איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות בחצר הבית

נזילה בחצר של הבית עלולה להיגרם בגלל סיבות שונות. בנוסף, יכול להיות שיהיה הבדל בין מחיר תיקון נזילות בחצר הבית הפרטי לבין העלות המצטברת של תיקון נזילות בחצר הבית המשותף. לכן, הפתרון הוא תמיד להתייעץ עם בעלי מקצוע. אם מקדימים להתייעץ עם בעלי מקצוע, אפשר יהיה גם לאתר את המקור של הנזילה וכמובן גם לתקן אותה.
נציגים מטעמנו ישמחו להגיע עד אליך עם מכשור מתקדם לאיתור המקור של הנזילה. אחרי שנאתר עבורך את המקור של הנזילה, נתאם תיקון נזילה בחצר הבית כמה שיותר מהר ובלי שחשבון המים ימשיך להתנפח. כעת, התייעצות איתנו היא דרך טובה עבורך לתאם תיקון נזילות בחצר הבית מחיר טוב ובלי להתפשר.

☑️תיקון נזילות בחצר הבית באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות בחצר הבית
תיקון נזילות בחצר הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות בחצר הבית הפרטי

אי אפשר לתקן נזילת מים בלי להבין מה גרם לה. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה להתמודד עם כתמי הרטיבות והמים, אבל זה לא פותר את הבעיה אלא רק את הסימפטומים. ספציפית במקרים של תיקון נזילות בחצר הבית, חשוב לשלול סיבות שונות כגון:

  • נזילת מים שנגרמה בגלל תקלה במחשב המים של ההשקיה
  • נזילת מים שנגרמה בגלל סדק בצנרת
  • נזילת מים סמויה שמגיעה מכיוון הבריכה
  • נזילת מים שנגרמה אחרי הצפת מים בצנרת
  • נזילת מים בעקבות תקלה בדוד מים שדולף

 

תיקון נזילות בחצר הבית המשותף

היתרון של התייעצות עם בעלי מקצוע הוא שניתן לרכז סוגים שונים של שירותים תחת קורת גג אחת. כך לדוגמא אפשר לפנות אל בעלי מקצוע שמתמחים באיתור או תיקון נזילות בחצר הבית המשותף, כדי לדעת כמה כל זה יעלה עבור הדיירים. אחרי שמקבלים הצעת מחיר על תיקון נזילה בחצר הבית המשותף, אפשר גם לבדוק מי אמור לשלם על זה: ועד הבית בהשתתפות כל הדיירים, או מי שהתקלה בצנרת התחילה אצלו בנכס.

 

נזילת מים בגלל מערכת ההשקיה – מה עושים?

הסיבה הכי נפוצה להזמנת בעלי מקצוע עם כלים וידע מתאימים עבור תיקון נזילות בחצר הבית היא מערכת השקיה תקולה. במקרים של תקלה במערכת ההשקיה, התיקון יהיה מהיר ופשוט יחסית. למעשה, יש רק מעט תקלות שגורמות לנזילה כזו:

  • נזילה סמויה מהצינור של הטפטפת
  • ברז מים פגום או סדוק
  • צורך בהחלפת סוללות במחשב ההשקיה

 

עם זאת, כדאי גם לזכור שהתיקון עצמו מתבצע רק אחרי שמאתרים את הנזילה. בשביל לגלות את הנזילה, משתמשים במכשור מתקדם ומשוכלל שמונע הרס מיותר. בנוסף, כדאי לבדוק האם עדיין קיימת רטיבות באדמה גם בשעות שבהן מחשב ההשקיה לא אמור לפעול.

 

נזילת מים בגלל פיצוץ בצנרת – למי פונים?

בעיה של פיצוץ בצנרת מחייבת סוג אחר לגמרי של תיקון נזילות בחצר הבית. כאן מפרידים קודם כל בין נזילה בעקבות חדירת שורשים, לבין הצפת מים שנגרמת בעקבות סתימה. חוץ מזה, יכול להיות שהנזילה נגרמה בגלל עבודה בגינה הציבורית, בגינה הפרטית או בגינה של הבית המשותף. עבור בעלי גינות או מי שסובל מהנזילה, הפתרון היחיד יהיה להזמין בעלי מקצוע.

 

כמה עולה תיקון נזילות בחצר הבית?

המחיר של תיקון נזילות בחצר הבית תלוי בהיקף התקלה ובסוג הפתרון שמוצאים עבורה. בהקשר הזה, מה שמומלץ לעשות זה לברר מראש לגבי העלות הממוצעת של תיקון נזילה בחצר הבית כפי שהיא מקובלת בענף. לאחר מכן, ניתן לבדוק מול בעלי מקצוע מה השפיע על הצעת מחיר כזו או אחרת.

 

מחירון תיקון נזילות בחצר הבית כללי

תיקון נזילות בחצר הבית מחיר מ-₪1600
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות בחצר הבית חייגו 055-978-0890 ☎️

לפי סוג התקלה ובהתאם לנזק שנגרם לצנרת הקיימת.

בעיות בצנרת, חדירת שורשים, סתימות ועוד.

מחליפים סוללות ובודקים את חשבון המים.

המיקום, גודל החצר והמכשור לאיתור נזילות.

דילוג לתוכן