איתור נזילות איתור ברור

צילום צנרת ניקוז

צילום צנרת ניקוז הוא אחד האמצעים החשובים העומדים לרשותנו לצורך תחזוקה שוטפת וביצוע תיקונים ממוקדים במערכות ניקוז שונות. זאת משום שליקויים במערכת הניקוז יכולים להצטבר לכדי מפגעים קשים בתחום התברואה, הסביבה והבטיחות.

צוות המומחים של המאתרים מבצע צילום צנרת ניקוז במקצועיות, ביעילות ובמומחיות גבוהה, באמצעות מכשירים מתקדמים, המאפשרים זיהוי מדויק וממוקד. התקשרו עכשיו להזמין צילום צנרת ניקוז!

☑️צילום צנרת ניקוז באופן מקיף ומקצועי

☑️מחיר הכי טוב בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צילום צנרת ניקוז
צילום צנרת ניקוז
תוֹכֶן הָעִניָנִים

החשיבות של צילום צנרת ניקוז

צילום צנרת ניקוז הוא פתרון המיועד לשימוש בקווי ניקוז ארוכים ומורכבים, כמו שניתן לראות במפעלי תעשייה, בניינים משותפים, מערכות מוניציפליות, ציבוריות ועוד. גם בניקוז הביתי יש מערכות ניקוז, בהן לעיתים יש לבצע צילום, כמו למשל הניקוז של האמבטיה, אשר מסתעף ונחלק בין כמה צינורות וכיוונים שונים.

אם יש סתימה מחלק מהמערכת היא יכולה להשפיע על כל מערכת הניקוז בחדר הרחצה ולעיתים גם בכל הבית, אך קשה מאוד לאתר את המיקום שלה ולטפל בה בגלל המיקום הבעייתי ובגלל הסתעפויות רבות לאורך הדרך. במקרים כאלה, שירות צילום יכול לסייע באיתור הבעיה.

 

אופן הביצוע של צילום צנרת ניקוז

צילום צנרת ניקוז נעשה באמצעות אותן המצלמות המשמשות אותנו לצילום צנרת ביוב וצנרת תת קרקעית. אלה מצלמות סיב אופטי, הנקראות גם מצלמות דחיפה. אותן מחדירים דרך פתח גלוי של המערכת ודוחפים אותן פנימה לאורך הצינורות, עד שמגיעים למקור הבעיה.

לאורך כל הזמן, המצלמה משדרת תמונה בזמן אמת לטכנאי שמפעיל אותה. הטכנאי, הוא בעצם מומחה שעבר הסמכה מיוחדת כדי לקרוא ולהבין את התמונה המתקבלת, לנתח אותה כראוי ולקבוע מה מקור הבעיה, היכן היא ממוקמת ומה ניתן לעשות כדי לתקן אותה.

 

דוח מפורט לאחר הצילום

בנוסף, המומחה מפיק דוח ליקויים מפורט, אותו הוא מוסר ללקוח. דוח זה יכול גם לשמש בבית משפט, בתוך מסמך תקף לכל דבר, למקרים בהם קיימת מחלוקת משפטית בנושא התשלום על איתור ותיקון הבעיה. דבר זה מתרחש לרוב כאשר מדובר בבניין משותף, אך מתאים גם במקרים רבים אחרים.

 

מתי כדאי להזמין את השירות?

רבים מזמינים צילום צנרת ניקוז כאשר כבר יש בעיה קיימת בצנרת והניקוז אינו פועל כראוי, אבל אם תשאלו אותנו, ההמלצה הגורפת היא להזמין את השירות דווקא לפני שמתחילות הבעיות, כדי לאבחן מבעוד מועד ליקויים מסוכנים, שיכולים להפוך לבעיה מורכבת ויקרה.

 

כמה עולה צילום צנרת ניקוז?

מחיר צילום צנרת ניקוז הוא נמוך יותר כאשר הוא מבוצע בתוך המבנה. מנגד, כאשר צילום מערכת ניקוז מחיר עולה, זה קורה פעמים רבות בגלל שהצילום מבוצע מחוץ למבנה. חשוב גם להבין כי המחיר אינו כולל תיקון של הליקויים שהתגלו וכן אינו כולל הכנות מיוחדות, הנדרשות לפעמים לצורך ביצוע הצילום.

יחד עם זאת, חשוב גם להבין כי זהו שירות שמחירו עשוי להיות גבוה בגלל הציוד היקר שבו משתמשים, בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים ולכן בזכות העלויות הגבוהות שהוא חוסך, כאשר אמצעים אחרים לאיתור ליקויים בצינורות הם יקרים הרבה יותר.

 

מחירון צילום צנרת ניקוז כללי

צילום צנרת ניקוז מחיר מ-₪1200
צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מחיר מ-₪1200
צילום ביוב בבית פרטי מחיר מ-₪1200

 

לצילום צנרת ניקוז חייגו 055-978-0890 ☎️

הצילום מיועד לאתר את מקור הבעיה ולא כדי לפתור אותה. הצילום נעשה באמצעות מצלמה יקרה ועדינה מאוד, אשר אינה מתאימה לפתיחת סתימות. לשם כך משתמשים באמצעים אחרים.

כפי שהסברנו, צילום נעשה באמצעים עדינים, אשר אינם פוגעים בצנרת. יחד עם זאת, אם בעל המקצוע אינו מיומן, או מנוסה מספיק, הוא עשוי לגרום לנזק ולכן יש לוודא שאתם שוכרים את שירותיו של בעל מקצוע איכותי.

המומחים של המאתרים יכולים להפיק דוח קביל בבית משפט, כי הם מומחים מוכרים בתחום. בעלי מקצוע שאינם מוכרים בתור מומחים, אינם יכולים להפיק דוח קביל בבית משפט.

התמונות משודרות בזמן אמת למסך הנמצא אצל הטכנאי, אז אפשר לראות אותן מייד.

דילוג לתוכן