איתור נזילות איתור ברור

תיקון צנרת פנימית

תיקון צנרת פנימית, המכונה גם צנרת נסתרת, או צנרת בתוך המבנה, מתבצע בשלבים, המאפשרים לנו לאתר את המקור המדויק של הבעיה, לקבוע מהי הדרך המתאימה ביותר לתיקון ואז לבצע תיקון איכותי, יעיל ומהיר.
צוות המומחים של המאתרים מבצעים תיקון צנרת פנימית מכל הסוגים, במקצועיות ומיומנות גבוהה, תוך שימוש באמצעים מתקדמים, המאפשרים תיקון מהיר ויעיל. התקשרו עכשיו להזמנת תיקון צנרת פנימית.

☑️תיקון צנרת פנימית באופן מהיר ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון צנרת פנימית
תיקון צנרת פנימית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון צנרת פנימית באמצעים מתקדמים

תיקון צנרת פנימית עשוי להיות מורכב, להשבית את שגרת החיים לזמן רב ולעלות כסף רב, אבל כאשר אתם מזמינים את המומחים של המאתרים עם האמצעים המתקדמים ביותר בתחום, אתם מקבלים שירות מהיר, יעיל, ללא הרס וללא השבתה של שגרת החיים.

כל זה מתאפשר באמצעות מגוון אמצעים חדשניים, המאפשרים לנו לתקן את הצנרת בלי לחפור באדמה, לשבור את הקיר, או לחצוב ברצפה.

 

אמצעים לתיקון צנרת פנימית

תיקון צנרת פנימית מתבצע על ידי מספר אמצעים מתקדמים, אשר נבחרים לאחר ביצוע של מספר בדיקות בשטח וניתוח התוצאות על ידי המומחים שלנו:

  • הטלאה – לא צריך לפרק מרצפות או לשבור קירות. את התיקון לצינור אפשר לבצע דרך אחד הפתחים המובילים לצנרת, תוך החדרת בלון עטוף בסיבי זכוכית וחומרי דבק חזקים במיוחד. את הבלון אנחנו מחדירים אל הנקודה המדויקת בה קיים ליקוי בצנרת ומצמידים בעזרתו את החומרים למקום התקלה. חומרים אלה נצמדים לדפנות הצינור ומיוצרים טלאי חזק, עמיד ויציב, אשר מגן על הצינור ובולם את הנזילה.
  • שרוול פולימרי – זוהי שיטה דומה, במהלכה מחדירים דרך אחד מהפתחים בצינור, שרוול עשוי חומרי דבק חזקים ועמידים במיוחד. את השרוול מחדירים עד למיקום המדויק בו נמצא הליקוי. השרוול מתרחב ונצמד לדפנות הצינור, מתקשה ויוצר דפנות חדשות, חזקות ועמידות. גם שיטה זו מחזקת את הצינור והופכת אותו עמיד לטווח ארוך.
  • ריסוק ברזל ובטון – מתאים כאשר הצנרת סתומה בעקבות תהליך שיפוץ, או בנייה. במקרה כזה יש בתוך הצנרת גושי בטון וחתיכות מתכת גדולות, המפריעות לזרימת המים. אז אנחנו מכניסים לתוך הצנרת זרוע רובוטית שיכולה לרסק ולפרק את כל השאריות הקשות הללו בתוך הצנרת. כל אלה הופכים לחול, אשר אותו ניתן לשטוף החוצה באמצעות מים.

 

יתרונות תיקון צנרת פנימית

תיקון צנרת פנימית ללא הרס מביא איתו יתרונות רבים:

  • עלויות נמוכות לעומת תיקון מסורתי, הכולל שבירה, פירוק וחציבה ומצריך לאחר מכן תיקון של כל אלה.
  • הפרעה מינימלית לשגרת החיים, כאשר תיקון בשיטות ללא הרס נמשך כמה שעות, לעומת תיקון מסורתי, שיכול להימשך כמה שבועות ויותר.
  • טרחה ובלגן – תיקון מסורתי מחייב אתכם להתמודד לא רק עם פגיעה בשגרה ועלויות תיקון גבוהות אלה גם גורם הרס, בלגן וטרחה רבה, שיש להן מחירים גבוהים משלהן.

 

כמה עולה תיקון צנרת פנימית

מחיר תיקון צנרת פנימית משתנה באופן טבעי, בהתאם למאפיינים שונים של העבודה, כמו למשל מספר תיקונים דרוש, סוג התיקון המבוקש, מיקום הצינור ורמת הקושי להגיע אליו, סוג הבדיקה שיש לבצע כדי לאתר את המיקום המדויק של הליקוי ועוד.

משום כך, לפני שאתם משלמים עבור תיקון צנרת פנימית מחיר גבוה, בדקו היטב את הצעת המחיר, בדקו מה היא כוללת ומה היא לא כוללת, שאלו את בעל המקצוע שאלות שיעזרו לכם להבהיר את הרכב ההצעה ורק אז קבלו החלטה מושכלת.

 

מחירון תיקון צנרת פנימית כללי

תיקון צנרת פנימית מחיר מ-₪2500
איתור צנרת מחיר מ-₪800
טיפול בפיצוץ בצנרת מחיר מ-₪1000

 

לתיקון צנרת פנימית חייגו 055-978-0890 ☎️

קבלת החלטה לגבי סוג התיקון ואופי התיקון של הצנרת הפנימית מתבצעת רק לאחר שאנחנו מבצעים את הבדיקות הדרושות ולאחר מכן מנתחים את התוצאות. כך אנחנו יכולים לבחור בצורה זהירה ואחראית את השיטה המתאימה ביותר.

המאתרים מבצעים בדיקות מקצועיות מכל הסוגים לאיתור בעיות שונות בצנרת

במקרים רבים ניתן לבצע תיקונים וחידוש צנרת בלי הרס.

לאץ לעיתים רחוקות אין ברירה אלא לחפור, או לחצוב כדי לתקן.

דילוג לתוכן