איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות מהגשם

ישראל היא מדינה חמה עם אקלים ים תיכוני, אבל זה לא אומר שלא יורד בה גשם. למעשה, דווקא בישראל יש סיכוי גבוה לסבול מנזקי הנזילות והרטיבות של הגשם – בגלל שהמבנים והתשתיות לא ערוכים לכך. עם זאת, אפשר בכל רגע נתון להתייעץ עם בעלי מקצוע ולתאם שירות אמין של תיקון נזילות מהגשם גם בהתראה קצרה.
המומחים שלנו יכולים להגיע אליך עוד היום עם ציוד מתקדם לאיתור של כל סוגי הנזילות. אם נגיע למסקנה שהבעיה היא בגלל הגשם, נדע מה לעשות כדי לפתור עבורך את הבעיה. כמו כן, שיחה עכשיו אלינו תעזור לך לחסוך על מחיר תיקון נזילות מהגשם מבחינת הנזקים לרכוש, למבנה, לרהיטים, לציוד, לקירות, לריצוף ועוד.

☑️תיקון נזילות מהגשם באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות מהגשם
תיקון נזילות מהגשם
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות מהגשם בצורה מקצועית

הדרך הנכונה לתאם תיקון נזילות מהגשם היא להתייעץ עם בעלי מקצוע. במהלך התייעצות עם בעלי מקצוע, מבינים קודם כל מה עלול לגרום לרטיבות או נזילות ומה אפשר לעשות על מנת למנוע מהן לחזור בעתיד. בשלב השני, שוללים סיבות נפוצות לנזילות. רק אם מוודאים את הצורך בשירות ספציפי של תיקון נזילה מהגשם, עוברים לשלב של הפעולה הטכנית עצמה.

 

שיטות של תיקון נזילות ורטיבות

יש כמה שיטות שבהן אפשר להשתמש על מנת לבצע תיקון נזילות מהגשם:

  1. איטום ביריעות ביטומניות – נזילות מהגשם שמתחילות מהגג צריך לפתור באמצעות איטום מאסיבי. בין שיטות איטום הגגות הקיימות, הטובה ביותר היא זו שמבוססת על יריעות ביטומניות. עם זאת, חשוב להקפיד לייבש את הגג היטב ולוודא שאין גם נזילות סמויות.
  2. מריחת חומרים משחתיים – אפשרות אחרת של תיקון נזילה מהגשם מבוססת על שימוש בחומרים משחתיים. את החומרים המשחתיים אפשר ליישם או על הגג או על הקירות החיצוניים, כאשר המטרה היא להשיג עמידות לשנים רבות.
  3. זיפות גגות – האפשרות של זיפות גגות נחשבת הכי מסורתית אך היא גם הכי זולה. לכן, בהשקעה חד פעמית על תיקון נזילות מהגשם מחיר של זיפות גג נחשב אטרקטיבי בעיני קהל היעד.

 

תיקון נזילות מהגשם – גם בקיץ

הסוד של תיקון נזילות מהגשם הוא תיאום של השירות הזה עוד לפני שהחורף מתחיל. זה נשמע מוזר כי בקיץ ואפילו בעונות המעבר אין גשם, אבל האמת היא שמדובר בדיוק על התקופות שבהן משתלם  ונוח יותר לבצע עבודות כאלה. בפועל לא מדובר על התיקון כי כאמור אין גשם שיגרום לנזק – אבל כן מדובר על פעולת מנע ייעודית.

 

מי משלם על תיקון נזילות מהגשם?

התשלום על תיקון נזילות מהגשם תלוי באחריות של בעל הנכס. בדירה שכורה למשל מקובל שבעלי הנכס משלמים על התיקון, בעוד מי שגר בדירה בבעלותו צריך לשלם על התיקון הזה לבד.

לשם השוואה, בבנייני מגורים משותפים בודקים איפה בדיוק הנזילה מתחילה ומה גרם לרטיבות. אם בעיית האיטום היא בגג של המבנה או בקירות החיצוניים, ועד הבית יגבה תשלום מכל הדיירים. אבל אם הבעיה היא רק באיטום של דירה ספציפית או שיש נזילה בצנרת של אחד השכנים, הם יהיו אלה שישלמו על התיקון.

 

כמה עולה תיקון נזילות מהגשם?

העלות של תיקון נזילות מהגשם נקבעת לפי מיקום הרטיבות, גובה המבנה, הנגישות אל הגג וכן הלאה. לכל זה צריך להוסיף את עניין הדחיפות: כמו למשל בגלל פערי מחירים בין הזמנת איתור או תיקון נזילה מהגשם בשעות הפעילות הרגילות לעומת שעות הלילה, סופי שבוע, חגים או בהתראה דחופה של שעות ספורות בלבד.

 

מחירון תיקון נזילות מהגשם כללי

תיקון נזילות מהגשם מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות מהגשם חייגו 055-978-0890 ☎️

לרוב המחיר ינוע בסביבות ה-₪1000, תלוי במורכבות הטיפול.

בגלל חדירת הרטיבות ובעיות איטום.

התשובה הקצרה היא כן. התשובה הארוכה היא שלמרות שבישראל אין הרבה ימי גשם, דווקא בה הבתים לא ערוכים להתמודד עם רטיבות ולכן שווה לאטום אותם מראש.

עם ציוד מתקדם שנועד לאתר נזילות ללא שבירת קירות.

דילוג לתוכן