איתור נזילות איתור ברור

שירותי איתור נזילות

כנראה שאחד הסיוטים של כולנו הוא גילוי של נזילה באחד מהחדרים או התשתיות בבית. המים בחדר המקלחת עולים על גדותיהם או סתימה מוזרה בכיור המטבח. בכל אחד מהמקרים כנראה שלא תוכלו להסתדר לבד ותצטרכו להזמין שירותי איתור נזילות אשר נותנים מענה לכל סוגי הנזילות וגם תופעות הלוואי כתוצאה מנזילה בבית.
לא יהיה מוגזם להגיד כי כל דירה, בית קרקע או מבנה יצטרך בהזמנת שירותי איתור נזילות ובהתאם גם שירותי תיקון נזילות באיזה שהוא שלב במסגרת בעלותם על הנכס.

☑️שירותי איתור נזילות באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

שירותי איתור נזילות
שירותי איתור נזילות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות ונזילות

בכל מבנה ישנה צנרת. מאחורי הקירות, מתחת לרצפה או מעל התקרה, עוברים צינורות אשר מובילים מים הלוך וחזור אל המתקנים הצורכים המים או מנקזים מים בחזרה. במקרה בו נגרם נזק לאחד מחלקי הצנרת יכולה להיווצר נזילה.

שירותי איתור נזילות ימצאו בעבורכם את המים אשר זורמים באזור לא תקין ברחבי המבנה. בגלל שנזילה היא בעצם מים זורמים יכולה להיגרם גם רטיבות בקיר מכיוון שמים נספגים בקיר ויוצרים בו רטיבות.

 

שירותי איתור נזילות ברחבי הבית

בכל מבנה יכולה להיווצר נזילה כתוצאה מנזק בצנרת. שירותי איתור נזילות מוסמכים לחפש ולמצוא בעבורכם נזילות גלויות וסמויות וגם את המקור שלהן. בגלל שנזילה יכולה להיווצר בכל חלק בבית, שירותי איתור נזילות יתחילו במיקוד באזורים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לנזילה. כמובן שאם היה סימן זיהוי מקדים מומלץ לבעל המקצוע להתמקד באזור זה תחילה, אך יש עוד מוקדי עניין נוספים.

 

מוקדי עניין

  1. צנרת הבית, במיוחד אם הצנרת סמויה
  2. איתור מאחורי קירות באם נמצאה רטיבות על הקיר
  3. איתור סמוך למכשירי המים כדוגמת כיור המטבח
  4. וידוא תקינות צנרת המקלחת והאסלה

 

שירותי איתור נזילות סמויות וגלויות

חשוב להבין כי נזילה יכולה להיות מאוד מסוכנת לבית דווקא בגלל האפשרות שהיא קיימת אך לא נראית לעין לא מקצועית. בגלל שנזילה יכולה לגרום לרטיבות, עובש ופטרת, בפועל תופעות הלוואי שלה יכולות להיות מסוכנות לבריאות דיירי הבית, אלרגיים ורגישים, וגם לאלו שלא.

אם היה ממש פיצוץ של צינור או סתימה בכיור, נראה כי לא תצטרכו להזמין שירותי איתור נזילות, אך בפועל יכול להיות שהמקור גדול וחבוי יותר וגם כי יהיה צורך בהזמנת שירותי תיקון נזילות.

 

כמה עולה שירותי איתור נזילות?

מחיר שירותי איתור נזילות הוא 1200 שקלים כך שהמחיר כולל שירות ראשוני וכללי בעבור נזילה גלויה שזיהיתם. בפועל להזמנת שירותי איתור נזילות מחיר סופי אשר תלוי בנזילה שנמצאה ובגודל הנזק אשר גרם לה. לרוב כנראה שיהיה שימוש גם בשיטות מיוחדות אשר להן עלות נוספת כדוגמת איתור נזילה בעזרת סאונד אשר עולה החל מ 1,200 שקלים ואיתור נזילה בעזרת בלון אשר יעלה לכם החל מ 1200 שקלים.

 

מחירון שירותי איתור נזילות כללי

שירותי איתור נזילות מחיר מ-₪1200
איתור נזילה בעזרת בלון מחיר מ-₪500
איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית מחיר מ-₪1200

 

רוצים לתקן ולאבחן נזילות בדירה? חייגו 055-978-0890 ☎️

בעבור שירותי איתור נזילות תשלמו ₪1200 אך על כל שימוש במכשיר או שיטה מיוחדת המחיר יעלה. כך שבעצם העלות אינה קבועה ותלויה במקור הנזילה.

כאשר זיהיתם רטיבות או סימן אחר לנזילה, כדאי להזמין שירותי איתור נזילות על מנת לזהות מה המקור שלה והאם יש עוד שלא ניתן לראות בעין לא מקצועית.

בגלל שמים זורמים באזורים לא מותאמים הם נספגים בקיר, ברצפה ובתקרה וגורמים לרטיבות. במקרה שאכן זיהיתם רטיבות זה הזמן להזמין שירותי איתור נזילות.

השירות הזה הוא ראשוני ודי כללי, מדובר בחיפוש נזילה או קודם לכן חיפוש של סימני זיהוי אשר יצביעו על קיומה של נזילה ברחבי הבית, גלויה או סמויה.

דילוג לתוכן