איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות במסעדות

המטרה העיקרית של שירותי תיקון נזילות במסעדות היא למנוע עוד נזקים. את הנזקים מונעים כאשר מתקנים את הנזילה וחוסכים בהוצאות על חשבון מים מנופח, או בעזרת הגנה על הקירות ועל היסודות מפני התפוררות, סדקים, רטיבות, הופעת כתמי עובש, ירקת וכן הלאה. עם זאת, ספציפית במסעדות יש גם משמעות למוניטין של המסעדה ולכן חשוב לתקן את הנזילה כמה שיותר מוקדם.
התייעצות עם אחד הנציגים שלנו תאפשר לך להכיר לעומק את התחום של איתור ואז תיקון כל הנזילות. אנו מבינים טוב יותר מכל אחד אחר מדוע חשוב לך לתקן את הנזילה מוקדם, לכן אנו מתחייבים לעמוד לרשותך בהקדם. בשביל לתור עבורך את הבעיה של תיקון נזילה במסעדה, אחד הצוותים שלנו יגיע אליך עם כל הציוד המתאים.

☑️תיקון נזילות במסעדות באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות במסעדות
תיקון נזילות במסעדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות במסעדות בצורה מקצועית

יש כמה דרכים שבאמצעותן ניתן למדוד את רמת המקצועיות של שירותי תיקון נזילות במסעדות. קודם כל, המקצועיות נמדדת במשך הזמן שעובר מהרגע שבו מזמינים בעלי מקצוע ועד שנזילה מתוקנת. בגלל שלמסעדה אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות שלה, העניין הזה של זמינות שירותי תיקון הוא קריטי.

חוץ מזה, מקצועיות נמדדת ביכולת של בעלי מקצוע להתאים כל שיטת תיקון ופתרון לאופי המדויק של התקלה או הבעיה.

 

הבדלים בין סוגי נזילות

השירות של תיקון נזילות במסעדות מתחיל למעשה באפיון מוקדם. אם לא מבינים בצורה מדויקת איפה הבעיה מתחילה, אי אפשר להציע שירות של תיקון נזילה במסעדה באופן שגם יחזיק מעמד. לכן, שירותי תיקון מקצועיים כוללים את ההתייחסות אל ההבדלים בין סוגי נזילות:

  • נזילות מים שנובעות מחדירת שורשים אל הצנרת
  • נזילות מים שנגרמו בגלל חדירת חומרי ניקיון או פסולת אל הצינורות
  • נזילות מים במערכת פינוי הדלוחין או השפכים של המסעדה
  • נזילות מים שנגרמו בגלל תקלה אצל בעלי עסקים שכנים
  • נזילות מים בצנרת העירונית שמשפיעות גם על המסעדה עצמה
  • נזילות מים בגלל חדירת מים מבחוץ – רטיבות, ניקוז לא יעיל של מרזבים בחורף ועוד

 

החשיבות של תיקון נזילות במסעדות

מטבע הדברים, כל פתרון שהמטרה שלו היא לבצע תיקון נזילות במסעדות חייב לעלות בקנה אחד עם המאפיינים של התקלות והבעיות. זו גם הסיבה שבגללה משתמשים בארגז כלים מגוון על מנת להציע את השירות של תיקון נזילה במסעדה וכדי לרכז אותו תחת קורת גג אחת.

יתרה על כך, בעלי מסעדות חייבים להבטיח לעצמם שירות מקצועי של תיקון כל סוגי הנזילות – כי אחרת המשמעות עלולה להיות סגירה של העסק על ידי גופי הפיקוח והתברואה. בטווח הבינוני, המשמעות של תיקון נזילות בצורה לא מספיק מקצועית היא אובדן עצום של הכנסות וכספים.

בהיבט הזה, משתלם לשאת בהוצאות על מחיר תיקון נזילות במסעדות מאשר לסמוך על זה שהתקלה תיפתר מעצמה.

 

תיקון נזילות לצורך רישיון להפעלת מסעדה

היתרון של שירות תיקון נזילות במסעדות הוא שניתן לתאם אותו גם בבתי עסק קיימים וגם בכאלה שעדיין לא נפתחו. אם למשל נמצאים בתהליך של פתיחת עסק והקמת מסעדה ורוצים לקבל רישיון, צריך לתאם שירות של תיקון נזילות קיימות. בנסיבות כאלה, בהוצאה חד פעמית על תיקון נזילות במסעדות מחיר נמוך הופך להשקעה מוכרת.

 

כמה עולה תיקון נזילות במסעדות?

שירותי תיקון נזילות במסעדות מתומחרים על פי פרמטרים מסוימים. ברוב המקרים, בעלי המקצוע מתחום האיתור והגילוי של הנזילות יתמחרו את שירותי התיקון לפי גודל המסעדה, סוג הבעיה וסוג המכשור שבו הם בוחרים להשתמש – כמו מצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר וכן הלאה.

 

מחירון תיקון נזילות במסעדות כללי

תיקון נזילות במסעדות מחיר מ-₪1600
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות במסעדות חייגו 055-978-0890 ☎️

לאחר איתור של מקור הבעיה.

בגלל בעיות בצנרת אספקת המים או פינוי השפכים.

חשבון מים מנופח, נזקים למבנה ופגיעה במוניטין.

עם מכשור טכנולוגי מתקדם וללא הרס מיותר.

דילוג לתוכן