איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות בחדרה

לא משנה באיזו עיר אתם גרים או באיזה סוג של נכס, כנראה שאיפה שהוא עוברים לכם מתחת לרגליים קווי חשמל, מים ואפילו גז. העובדה שהם מוחבאים אינה שוללת את האפשרות שייווצר בהם נזק. כאשר אכן תשתית כל שהיא ניזוקה, בהתאם גם יש סבירות גבוהה לפיצוץ, נזילה או נזק חמור יותר לנכס.
כאשר מדובר בנזק לצנרת, נצפה שתיווצר נזילה. לצורך כך, יש להזמין שירות איתור נזילות בחדרה, או בכל עיר אחרת. אל תתמודדו עם זה לבד.

☑️איתור נזילות בחדרה

☑️טיפול מקיף ומקצועי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות בחדרה
איתור נזילות בחדרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור נזילות בחדרה

על מנת לבצע איתור נזילות בחדרה חשוב קודם כל להבין באיזה סוג של נזילה מדובר – נזילה סמויה או גלויה, נזילה תת קרקעית או מעל פני הקרקע וכו'. לאחר שהובן מה הם המאפיינים של הנזילה יש להתאים אליהם את התהליך. לדוגמא, אם עלה חשד לנזילה בגלל חשבון מים גבוה, נדרש תחילה לבדוק את הצנרת ולאתר היכן יש חור בצנרת או סדק אשר גורם למים לצאת.

 

סימני זיהוי לנזילה

כמובן שאם תזהו נזילה תחלו בהליך איתור נזילות בחדרה, כלומר בהזמנת בעל מקצוע או באיטום עצמי של המקור אשר גרם לנזילה. במקביל לכך, בהחלט יכול להיות כי ישנה נזילה סמויה אשר דיירי המבנה כלל לא יודעים על קיומה ועל כן חשוב לחפש ולהיות ערים לסימני זיהוי אשר מצביעים ומרמזים על קיומה של נזילה.

  1. רטיבות – רטיבות על הקיר הין סימן זיהוי לנזילת מים בתוך הקיר.
  2. חשבון מים גבוה מהרגיל – מרמז על זרימת מים לא רצויה מהצנרת.
  3. עובש וחלודה – נוצרים כתוצאה מקיום של מים, באם יש חלודה או עובש ממקור לא ידוע, בהחלט יכול להיות כי זה נגרם כתוצאה מנזילת מים.

 

כמה עולה איתור נזילות בחדרה?

כאמור, נזק בצנרת בהחלט יכול לגרום לנזילה. כאשר מבצעים איתור נזילות בחדרה, מחפשים את הנזילה ואת המקור שלה על מנת להגיע ולתקן את הצנרת. חשוב להבין, כי מדובר בשני הליכים שונים, לכן, באם יש נזק חמור, כנראה שגם מחיר איתור נזילות בחדרה יהיה יותר גבוה מאשר נזילה אשר לא נגרמה מנזק חמור. בכל מקרה, בעבור איתור נזילות בחדרה מחיר התחלתי העומד על 1200 שקלים.

 

מחירון איתור נזילות בחדרה כללי

איתור נזילות בחדרה החל מ-₪1200
בדיקת איטום בחדרה החל מ-₪1200
איטום נגד רטיבות בחדרה החל מ-₪1200

 

לאיתור נזילות בחדרה חייגו 055-978-0890 ☎️

בעל מקצוע אשר נותן שירות בעיר חדרה. בנוסף, בעל המקצוע חייב להיות מוסמך ובעל ידע בצנרות ובפתרון בעיות בצנרת כדוגמת נזילות.

באם הנזילה גלויה ומעל פני השטח סביר להניח שכן, אך לעיתים נזילה גלויה היא רק קצה הקרחון של נזילה סמויה.

השכר הסופי נקבע על פי ההליכים שיש לבצע על מנת לאתר את הנזילה ולהיות סמוכים ובטוחים כי הנזילה אכן אותרה במלואה והמקור אשר גרם לה להיווצר תוקן לחלוטין.

על מנת לאתר נזיל קודם יש להבין היכן היא נמצאת, זאת על ידי סימני זיהוי או מיקום הצנרת עצמה. כאשר מוצאים את האזור בו הנזילה נמצאת קל יותר למצוא את המקור שלה.

דילוג לתוכן