך לא מומלץ, מאחר שאין ברשותנו הידע והכלים הדרושים בכדי לפתוח את הסתימה באופן מקצועי כזה שלא יגרום כל נזק למרזב.

הזמנת שירותי פתיחת סתימות בטון במרזב יכול להיעשות באמצעות שיחת טלפון או באמצעות אתרי האינטרנט השונים של חברות פתיחת הסתימות.

דילוג לתוכן