איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות בבתים

שירותי תיקון נזילות בבתים יכולים להתאים גם לאנשים פרטיים וגם לחברות אחזקה. ברוב המקרים, אנשים פרטיים הם אלו שמתאמים שירות של תיקון נזילה בבית שבו הם גרים. אבל אצל חברות אחזקה, הדגש הוא על התאמת השירות לצרכים של בעלי בתים משותפים. בין היתר, שירות כזה של תיקון נזילות יכול להתאים גם לדירות בבנייני מגורים וגם לבתים צמודי קרקע בפרויקטים של דו או בפרויקטים של רביעיות.
החברה שלנו מתחייבת לתקן עבורך את הנזילה בצורה הרמטית. בשביל לעשות את זה, אנחנו קודם כל משתמשים בציוד מתקדם, משוכלל וטכנולוגי. תודות לציוד הזה, מתאפשר לנו למצוא את המקור של הנזילה בלי לגרום הרס מיותר. בהמשך, כל שנותר הוא לתאם עבורך שירות של תיקון נזילה בבית במחיר הוגן ובלי שזה יפגע בשגרה של משפחתך.

☑️תיקון נזילות בבתים באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות בבתים
תיקון נזילות בבתים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות בבתים פרטיים

כדאי ליצור קשר עם בעלי מקצוע ולתאם תיקון נזילות בבתים כמה שיותר מוקדם. נכון שנדמה שייבוש של הקיר או אפילו צביעה מחדש יפתרו את הבעיה, אבל זה ממש לא נכון. בפועל, מדובר על תיקון קוסמטי בלבד. אם רוצים לתקן את הנזילה, אין ברירה אלא להפעיל מכשור טכנולוגי משוכלל ולהתחקות אחר המקור שלה. לאחר שמוצאים את המקור של הנזילה, קל יותר לתקן אותה עם תוקף לשנים רבות.

 

תיקון נזילה אחרי בדק בית

יש גם אפשרות לתאם שירות ספציפי של תיקון נזילות בבתים מיד אחרי בדק בית. זה למשל מה שרוכשי דירות חדשות עושים מהרגע שבו הם מקבלים טופס אישור אכלוס ומפתח מהקבלן, או מה שאנשים פרטיים מתכננים בעסקאות של רכישת או השכרת נדל"ן. היות וצריך ציוד משוכלל ומתקדם כדי לאתר נזילות מים סמויות ועל מנת לתקן אותן, עדיף לתאם שירות כזה כמה שיותר מוקדם ולפני שחותמים על החוזה מול הקבלן או המוכר.

 

תיקון נזילות בבתים משותפים

השאלה היא האם יש בכל זאת הבדל בין האופן שבו מבצעים תיקון נזילות בבתים פרטיים, לבין הדרך שבה מתקנים את הנזילה בדירות שנמצאות בתוך בנייני מגורים משותפים. אז כאן המצב מעט מבלבל, כי יש מספר שיקולים שאליהם חשוב להתייחס:

  1. מיקום הנזילה – הנזילה בבתים פרטיים מתחילה בדרך כלל צמוד לקרקע, בעוד בדירות של בנייני מגורים משותפים היא עלולה להתרחש בקומות גבוהות. כאשר הרטיבות היא בקומה גבוהה משתמשים בציוד לעבודה בגובה ולכן מחיר תיקון נזילות בבתים הוא מעט יקר יותר.
  2. האחריות על התיקון – האחריות על תיקון נזילה בבית היא על מי שהצנרת נמצאת בשטח שלו. בעוד זה לא מהווה בעיה בבתים פרטיים, עלולה להיות מחלוקת סביב נושא האחריות על התיקון בדירות של בנייני מגורים משותפים או אפילו בבתים צמודי קרקע אבל בפרויקטים של דו או רביעיות.
  3. העלות של התיקון – בשירותי תיקון נזילות בבתים מחיר נקבע לפי מורכבות ונגישות. ככל שהנכס פחות נגיש וצריך להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל יותר, כך המחיר יעלה.

 

תיקון נזילה בגלל תקלה אצל השכנים

יש מקרים רבים שבהם אנשים פרטיים יוצרים קשר עם חברה מקצועית ומתאמים שירות של תיקון נזילות בבתים בגלל תקלה אצל השכנים. במקרים כאלה, חשוב לתאם את השירות מול השכנים ולא לבצע פעולות מאחורי הגב שלהם.

 

כמה עולה תיקון נזילות בבתים?

המחיר של תיקון נזילות בבתים כאמור אינו קבוע אלא דינאמי. עם זאת, מה שכן קבוע אלא 5 הפרמטרים שמשפיעים על המחיר:

  1. מיקום הנזילה
  2. היקף הרטיבות או הנזילה
  3. סוג המכשור שבו משתמשים
  4. תקופת האחריות על התיקון
  5. דחיפות הזמנת בעלי המקצוע – בשעות העבודה הרגילות לעומת שבתות, לילות וחגים

 

מחירון תיקון נזילות בבתים כללי

תיקון נזילות בבתים מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות בבתים חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרת מכשור מתקדם ומשוכלל.

באמצעות איטום והחלפת הצנרת.

לפי מיקום הצנרת והנגישות שלה.

בכל צנרת מים עלולה להיות נזילה.

דילוג לתוכן