איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות מהגשם

עם בואם של ימי החורף הגשומים, יותר ויותר אנשים מחפשים שירות של איתור נזילות מהגשם. נזילות מהגשם יכולות להוות מטרד של ממש, ולרוב הן תופסות אותנו כשאנו לא מוכנים לכך. רוב האנשים לא מבצעים בדיקות תקופתיות של מערכת האיטום במבנה שלהם, ומזמינים שירות של איתור נזילות רק כשמתעוררת בעיה המצריכה זאת.

☑️איתור נזילות מהגשם באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מהגשם
איתור נזילות מהגשם
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מכשירים ואמצעים לאיתור נזילות

בימינו הרבה יותר פשוט לאתר נזילות במקומות שונים, וזאת בזכות הטכנולוגיה שהשתלבה בתחום איתור הנזילות במהלך השנים האחרונות. בעבר בעלי המקצוע נאלצו להרוס, לקדוח, ולפרק חלקים מסוימים במבנה, במטרה להגיע אל מקור הבעיה. היום קיימים אמצעים משוכללים לאיתור נזילות:

  1. מצלמות טרמיות.
  2. סיבים אופטיים.
  3. איתור באמצעות בלון.
  4. איתור באמצעות גז.
  5. מכשירים אקוסטיים.

 

האמצעים הללו מאפשרים לבעלי המקצוע למצוא את מקור הנזילה, וזאת מבלי ליצור הרס מיותר במבנה שלכם!

 

מתי נזמין איתור נזילות מהגשם?

למרות שרוב האנשים לא עושים זאת, הדרך הטובה ביותר היא להזמין איתור תקופתי של נזילות, ובכל למנוע בעיות עתידיות והפתעות לא נעימות. רוב האנשים מזמינים איתור נזילות כשהם מוצאים סימנים מסוימים, והסימנים הפופולאריים ביותר הם:

 

כתמי עובש

העובש מופיע על הקיר, בזמן שקיימת נזילה, רטיבות או חוסר אוורור. נשימת נבגי העובש עלולה להזיק לבריאותנו, ולכן מומלץ לטפל בו בהקדם האפשרי. כתמי העובש הם שחורים וירוקים, ולעתים גם בהיעדרם אנו יכולים להריח ריחות המעידים על הצטברות עובש.

 

בועות בצבע

כשהרטיבות חודרת לקירות הפנימיים שלנו, לאחר שמעטפת האיטום כשלה באזור הגג או הקירות החיצוניים, לעתים אנו עדים לבועות של מים מאחורי שכבת הצבע. הבועות האלה מעידות על כך שבקרוב המים יתחילו לחדור את החדר, ויביאו לטיפות הנוזלות על הקיר, טפטופים, נזילות ועוד.

 

חדירת מים

חדירת מים אל המבנה היא השלב המתקדם ביותר, ובמידה ועדיין לא הזמנו איתור נזילות מהגשם – כנראה שעכשיו נהיה מוכרחים לעשות זאת. חדירת מים למבנה שלנו תתבטא בטפטופים, נזילות, הצפות ועוד.

 

תיקון נזילות מהגשם

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות מהגשם, המתאפשר לאחר שביצענו איתור נקודתי של הבעיה. באופן זה, אנו מסוגלים לדעת מהו הפתרון המתאים ביותר עבורכם, וכזה שימנע הוצאות כלכליות מיותרות.

 

מחיר איתור נזילות מהגשם

לכל איתור נזילות מהגשם מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי בפרמטרים שונים שישפיעו על הצעת המחיר שתקבלו. באפשרותכם לשאול את בעל המקצוע כיצד נקבעה הצעת המחיר, ולרוב הוא ישמח לפרט אותה עבורכם. אספנו מספר פרמטרים שישפיעו על מחיר איתור נזילות מהגשם:

 

תקופת השירות

כמו בכל תחום אחר, גם כאן יש תקופות עמוסות יותר ופחות. כשאנו מדברים על איתור נזילות מהגשם, העונה העמוסה היא כמובן תחילת החורף – מכיוון שאז נחשפות כל בעיות האיטום.

 

הוותק של בעל המקצוע

יש הבדל במחיר בין הזמנת בעל מקצוע מנוסה ובין הזמנת מתלמד. בעל מקצוע וותיק ייגבה מחיר גבוה יותר מאשר חובבן, ובהתאם הוא יוכל להבטיח לנו עבודה איכותית, ראש שקט לתקופה הקרובה, ולעתים גם אחריות תקופתית על העבודה שלו.

 

שירותים נלווים מעבר לאיתור

חשוב להבין שהמחיר שנקבע מדבר רק על איתור הנזילות, ולא על שירותים אחרים כמו מיפוי צנרת או תיקון נזילות מהגשם.

 

המכשור שבו נשתמש

מבין האמצעים השונים לאיתור נזילות, כל אחד כרוך בעלות מעט שונה. הדבר יושפע מעלות המכשיר, המיומנות הדרושה לתפעולו, ועוד.

 

מחירון איתור נזילות מהגשם כללי

איתור נזילות מהגשם מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות מהגשם חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר יתחיל מסכום של ₪1200, וישתנה בהתאם לפרמטרים המצוינים.

נגיע אליכם בהקדם האפשרי, בהתאם לעומס העבודה בתקופה.

זמן הבדיקה עשוי להשתנות, אך אינו משפיע על הצעת המחיר ההתחלתית שתקבלו.

כדאי להזמין בדיקה תקופתית, או בעת שמתעוררים סימנים כגון עובש ונזילות.

דילוג לתוכן