איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות במוסדות

מוסדות פרטיים וציבוריים עלולים לסבול מסוגים שונים של נזילות. עם הזמן, הנזילות גורמות נזק למבנה, לרכוש ולאיכות החיים. עם זאת, אפשר כיום לרכז שירותים שונים של תיקון נזילות במוסדות תחת קורת גג אחת. אם פונים לבעלי מקצוע ומתאמים תיקון נזילה במוסדות, זה אומר מינימום זמן שעובר מהרגע שבו הרטיבות עולה על פני השטח ועד שפותרים את הבעיה.
הצוות שלנו ערוך ומוכן לקבל ממך קריאה מסודרת. מיד אחרי שנבין מה בדיוק הצרכים שלך, נתאם מולך את השירות הכי מקצועי ואמין. מטרתנו היא להחזיר את החיים שלך למסלולם כמה שיותר מהר, תוך התייחסות פרטנית למאפיינים של המוסד הציבורי או הפרטי. לכן, שווה להתייעץ איתנו לגבי תיקון נזילה במוסדות בכל רחבי הארץ.

☑️תיקון נזילות במוסדות באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות במוסדות
תיקון נזילות במוסדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות במוסדות לאחר איתור וגילוי

השלב הראשון בתהליך מקצועי של תיקון נזילות במוסדות הוא תמיד איתור וגילוי המקור של הבעיה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, כתמי הרטיבות לא מעידים על המיקום המדויק של הנזילה. ברוב המקרים, הרטיבות היא רק הביטוי הסופי של הנזילה. בגלל שהצנרת נמצאת מאחורי הקירות, מעל התקרה או מתחת לריצוף, יש צורך להשתמש במכשור מדויק ומתקדם על מנת לאתר את המקור שלה וכדי לא לגרום הרס מיותר.

 

הבדלים בין סוגי נזילות במוסדות

היבט אחר בתפקיד של בעלי מקצוע הוא להתאים את סוג השירות של תיקון נזילות לאופי של המוסד. הנה למשל כמה הבדלים בין סוגים שונים של שירותי תיקון נזילות במוסדות:

  1. נזילת מים בבית ספר – בית ספר הוא מוסד ציבורי לכל דבר ועניין. אם יש נזילת מים בבית ספר, זה אומר שלא יעבור הרבה זמן עד שיחלו להופיע כתמי הרטיבות על הקירות. אבל אם לא מטפלים ברטיבות ובמקור של הנזילה, התוצאה עלולה להיות טחב ונזק בריאותי לתלמידים.
  2. נזילות מים בבתי חולים – גם בית חולים נחשב למוסד ציבורי. העניין הוא שבבית חולים אין מקום לפשרות לגבי רמת המקצועיות של תיקון נזילה במוסדות וחשוב לוודא מלכתחילה רמת ביצוע גבוהה. ללא רמת ביצוע כזו, עלול להיגרם נזק גם למכונות ולציוד הרפואי – וכמובן גם למטופלים.
  3. נזילות מים במוסדות ציבור עם קבלת קהל – התפקיד של מוסדות ציבור הוא לשמש כמרכז לקבלת קהל. זה קורה למשל במוסדות ביטוח לאומי, משרדי הממשלה וכן הלאה. עם זאת, כאשר הציבור מגיע ורואה שיש נזילת מים – הוא עלול להתאכזב ואף להיבהל. אז כדי למנוע עוגמת נפש, מתאמים שירות של איתור ואז תיקון נזילה במוסדות ציבוריים כמה שיותר מהר.

 

מי משלם על תיקון נזילות במוסדות?

התשלום על תיקון נזילות במוסדות הוא באחריות חברת האחזקה. במקרים של מוסדות ציבור, התשלום הוא מטעם הגוף הממשלתי או הציבורי שאחראי על ההפעלה השוטפת. מנגד, יש מקרים שבהם הנזילה מתחילה בגלל תקלה בצנרת – ואז העירייה היא זו שמשלמת. בכל מקרה, הטווח של מחיר תיקון נזילות במוסדות אינו גבוה ומשתלם גם בעתיד.

 

תיקון נזילות מים עם אחריות

היתרון של שירותי תיקון נזילות במוסדות ברמה גבוהה הוא שניתן לדרוש תקופת אחריות ארוכה. כאן זה בכלל לא משנה כמה משלמים על תיקון נזילות במוסדות מחיר ועלויות נלוות, כי מה שחשוב זה רק לבחור מלכתחילה בעלי מקצוע מיומנים.

 

כמה עולה תיקון נזילות במוסדות?

על אף אמור לעיל, כדאי לדעת שיש פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר של תיקון נזילות במוסדות. המחיר עצמו אינו קבוע, אך לרוב הוא מושפע מאותם גורמים ובהם היקף הנזילה, מיקום הרטיבות, סוג המכשור שבו משתמשים וכן הלאה.

 

מחירון תיקון נזילות במוסדות כללי

תיקון נזילות במוסדות מחיר מ-₪1600
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות במוסדות חייגו 055-978-0890 ☎️

דילוג לתוכן