איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילה בצנרת

הזמנת בעלי מקצוע לטובת תיקון נזילה בצנרת מתבצעת בדרך כלל מהרגע שבו מזהים את מוקדי הרטיבות. עם זאת, כדאי לדעת שהופעת מוקדי הרטיבות מעידה על כך שהתקלה כבר נמשכת זמן רב יחסית. בפועל, הרטיבות מופיעה על הקירות רק אם הנזילה כבר התרחשה וגרמה להתפשטות של מים מאחורי הקירות, מעל התקרה או מתחת לריצוף.
לכן חשוב להזמין שירות של תיקון נזילות בצנרת כמה שיותר מהר ומבעלי מקצוע אמינים. נציגים שלנו יכולים להגיע אליך בהקדם עם ציוד מתקדם לאיתור של כל סוגי הנזילות. באמצעות איתור מדויק של מקום הנזילה, אנו מבצע עבורך תיקון נקודתי וללא הרס מיותר. התיקון הנקודתי יוכיח את עצמו בטווח הקצר והארוך ויעזור לך לישון בשקט בלילה ובידיעה שאין עוד נזילות שגורמות לך נזקים.

☑️תיקון נזילה בצנרת באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילה בצנרת
תיקון נזילה בצנרת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילה בצנרת סמויה לעומת גלויה

שירותי תיקון נזילה בצנרת מתאימים גם לנזילות סמויות וגם לנזילות גלויות. ההבדל הוא שאין הנזילה הסמויה לא רואים בלי מכשור מתקדם ומשוכלל, בעוד נזילה גלויה אפשר לראות גם בעין בלתי מזוינת. בנוסף, נזילות מים גלויות נגרמות בדרך כלל במערכת ההשקיה, בצנרת שיש בגינה או במרזבים שיורדים מהגג – בעוד נזילות מים סמויות מאפיינות את צנרת השופכין והדלוחין או את מערכת אספקת המים המרכזית של הבית והמבנה.

 

איך מונעים נזילת מים?

החדשות הטובות הן שאפשר למנוע מלכתחילה את הצורך בהזמנת שירותי תיקון נזילה בצנרת. למרות שבשירות מקצועי של תיקון נזילה בצנרת מחיר לא אמור להיות גבוה אלא משתלם, עדיין עדיף להקדים תרופה למכה בעזרת כמה פעולות-מנע בסיסיות:

  • מחליפים צנרת חלודה אחת לכמה שנים
  • נמנעים מהשלכת חפצים וניירות או מגבונים אל תוך צנרת המים
  • נשארים ערניים לחשבון מים גבוה בלי הסבר הגיוני
  • לא מתעלמים מרטיבות ומקירות מתקלפים

 

פרמטרים המשפיעים על המחיר של תיקון נזילה בצנרת

תיקון נזילה בצנרת הוא שירות שמתומחר לפי אופי הפרויקט. בשביל לדעת כמה זה אמור לעלות, מתייחסים אל הפרמטרים הבאים:

  1. סוג המכשור – בלתי אפשרי לתקן נזילת מים בצנרת סמויה בלי להשתמש במכשור מתקדם ומשוכלל. כאן בודקים באיזה סוג של מכשור בדיוק מדובר, כמה יעלה להפעיל אותו ומה זה אומר מבחינת הצעת המחיר ללקוחות.
  2. סוג התיקון – ברוב המקרים אפשר להסתפק בתיקון של פיצוץ מים מקומי כדי למנוע את המשך הנזילה. אבל במקרים אחרים יהיה צורך בהחלפת מקטע שלם, אז המחיר נקבע לפי אורך המקטע שאותו מחליפים והוא בכל מקרה לא כולל תשלום בנפרד על האיתור.
  3. סוג הצנרת – יש כמובן הבדל בין המחיר של תיקון נזילה בצנרת גלויה לבין כמה שיעלה לתקן נזילה בצנרת סמויה. ככל שהצנרת פחות נגישה, כך המחיר של התיקון יעלה.

 

נזילת מים בצנרת העירונית

יש מקרים של הזמנת שירותי תיקון נזילה בצנרת העירונית. מטבע הדברים, הצנרת העירונית מכילה כמויות גדולות יותר של מים והתמודדות איתה דורשת לפעמים שימוש בביובית. לכן חשוב לוודא רמת מקצועיות מתאימה ולתאם את השירות של תיקון נזילות מול מי שמסוגל לאתר אותן.

 

כמה עולה תיקון נזילה בצנרת?

תיקון נזילה בצנרת אמור לעלות כמה מאות שקלים, לא כולל כאמור האיתור עצמו. אם לא בטוחים מראש, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע ולקבל מהם הצעת מחיר מסודרת. חוץ מזה, יש פרמטרים שמשפיעים על הצעת מחיר של בעלי מקצוע בכל תחום – כמו למשל דחיפות, מיקום גיאוגרפי, תקופת אחריות וכן הלאה.

 

מחירון תיקון נזילה בצנרת כללי

תיקון נזילה בצנרת מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילה בצנרת חייגו 055-978-0890 ☎️

באמצעות החלפת מקטע או החלפת הצינור שבו מזהים מיקום מדויק של פיצוץ מים.

בעלי מקצוע מתחום האינסטלציה עם ארגז כלים מתאים.

עם מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל כמו מצלמה טרמית.

כדי למנוע הרס מיותר, נזקים למבנה וחשבון מים גבוה.

דילוג לתוכן