איתור נזילות איתור ברור

צילום פנים צנרת

צילום פנים צנרת עשוי להתבצע במערכת האינסטלציה של הבית, אם יש צורך להשתמש באמצעים המאפשרים לראות מה קורה בתוך הצנרת, כדי לאתר נזילה, או סתימה, או ליקויים אחרים. צוות המומחים של המאתרים מבצע צילומי פנים צנרת באמצעות מצלמת סיב אופטי מתקדמת ואיכותית, אשר מאפשרת לגלות את המיקום המדויק של הבעיה, כמו גם סוגי ליקויים אחרים.

☑️צילום פנים צנרת מקיף ומקצועי

☑️מחיר הכי טוב בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צילום פנים צנרת
צילום פנים צנרת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

צילום פנים צנרת – למי זה מתאים?

צילום פנים צנרת  מאפשר לנו לבצע איתור של ליקויים שונים בתשתית הצנרת שלכם ללא הרס. זוהי שיטה מתאימה לכל מי שמעוניין לחסוך בכסף רב על תיקונים מיותרים, בעקבות ההרס שנוצר כדי לאתר את הליקויים הללו.

זהו שירות מתאים למי שרוצה לאתר בעיה בצנרת תת קרקעית, הנמצאת בעומק האדמה, כמו צנרת של ביוב, או של ניקוז, אשר לא ניתן להגיע אליה באמצעים אחרים.

 

כיצד מבצעים צילום פנים צנרת?

צילום פנים צנרת מתבצע על ידי המומחים שלנו בתחום בלבד. מומחים אלה מפעילים מצלמת סיב אופטי, הנקראת גם "מצלמת דחיפה" משום שדוחפים אותה לתוך הצנרת כדי לאתר את מקור התקלה.

המצלמה יכולה לנוע בעומקים גדולים לתוך הצנרת, עד לאיתור ודאי של התקלה. בינתיים המצלמה משדרת תמונה בזמן אמת של פנים הצנרת והמומחים שלנו יכולים לעקוב אחר התמונות עד לאיתור ודאי של מקור הבעיה.

 

מה עושים לאחר איתור הבעיה?

לאחר צילום פנים צנרת, המומחים שלנו יכולים להתחיל להפיק את דוח הבדיקה. דוח זה מתעד במפורט את הליקויים שהתגלו בצנרת, את המקור שלהם, את המיקום המדויק שלהם וכן את ההמלצות והערכת העלויות לגבי התיקון של הליקויים הללו.

דוח זה משמש את הצוות שלנו לתיקון יעיל ומהיר של הבעיה וכן את הלקוחות שלנו, במקרה של עימות משפטי בנוגע לתשלום על הליקויים, על תהליך האיתור ועל התיקון כמובן.

מה כוללת הבדיקה?

צילום פנים צנרת עשוי לשמש אתכם למטרות רבות, ביניהן:

  • איתור סדקים ושברים בצנרת ביוב וניקוז.
  • איתור גופי זרים וחסמים בצנרת.
  • בדיקת מרזבים לאיתור ליקויים.
  • איתור נתקים בצנרת.
  • זיהוי נזילות.
  • דוח קביל בבית משפט למקרה הצורך.
  • המלצות לתיקון מתאים לסוג הבעיה.
  • הערכת מחיר של עלויות התיקון.

 

כמה עולה צילום פנים צנרת?

מחיר צילום פנים צנרת משתנה בהתאם לרמת הקושי להגיע למקור הבעיה, כמו גם בהתאם לאורך קווי הצנרת שיש להגיע אליהם. גם מספר הליקויים שהתגלו עשוי להעלות את המחיר וכמובן התיקונים שיש לבצע, אשר אינם כלולים במחיר.

חשוב לציין כי אם התבקשתם לשלם עבור צילום פנים צנרת מחיר גבוה, מומלץ לבקש הצעות מחיר נוספות ולבצע השוואת מחירים.

 

מחירון צילום פנים צנרת כללי

צילום פנים צנרת מחיר מ-₪1200
צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מחיר מ-₪1200
צילום ביוב בבית פרטי מחיר מ-₪1200

 

לצילום פנים צנרת חייגו 055-978-0890 ☎️

יש לעשות צילום פנים צנרת אם יש סימני רטיבות מצנרת תת קרקעית, או חשד לסתימה, או ליקויים אחרים. גם כאשר רוצים לבצע מיפוי צנרת ניתן להשתמש בצילום פנים צנרת.

צילום חלקים פנימיים של צנרת יכול לספק לנו נתונים חיוניים רבים, המאפשרים לנו למפות את הצנרת, להבין את הליקויים שיש בה, לאתר את המיקום המדויק של הליקויים, לקרוא את השיפועים של הצנרת, להבין את רמת הלחץ בצינור ועוד.

בהחלט כן. המומחים של המאתרים מפיקים בסוף כל בדיקה דוח מפורט, אשר מופיע בו פירוט של כל הליקויים, המלצות לתיקון, מקור הליקויים והערכה של עלויות התיקון. דוח זה מוכר בבית משפט כמסמך משפטי לכל דבר, בתנאי שהוא נכתב על ידי מומחה מוכר.

צילום פנים צנרת על ידי המאתרים נעשה על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר עברו הסמכה מתאימה. כמו כן, אנו מקפידים על שימוש במצלמות מתקדמות, איכותיות וחדשניות, אשר מספקות לנו תוצאות איכותיות ואמינות.

דילוג לתוכן