איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות חיצוניות

פעולה מקצועית של תיקון נזילות חיצוניות מבוצעת לאחר איתור מדויק של מקור התקלה. בשביל לאתר במדויק את מקור התקלה, משתמשים במכשור מתקדם ומשוכלל. עם זאת, רמת הטכנולוגיה של המכשור לא שווה כלום אם לא יודעים איך להשתמש בו. כאן נכנסים לתמונה בעלי מקצוע מיומנים שיודעים גם לאתר את הנזילה וגם לתקן אותה.
מומחים מטעמנו ישמחו לצרף אותך לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. אנחנו מבינים עד כמה נזילת מים חיצונית פוגעת באיכות החיים שלך ומסכנת את הנכס, לכן אנו זמינים עבורך גם בהתראה קצרה. אז בשביל להתחיל תהליך מסודר של תיקון נזילה חיצונית מכל סוג ובכל היקף, פשוט מדברים איתנו.

☑️תיקון נזילות חיצוניות באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות חיצוניות
תיקון נזילות חיצוניות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות חיצוניות בצורה מקצועית

נזילה חיצונית עלולה להתרחש במקומות שונים. אם רוצים להגיע לרמת ביצוע גבוהה של תיקון נזילות חיצוניות, צריך להכיר את ההבדלים בין המקומות הבאים:

  1. נזילה בחצר של הבית – תיקון נזילה חיצונית בחצר של הבית יכול להתבצע מיד אחרי שמזהים את הרטיבות. בשביל לזהות את מוקדי הרטיבות, ניתן לעקוב אחר סימני מים על הרצפה או בקירות. בנוסף, כדאי להיות ערניים לשינויים בחשבון המים החודשי.
  2. נזילה בשטח המשותף של בניין מגורים – תיקון נזילות חיצוניות תקף גם בבנייני מגורים משותפים. כאן השאלה היא מי משלם על התיקון, כאשר האפשרויות הן או השתתפות של כל הדיירים באחריות ועד הבית או תשלום עצמאי מצד אחד הדיירים. לכן, מה שעושים זה לבדוק איפה התקלה התחילה ובאחריות מי הצנרת הרלוונטית.
  3. נזילה בשטח הציבורי – השטח הציבורי נמצא באחריות של העירייה. כאשר יש נזילת מים בשטח הזה, זה אומר שהאחריות על התיקון היא של מחלקת התברואה העירונית. עם זאת, את ההתראה על תקלה אחראיים התושבים לספק למוקד.

 

שיטות של תיקון נזילות

השלב הטכני של תיקון נזילות חיצוניות מבוסס על שיטות שונות. בשלב הזה, בוחרים האם להחליף רק את הצינור הפגום או האם להחליף מקטע שלם. כאן גם אין הבדל בין תיקון נזילה חיצונית לבין תיקון של נזילה פנימית. ההבדל היחיד הוא בנגישות אל המיקום של הנזילה, אבל לאחר מכן בוחרים האם להחליף רק צינור פגום אחד או את כל הצנרת לפי אותם שיקולים.

 

איתור לפני תיקון נזילות חיצוניות

מהאמור לעיל אפשר להבין את החשיבות של איתור נזילות בצורה מדויקת. בסופו של דבר, אין שום דרך לתקן את המקור של נזילת מים חיצונית אם לא יודעים איפה בדיוק היא החלה. אבל בשביל לדעת איפה הנזילה התחילה ומה גרם לה, יש צורך להשתמש במכשור משוכלל ומתקדם. בהקשר הזה, ארגז הכלים הנפוץ כולל את המכשירים הבאים:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • איתור נזילות בגז או בעשן
  • גלאי קול
  • רובוט זעיר

 

אחריות על תיקון נזילות

הנושא של אחריות על תיקון נזילות חיצוניות מורכב מכפי שנהוג לחשוב. ראשית, תקופת האחריות נקבעת לפי סוג התיקון: אם מחליפים רק את הצינור הפגום, תקופת האחריות תהיה קצרה יותר לעומת פרויקט שבו מחליפים את כל הצנרת או לפחות מקטע שלם. שנית, כל בעל מקצוע יכול להציע תקופת אחריות מעט אחרת. לכן, בודקים מראש לא רק את השורה התחתונה של מחיר תיקון נזילות חיצוניות אלא גם את מה שמשפיע עליו.

 

כמה עולה תיקון נזילות חיצוניות?

העלות של תיקון נזילות חיצוניות דינאמית ונקבעת לפי פרמטרים שונים. בכל הצעה על תיקון נזילות חיצוניות מחיר נקבע למשל לפי מורכבות העבודה, זמינות בעלי המקצוע, דחיפות השירות, נגישות אל מיקום הסתימה, סוג המכשור שבו משתמשים וכן הלאה.

 

מחירון תיקון נזילות חיצוניות כללי

תיקון נזילות חיצוניות מחיר מ-₪1600
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות חיצוניות חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרת החלפת צינור או מקטע.

עם מכשור טכנולוגי בבעלותם של מאתרי נזילות מוסמכים.

כדי למנוע חשבון מים גבוה ונזקים למבנה ולאיכות החיים.

דילוג לתוכן