איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות בבניינים משותפים

חשוב מאוד לתאם תיקון נזילות בבניינים משותפים כמה שיותר מוקדם. כל עוד לא מתקנים את הנזילה, המים ממשיכים לחלחל ולהסב נזקים ליסודות של המבנה. מעבר לכך, מים שמחלחלים פנימה אל תוך המבנה עלולים לגרום לאחר מכן נזק לריצוף, לציוד האישי, לרכוש ולרהיטים. אבל בעוד בבית פרטי זה ברור, העניין של תיקון נזילה בבניין משותף הוא הרבה יותר מורכב.
המטרה שלנו היא לרכז עבורך את התשובות לשאלות הנפוצות לגבי תיקון נזילה בבניין משותף. אנחנו מבינים שכל הנזילה הזו גורמת לסכסוך בינך לבין השכנים, אבל זה לא אומר שמגיע לך להמשיך לחיות איתה. אז כדי לתקן את הבעיה וגם לעזור לך לשמור על ערך הנכס, נשמח לקבל ממך פניה מסודרת בהקדם.

☑️תיקון נזילות בבניינים משותפים באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות בבניינים משותפים
תיקון נזילות בבניינים משותפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות בבניינים משותפים בצורה מקצועית

השלב הראשון בכל תהליך של תיקון נזילות בבניינים משותפים הוא איתור. בעזרת איתור נזילות בבניינים משותפים אפשר מה באמת גרם לבעיה, איפה היא מתחילה ואיך מונעים ממנה לחזור בעתיד. אם לא מבצעים איתור נזילות בבניינים משותפים ומסתפקים רק במעקב אחר כתמי הרטיבות הקיימים – התוצאה תהיה חזרה של הנזילה מהר מאוד.

 

סיבות לנזילות מים בבניינים משותפים

השלב השני של תיקון נזילות בבניינים משותפים הוא לשלול בעיות נפוצות. אם רוצים לתקן את התקלה, צריך להבין מה גרם לה. אז אחרי שמתחקים אחרי המקור של הנזילה, מגלים בדרך כלל מספר סיבות שכיחות.

  1. ליקויי בנייה של הקבלן – קבלן לא מספיק מקצועי עלול לסיים את הפרויקט עם ליקויי בנייה. במקרים של ליקויי בנייה שקשורים למשל לאיטום או לבידוד, התוצאה תהיה נזילת מים כבר בחורף הראשון ואפילו אם הבניין לכאורה חדש או משופץ.
  2. בעיות איטום בקירות החיצוניים של המבנה – בעיות איטום נגרמות גם עם הזמן בגלל שחיקה טבעית. לא משנה איזה סוג של איטום יש על גבי הקירות החיצוניים של הבניין המשותף, עם הזמן האפקטיביות של האיטום תיפגע והנזילות יתחילו לחלחל פנימה.
  3. תקלה במערכת המים של אחת הדירות – המטרה של תיקון נזילה בבניין משותף היא כאמור לזהות איפה הבעיה מתחילה. בהרבה מאוד מקרים, מגלים שתקלה שממנה סובלים כל הדיירים היא בכלל משהו שהתחיל בדירה ספציפית.
  4. בעיות בצנרת של הבניין או בצנרת העירונית – צנרת מים עירונית אמורה להתחבר אל צנרת המים של הבניין ואז לאפשר את אספקת המים לדירות. אבל אם יש בעיה בצנרת של הבניין או בצנרת העירונית, תהיה נזילת מים שתתפשט על כל אורך ורוחב המבנה.

 

מי משלם על תיקון נזילות בבניינים משותפים?

סוגיה אחרת ולא פחות מעניינת סביב תיקון נזילות בבניינים משותפים היא כמובן התשלום. מצד אחד, מחיר תיקון נזילות בבניינים משותפים לא אמור להיות יקר. מצד שני, עדיין בכל הצעה על תיקון נזילות בבניינים משותפים מגיע לכמה מאות שקלים. לכן רבים מבין בעלי הדירות בבניינים המשותפים שואלים את עצמם מי אמור לשלם על זה ועל מי חלה האחריות.

 

מניעת נזילות מים בבניינים משותפים – הטיפים החשובים

אפשר למנוע את הצורך בשירותי תיקון נזילות בבניינים משותפים. בשביל לשמור על הבניין המשותף, רק צריך לתחזק את הצנרת ולתאם שאיבות ביוב אחת לתקופה מסוימת. כמו כן, יש להפריד פסולת ולהימנע מהשלכת חפצים וניירות לאסלה.

 

כמה עולה תיקון נזילות בבניינים משותפים?

העלות של תיקון נזילות בבניינים משותפים בכל מקרה אינה אחידה. בשביל לתת הצעת מחיר כזו, לוקחים בחשבון את מספר הדירות בבניין, את הגובה שלו, את המיקום הספציפי של הבעיה, את סוג המכשור שבו משתמשים ועוד.

 

מחירון תיקון נזילות בבניינים משותפים כללי

תיקון נזילות בבניינים משותפים מחיר מ-₪1500
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות בבניינים משותפים חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרת מכשור מתקדם שמאתרי נזילות מחזירים.

מאתרי הנזילות מבצעים החלפת צנרת.

לנזילת מים יש נזקים בלתי הפיכים בקירות ובתקרה, וכמו כן גם נזקים בריאותיים.

מי שהתקלה היא אצלו בדירה.

דילוג לתוכן