איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות במפעלים

איתור נזילות במפעלים הוא בין השירותים הפופולאריים שאנו מציעים, והוא מתבצע באמצעות מכשור מתקדם שמונע את הצורך בהרס חלקי המפעל. במידה ואתם חושדים שקיימת נזילה במפעל שלכם, או שאתם מעוניינים להזמין בדיקה תקופתית ש"תקדים תרופה למכה", אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר וליהנות משירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום!

☑️איתור נזילות במפעלים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות במפעלים
איתור נזילות במפעלים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים המעידים על נזילה במפעלים

מפעלים הם מבנים מורכבים וגדולים ברוב המקרים, ונזילה המתרחשת באחד מחלקי המפעל עשויה להשפיע על שגרת העבודה והייצור. ישנם מספר סימנים שצריכים להעיר את תשומת ליבנו, ולאותת לנו שייתכן וקיימת נזילה במפעל שלנו:

 

סימני עובש

עובש מופיע ככתמים שחורים וירוקים, או בתור ריחות טחב בחדרים שבהם הוא מתפתח. העובש הוא למעשה משפחת פטריות המתפתחות בתנאי לחות ורטיבות, ונוכחותו עלולה להזיק לבריאותנו בטווח הארוך. נוכחות של עובש לעתים מצביעה על נוכחות של נזילה, ומומלץ להזמין בעל מקצוע המתמחה באיתור נזילות במפעלים.

 

שלוליות והצפות

הצפות ושלוליות יכולות להתרחש עקב כשל במעטפת האיטום, או כתוצאה מפיצוץ של אחד מצינורות המים במפעל. הצפה עשויה לשבש את שגרת העבודה במפעל, ולגרום לנזק למכשירים ולמכונות הנמצאים בחדר המוצף. בשלב הראשוני כדאי לסגור את ברז המים הראשי, ולאחר מכן להזמין איתור נזילות במפעלים.

 

בועיות מאחורי שכבת הצבע

כשהרטיבות חודרת את שכבות האיטום ומגיעה כמעט עד לחלקו הפנימי של החדר, נהיה עדים לבועיות קטנות מאחורי שכבת הצבע. הבועיות הללו מעידות על כך שהרטיבות צפויה לחדור בקרוב אל חלקו הפנימי של החדר, וכדאי לנו להזמין בעל מקצוע שיבצע איתור נזילות במפעלים.

 

אמצעים לאיתור נזילות במפעלים

כיום ניתן לבצע איתור נזילות במפעלים בצורה הרבה יותר פשוטה מבעבר, וזאת תודות לטכנולוגיה המתקדמת שהשתלבה בענף במהלך השנים האחרונות. בין האמצעים לאיתור נזילות נוכל למצוא:

  1. מצלמות טרמיות
  2. מכשירים אקוסטיים
  3. איתור באמצעות בלון
  4. סיבים אופטיים
  5. איתור באמצעות גז

 

כל האמצעים הללו מאפשרים לבעל המקצוע לאתר את מקור הנזילה, מבלי ליצור הרס מיותר במפעל!

 

איתור נזילות במפעלים ע"י מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית היא בין הכלים הפופולאריים לאיתור נזילות, והיא מאפשרת לנו לקבל תצלום צבעוני המבוסס על טמפרטורות. מכיוון שהמים יוצרים שינוי טמפרטורה סביבם, הצבעים שבתצלום מאפשרים לנו לדעת מהו מקור הנזילה, ולהיכן המים הספיקו להתפשט עד כה.

 

מחיר איתור נזילות במפעלים

לכל איתור נזילות במפעלים מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר פרמטרים שיקבעו את הצעת המחיר שתקבלו:

 

עונת הזמנת השירות

בכל תחום יש עונות עמוסות יותר ופחות, ובמידה ונזמין שירות בעונה עמוסה סביר להניח שנשלם קצת יותר. כשאנו מדברים על תחום איתור הנזילות, העונה העמוסה היא עונת החורף, ובה מחיר איתור נזילות במפעלים צפוי להיות יקר יותר.

 

האמצעי שבו ישתמש בעל המקצוע

מחיר איתור נזילות במפעלים, יושפע גם מסוג המכשיר שבו ישתמש בעל המקצוע לצורך האיתור. כל מכשיר כרוך בעלות התחלתית מסוימת, ודורש מיומנות ספציפית על מנת להפעיל אותו, ומכאן נובעים ההבדלים במחירים.

 

ותק בעל המקצוע

הזמנת איש מקצוע מנוסה תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד, ובתמורה למחיר אנו צפויים לקבל עבודה איכותית הרבה יותר, ראש שקט בתקופה הקרובה, ולעתים גם אחריות מורחבת על העבודה המבוצעת.

 

תיקון נזילות במפעלים

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות במפעלים, ובמידה ויידרש ללקוח תיקון שכזה הדבר צפוי לייקר את המחיר, וזאת כיוון שהצעת המחיר לאיתור הנזילה מתייחסת למלאכת האיתור בלבד.

 

מחירון איתור נזילות במפעלים כללי

איתור נזילות במפעלים מחיר מ-₪1800
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בגינה מחיר מ-₪1800

 

לאיתור נזילות במפעלים חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר יתחיל מסכום של ₪1800 וצפוי להשתנות בהתאם לפרמטרים המופיעים במאמר.

סימנים לנזילה יכולים להיות הצפות, טפטופים, עובש ועוד.

זמן הבדיקה יכול להשתנות, ולכן קשה להעריך מראש.

מהירות ההגעה תהיה תלוי בעונת הזמנת השירות, אך אנו עושים מאמץ כדי להגיע לכל לקוחותינו בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן