איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות חיצוניות

למרות שרוב תשומת הלב שלנו מוקדשת לנזילות המתרחשות בתוך המבנה, נזילות חיצוניות הן לא פחות חשובות וגם הן דורשות טיפול הולם. במצבים שבהם אנו נתקלים בנזילות בחצר, בגינה, או בקירות המבנה החיצוניים, מומלץ להזמין איתור נזילות חיצוניות שיעזור לנו להבין מהיכן נובעת הבעיה.
בעלי המקצוע בענף איתור הנזילות, מסוגלים לאתר נזילות בקלות בימינו, וזאת תודות לטכנולוגיה שהשתלבה בתחום זה בשנים האחרונות.

☑️איתור נזילות חיצוניות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות חיצוניות
איתור נזילות חיצוניות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים לנזילות חיצוניות

לא כולם יודעים מה הכוונה בנזילה חיצונית, ולכן אספנו עבורכם מספר מצבים נפוצים, המעידים על הצורך בהזמנת איתור נזילות חיצוניות:

 

יציאת מים משטחים חיצוניים מרוצפים

במידה ויש ברשותנו חצר או גינה, לרוב נדאג לרצף חלק ממנה כדי לאפשר בילוי ואירוח נוחים. יציאת מים מתוך המרצפות עשויה להעיד על נזק לאחד מצינורות המים, וחדירת מים אל מתחת למרצפות עשויה לגרום לשקיעתן במהלך הזמן. סימנים כאלו מצריכים טיפול שימנע מהבעיה להחמיר, ולכן מומלץ להזמין איתור נזילות חיצוניות.

 

פריצת מים מקיר חיצוני

קירות המבנים שלנו מכילים צנרת מסועפת שדואגת להעביר אלינו מים, ולנקז את המים המלוכלכים ואת הפסולת דרך קווי הביוב. נזק באחד מצינורות התשתית עלול להביא לפריצת מים, ובמקרה שלנו אנו מדברים על פריצת מים מקיר חיצוני.

כשאנו עדים לתופעה שכזו, סביר להניח שהנזק לקיר כבר מתרחש, וככל שנמהר להזמין איתור נזילות חיצוניות – נוכל לחסוך לעצמנו כסף ועוגמת נפש.

 

רטיבות או הצפה על פני הקרקע

הצפה שגורמת לקרקע בוצית, להצטברות מים, או ליציאת תוכן של ביוב בחצר, בגינה, או לצד המבנה שלנו – מעידה על נזק חמור בצנרת. במצב שכזה, יש להזמין בהקדם בעל מקצוע שיבצע איתור מדויק כדי לאתר את מקור הבעיה, ולהציע את הפתרון הטוב ביותר עבורה.

 

כיצד מתבצע איתור נזילות חיצוניות?

כיום, איתור הנזילות הוא פשוט יותר מפעם, וזאת תודות לטכנולוגיה המתקדמת הקיימת בענף איתור הנזילות. בין האמצעים המשמשים לאיתור נזילות חיצוניות ניתן למצוא:

  • מצלמות טרמיות
  • מכשירים אקוסטיים
  • סיבים אופטיים
  • איתור עם בלון
  • איתור עם גז

 

כל האמצעים הללו משמשים כדי לאתר נזילות מבלי לגרום הרס למבנה, וזוהי גולת הכותרת. עוד לפני הנפת כלי העבודה, בעל המקצוע יכול להבין בצורה ברורה מהו מקור הנזילה, וכך ניתן לגשת לתיקון בצורה נקודתית וללא "ניסוי וטעיה".

 

תיקון נזילות חיצוניות

כחלק מהשירותים שאנו מציעים, ניתן לקבל גם תיקון נזילות חיצוניות המתבצע ברמה הגבוהה ביותר בתחום. בעת התיקון אנו מקפידים על שימוש בחומרים המתאימים ביותר, שהרי שימוש בחומרי איטום שאינם מתאימים למצע עשוי להביא להישנות הבעיה בעתיד. כלל נוסף שעליו אנו מקפידים, הוא ביצוע בדיקת תקינות לאחר הטיפול!

 

מחיר איתור נזילות חיצוניות

לכל איתור נזילות חיצוניות מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר פקטורים שיקבעו את הצעת המחיר:

 

ניסיון המומחה

הזמנת בעל מקצוע עם ניסיון רב תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד, יחד עם זאת הדבר מבטיח לנו עבודה איכותית, ולעתים נקבל עליה גם אחריות תקופתית.

 

עונת השירות

כמו בכל תחום, עונת העומס היא יקרה יותר עבור הלקוח. בתחום איתור הנזילות, מחיר איתור נזילות חיצוניות צפוי להיות מעט יקר יותר בעונת החורף, מכיוון שבעונה זו הגשמים נוטים לחשוף בעיות נזילות שונות.

 

המכשור הנדרש

גם סוג המכשיר שבו ישתמש בעל המקצוע לאיתור הנזילה – צפוי להשפיע על המחיר שתשלמו.

 

מחירון איתור נזילות חיצוניות כללי

איתור נזילות חיצוניות מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות חיצוניות חייגו 055-978-0890 ☎️

החל מסכום של ₪1200, ובהתאם להיקף הבעיה, החומרים הדרושים, ופרמטרים נוספים.

נעשה מאמץ להגיע בהקדם האפשרי, בהתאם לעומס העבודה.

הסימנים יכולים לכלול הצפות, ריחות ביוב, יציאת מים מקירות חיצונים ועוד.

באמצעות מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים, סיבים אופטיים, ואמצעים נוספים לאיתור נזילות ללא יצירת הרס במבנה.

דילוג לתוכן