איתור נזילות איתור ברור

צנרת תת קרקעית

מתחת לפני השטח, עליו אתם הולכים כל יום בבית, ברחוב, במוסדות ובנייני מסחר – יש המון מים. כולם זורמים דרך צנרת תת קרקעית, לצד תשתיות אחרות שעוברות גם הן בצינורות מתחת לקרקע. צוות המומחים של המאתרים מתמחה באיתור ליקויים בתשתיות אלה, תיקון שלהן וטיפול מהיר – ללא הרס. להזמנת איתור ליקויים, תיקון והחלפה של צנרת תת קרקעית התקשרו עכשיו למאתרים.

☑️טיפול בצנרת תת קרקעית באופן מהיר ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צנרת תת קרקעית
צנרת תת קרקעית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור ומיפוי צנרת תת קרקעית

איתור ומיפוי של צנרת תת קרקעית הוא פעולה חיונית המשמשת בעיקר כאשר עולה הצורך לבצע שיפוץ נרחב, בלי לפגוע בצנרת הקיימת, כאשר יש בעיה בצנרת אבל אין שרטוטים ותוכניות של התוואי המקורי, וגם כאשר רוצים להחליף צנרת באופן מסודר וללא תקלות מיותרות. אבל מדובר על פעולה מורכבת יחסית המצריכה עבודה בשלבים.

 

תהליך איתור צנרת תת קרקעית

איתור צנרת תת קרקעית משמש לצרכים שונים ומתבצע בכמה שלבים:

  1. תיעוד קיים – כל קווי התשתית המונחים מתחת לאדמה צריכים להיות מתועדים ושמורים אצל הרשות המקומית, אבל לא תמיד מקפידים על רישום ושרטוט מדוייק, או אמין ולכן זהו כלי חלקי בלבד, לצורך הבנת המתרחש מתחת לפני השטח.
  2. איתור בעזרת גלי רדיו – מכשיר ייעודי השולח גלי רדיו לתוך הקרקע מסייע לנו להבין את המיקום המדויק של צנרת תת קרקעית מכל הסוגים.
  3. חפירה – זוהי שיטה המכונה גם איתור עיוור, שכן החפירה מתבצעת בדומה לחפירה ארכיאולוגית – בזהירות רבה, כדי לגלות את התשתית המסתתרת מתחת לפני האדמה.

 

סוגי עבודות נוספים בצנרת נסתרת

מלבד איתור צנרת תת קרקעית, אנחנו נקראים פעמים רבות לבצע עבודות שונות בצנרת כזו, בין אם מדובר על צנרת ביוב, ניקוז ומים. בין היתר, אנחנו מבצעים עבודות כמו פתיחת סתימות בצנרת תת קרקעית, או תיקון נזילות, איתור ליקויים ועוד. לצורך ביצוע עבודות אלה אנחנו משתמשים במכשור מתקדם, דוגמת חיישן גז, מצלמת סיב אופטי ועוד.

מכשירים אלה מאפשרים לנו להגיע לחלקי הצנרת השונים, בלי לבצע חפירה, או חציבה. באופן הזה, אנחנו מבצעים את העבודות ביעילות רבה, בלי לפגוע בשגרת החיים, בעלויות נמוכות יחסית, ביעילות ובמהירות.

 

סוגי ליקויים בצנרת

כאשר קוראים לנו כדי לבצע עבודות בצנרת תת קרקעית, אלה יכולות להיות עבודות מסוגים שונים, כמו איתור ופתיחה של סתימות, איתור ותיקון של נזילות וכן הלאה. איתור נזילה, או סתימה בצנרת תת קרקעית – מתבצע כאשר יש חשד לנזילה, או סתימה.

האיתור מתבצע על ידי החדרת מצלמה לתוך פתח הצנרת וצילום פנימי של חלקים הצנרת השונים, עד לאיתור מקור הבעיה. לאחר איתור מקור הבעיה, המומחים שלנו עורכים סיעור מוחין כדי להחליט איזה סוג של טיפול מתאים ביותר למצב הצנרת, לסוג הבעיה, לתנאי השטח וכן הלאה.

לאחר מכן אנחנו מגישים את הדו"ח ללקוח, בצירוף הצעת מחיר עבור עבודת התיקון ולבסוף – אנחנו מתקנים את הבעיה בעזרת הידע והציוד שעומד לרשותנו.

 

כמה עולה טיפול בצנרת תת קרקעית?

מחיר טיפולי צנרת תת קרקעית משתנה כמובן בהתאם לאופי הטיול, מצב הצנרת, מיקום הצנרת, אופי התיקון הנדרש, רמת הקושי, כלים, חומרים ועוד. יחד עם זאת, לפני שאתם משלמים עבור טיפולי צנרת תת קרקעית מחיר גבוה במיוחד, מומלץ לבחון כמה הצעות מחיר, כדי שלא תהיו מופתעים וכדי שתוכלו להכין את התקציב הנדרש.

 

מחירון טיפול בצנרת תת קרקעית כללי

טיפול בצנרת תת קרקעית מחיר מ-₪1200
איתור צנרת מחיר מ-₪800
טיפול בפיצוץ בצנרת מחיר מ-₪1000

 

לטיפול בצנרת תת קרקעית חייגו 055-978-0890 ☎️

גם במקרה הזה, המחיר משתנה בהתאם לאופי העבודה, גודל הצנרת ועוד. לכן יש לבקש הצעת מחיר.

בעזרת הציוד המתקדם העומד לרשותנו, זמני העבודה מתקצרים ממספר שבועות למספר שעות.

לרוב מחליפים את כל הצנרת כאשר היא ישנה ומלאה קורוזיה.

ליקויים בצנרת תת קרקעית יכולים להיווצר בגלל התקנה לקויה, תזוזות קרקע, בלאי, עבודות שטח שנעשו באופן בלתי זהיר וכן הלאה.

דילוג לתוכן