איתור נזילות איתור ברור

צילום מערכת ביוב

צילום מערכת ביוב הוא אחד מהשירותים החשובים ביותר שניתן לקבל מצוות המומחים של המאתרים. למעשה, סוג זה של עבודה דורש רמה גבוהה של מומחיות, הבנה וידע מקצועי ולכן, צוות המאתרים מקפיד להשתמש בציוד מיוחד ולבצע את העבודה רק בעזרת צוות מיומן ומנוסה. התקשרו עוד היום להזמנת צילום מערכת ביוב.

☑️צילום מערכת ביוב מקיף ומקצועי

☑️מחיר הכי טוב בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צילום מערכת ביוב
צילום מערכת ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

למה צילום מערכת ביוב הוא חשוב?

צילום מערכת ביוב מתבצע באופן שגרתי ונפוץ במיוחד, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ועבודה של צוותים מקצועיים, לצורך קיצור זמן עבודה ולהשגת תוצאות מיטביות. הצילום עצמו משרת מטרה חשובה מאוד – פתרון בעיות בתשתית הביוב ולכן נהוג להזמין את השירות כאשר מתעוררת בעיה, כמו נזילה, או סתימה, אבל למעשה זה לא הזמן האופטימלי להזמין את השירות.

 

מתי כדאי להזמין צילום מערכת ביוב?

הזמן המומלץ ביותר להזמין צילום מערכות ביוב הוא דווקא כאשר הכל בסדר.זאת משום שכאשר כבר מתעוררת בעיה, היא יכולה לגרום לנזקים כבדי, להשבית את השגרה, לגרום ריחות לא נעימים ולהפוך לסכנה תברואתית.

יחד עם זאת, אם מזמינים את השירות כאשר אין בעיה נראית לעין בביוב, זו הזדמנות מצוינת לאתר ליקויים, לפני שהם הופכים לבעיה רצינית. כך אפשר לטפל בהם בעוד מועד, לחסוך טרחה רבה, עוגמת נפש ואף הוצאות כספיות כבדות.

 

כיצד מתבצע הצילום?

כאשר מזמינים אותנו לבצע צילום מערכת ביוב אנחנו משתמשים בציוד מתקדם ומתכננים מראש את התהליך, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר:

  • הבנה של הבעיה הקיימת ותכנון דרך הפעולה האופטימלית כדי להגיע אליה. אנחנו נעזרים בשרטוטים קיימים של המערכת, מקשיבים לבעיה שהלקוח מעלה, כדי לחסוך זמן ולהגיע במהירות למוקד הבעיה.
  • לאחר מכן אנחנו משתמשים בציוד מתקדם, כמו מצלמת סיב אופטי, חיישן גז, בלוני הצפה וכן הלאה – כל אמצעי אשר יכול לאפשר לנו לחדור לתוך הצנרת ולאתר במהירות את מוקד הבעיה באופן היעיל והבטוח ביותר.
  • לאחר תהליך הצילום, המומחים שלנו מפענחים את התוצאות שהתקבלו כדי להבין את אופי הבעיה ואת המיקום המדויק שלה כדי לתכנן את תהליך התיקון המתאים ביותר.
  • לבסוף אנחנו מכינים דוח הכולל המלצות והערכת מחיר לתיקון הבעיה, כדי שתוכלו להזמין מאיתנו תיקון מהיר ויעיל של הליקוי במערכת, לפני שהנזקים יתרחבו.

 

כמה עולה צילום מערכת ביוב?

מחיר צילום מערכת ביוב משתנה בין צילום המתבצע בתוך המבנה לבין צילום המתבצע מחוץ למבנה, כאשר צילום מחוץ למבנה יהיה יקר יותר. בנוסף, המחיר עשוי לעלות ככל שהצנרת ארוכה ומסובכת יותר. לבסוף, חשוב להבין כי כאשר מבקשים מכם לשלם עבור צילום מערכת ביוב מחיר שנראה לכם גבוה, העבודה כוללת שימוש בציוד יקר מאוד, ניסיון שנרכש במהלך עבודה מפרכת ומיומנות גבוהה של בעלי מקצוע מנוסים.

לבסוף, חשוב לדעת כי המחיר אינו כולל את תיקון הליקויים, כי רק לאחר צילום המערכת ניתן להבין מה אופי הבעיה. לאחר מכן אפשר יהיה לתמחר בהתאם את התיקון לפי הצורך.

 

מחירון צילום מערכת ביוב כללי

צילום מערכת ביוב מחיר מ-₪1200
צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מחיר מ-₪1200
צילום ביוב בבית פרטי מחיר מ-₪1200

 

לצילום מערכת ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

פשוט – מתקשרים אל המאתרים, מבקשים שירות צילום מערכת ביוב והשירות יגיע אליכם בהקדם האפשרי.

כדאי להזמין את השירות בכמה מקרים:
אם יש חשד לנזילה בביוב, או פיצוץ בצינור ורוצים לקבל מיקום מדויק של הבעיה ולטפל בה
אם צריכים אישור מהרשות המקומית לגבי תקינות צנרת הביוב ויש להציג הוכחה מצולמת
לצורך ביצוע בדיקת תקינות כללית, או אחת של מערכת הביוב ולצורך מיפוי שלה.

כל מקרה לגופו – יש מקרים שבהם יש צורך בצילום תקופתי ויש מקרים שבהם השירות יהיה חד פעמי, לצורך איתור ליקויים ותקלות בלבד.

סתימה באה לידי ביטוי בניקוז לקוי של מי השופכין בבית ואילו נזילה יכולה לבוא לידי ביטוי בסימני רטיבות ועובש על הרצפה או בחלקים הנמוכים של הקירות, במרתף וכן הלאה.

דילוג לתוכן