איתור נזילות איתור ברור

צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות

צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מאפשר לנו לאתר את מקור הנזילה ללא צורך בחציבה, שבירה והרס של חלקיה מבנה. סוג זה של צילום מתאפשר הודות לטכנולוגיה מתקדמת ויעילה במיוחד, מקצר את תהליך האיתור ומוזיל את העלויות.
צוות המומחים של המאתרים מבצע צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות בעזרת ידע מקצועי רחב, ניסיון ומיומנות, עם ציוד חדשני מהשורה הראשונה. צרו קשר בהקדם והזמינו צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות.

☑️צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות
צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מה מיוחד בצילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות?

צילום רגיל מאפשר לכם "ללכוד" את הרגע ולתעד בצורה מדויקת למדי את המתרחש לנגד עיניכם, באמצעות תמונה מובנת לעין האנושית. מצד שני, צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מתבצע באמצעות מצלמה מיוחדת, אשר הופכת את הפרשי הטמפרטורות במבנה לתמונה חזותית ברורה, המאפשרת לנו לגלות את מקור הנזילה.

 

איך זה מתבצע?

צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מתבצע באמצעות מצלמה תרמית. אבל רגע לפני שמתחילים לצלם, אנחנו קודם כל ממלאים את הצנרת של המבנה במים חמים.

כאשר כל הצינורות במבנה מלאים במים חמים, אנחנו יכולים להפעיל את המצלמה ולחפש את המקום שבו מים חמים דולפים, או נוזלים החוצה מהצנרת – לתוך הקיר, או הרצפה, או התקרה של המבנה. כך אנחנו יכולים לאתר באופן מדויק את המיקום של הנזילה ולהתחיל לתקן אותה עבורכם, ללא הרס מיותר, במהירות ויעילות.

 

יתרונות נוספים של צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות

צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מספק, מלבד איתור מדויק של מקום הנזילה, גם תועלות נוספות:

  • איתור של בעיות פוטנציאליות נוספות בצנרת.
  • נזילות קיימות שעדיין לא התגלו.
  • חיסכון כספי משמעותי.
  • מפת דרכים לביצוע תיקון איכותי ויעיל של הנזילה.

 

תיקון נזילות לאחר צילום תרמי

גם לאחר צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות, אנחנו לא משאירים אתכם לבד, אלא מספקים לכם הצעת מחיר משתלמת עבור שירות לתיקון הבעיה. באופן הזה אנחנו מאפשרים לכם לחסוך בזמן יקר, כדי למנוע התרחבות של הנזק שכבר נגרם על ידי הנזילה.

במקביל, אתם יכולים לחסוך באופן הזה הוצאות כספיות אסטרונומיות, שהן תוצאה בלתי נמנעת אם אתם מחליטים להמתין עם התיקון ולאפשר לנזק להתרחב. בין הנזקים שיכולים להיגרם על ידי נזילה ייתכן קילוף והרס של צבע הקירות, פגיעה בצבע המרצפות, כתמי עובש על הקיר ולבסוף גם התפוררות והתמוטטות של קיר, או תקרה.

 

כמה עולה צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות?

כאשר אתם מתבקשים לשלם עבור צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מחיר כזה, או אחר, כדאי שתדעו עבור מה אתם משלמים. המחיר למעשה כולל איתור של נזילה אחת, כאשר אם יש צורך לבצע איתור של נזילות נוספות, מחיר השירות יעלה.

גם אופי התיקון ומורכבות התיקון הן חלק משיקולי מחיר צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות, אז חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הללו, כדי לא להיות מופתעים בהמשך.

 

מחירון צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות כללי

צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מחיר מ-₪1200
צילום קווי ביוב מחיר מ-₪1200
צילום ביוב בבית פרטי מחיר מ-₪1200

 

לצילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות חייגו 055-978-0890 ☎️

לא. מצלמה תרמית מתאימה לאיתור נזילות בקיר, תקרה, או רצפה, בתנאי שמוקד הנזילה נמצא במרחק של עד 20 ס"מ מפני השטח.

איתור נזילה בקווי ביוב, צנרת ניקוז דלוחין למשל, נעשה באמצעים אחרים, כמו מצלמת דחיפה למשל ולא עם מצלמה תרמית

המאתרים מבצעים איתור נזילות בהתבסס על ידע שנרכש במשך שנים של ניסיון ולכן מבצעים את האיתור באופן יעיל במיוחד. בנוסף, איתור באמצעות מצלמה תרמית מצריך מילוי של הצנרת במים חמים. כדי לבצע את העבודה ללא גרימת נזקים נוספים לצנרת, יש לבצע אותה בזהירות רבה, תוך נקיטת אמצעים שונים להגנה על הצנרת מפני יצירת נזקים נוספים.

המומחים שלנו בשטח קובעים את סוג המכשיר המתאים, לפי אופי הנזילה, המיקום שלה, מצב הצנרת ועוד.

דילוג לתוכן