איתור נזילות איתור ברור

צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות

אחד האמצעים היעילים ביותר העומדים לרשותנו הוא צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות. זוהי שיטה חדשנית וייחודית, המאפשרת לנו לזהות סימני רטיבות פנימיים בקיר (קצת כמו צילום רנטגן) אשר אינם נראים לעין רגילה.

צוות המומחים של המאתרים מתמחה בהפעלה של צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות באופן מקצועי ויעיל, מתוך רמה גבוהה של מיומנות וידע. התקשרו עכשיו להזמנת השירות.

☑️צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות
צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מבצעים צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות

צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות מתבצע, כמשתמע משמו של השירות, באמצעות מצלמה טרמית. זוהי מצלמה מיוחדת, המספקת תמונה ברורה לעין אנושית, של מפת החום והקור במשטח המצולם. אם לדוגמה, קיים חשד לנזילה בצנרת הנמצאת בתוך הקיר, אבל קשה לומר בוודאות מהו מקור הנזילה, אנחנו מפעילים בשטח מצלמה טרמית וכך מגלים את מקור הנזילה.

 

כיצד פועלת מצלמה טרמית?

לפני ביצוע של צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות, אנחנו צריכים להכין את המבנה לקראת הבדיקה. לצורך כך, אנחנו ממלאים את הצנרת, החשודה בנזילה, במים חמים. המים החמים ממלאים את הצינורות  ואף נוזלים החוצה אל תוך הקיר, דרך החור, או הסדק שגרם לנזילה מלכתחילה.

באופן הזה, כאשר אנחנו מפעילים את המצלמה הטרמית, אנחנו מקבלים תמונה ברורה של אזורי החום והקור בתוך הקיר וכן מופיע בתמונה כתם של חום מחוץ למערכת הצינורות.

 

צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות – כל היתרונות

צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות מאפשר כמובן לאתר את מוקד הנזילה המדויק כדי לתקן אותה. אבל זהו גם שירות מומחים אשר יש לו תועלת רבה בתחומים נוספים. באמצעות צילום טרמי אפשר לגלות ליקויים נוספים בצנרת אשר לא הייתם מודעים לקיומם.

בתום עבודת איתור נזילות, המומחים שלנו יספקו לכם גם דו"ח מפורט, אשר בו תקבלו פירוט מלא של מיקומי הנזילות, אופי הליקויים ומקור הליקויים, כמו גם המלצות לתיקון הליקויים והערכת המחיר הצפוי לתיקון.

דו"ח זה יכול לשמש אתכם בתור חוו"ד מומחה במקרה של מאבק משפטי מסביב לנושא תיקון הנזילה, בעיקר כאשר מדובר על נזילה בבניין משותף, כאשר יש מחלוקת על הדירה ה"אחראית"על הנזילה.

 

צילום טרמי על ידי מומחים בלבד

צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות עשוי להישמע לכם כמו משימה פשוטה למדי. בסך הכל ממלאים את הצנרת במים חמים ומצלמים. כך אפשר לגלות את הנזילה. לא? אז זהו, שלא. מילוי הצנרת במים חמים, אם הוא נעשה ללא שיקול דעת מתאים, עשוי לגרום פגיעה בצנרת, במיוחד כאשר מדובר על צנרת ישנה.

בנוסף, פיענוח של התצלומים עשוי להיות מורכב עבור אדם לא מקצועי, או חסר ניסיון, בעיקר כאשר מדובר על ציוד פשוט יחסית, המספק איכות ירודה של תמונה. משום כך, אנחנו מקפידים על העסקה של בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים בלבד, המשתמשים בציוד חדשני, מתקדם ואיכותי.

 

כמה עולה צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות?

מחיר צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות עשוי להשתנות בין איתור נזילה בתוך המבנה לבין איתור נזילה בתוך המבנה, כמו גם בהתאם למורכבות המצב של הצנרת, מורכבות ההגעה למקום הנזילה וכן בהתאם למספר הנזילות שיש לאתר.

משום כך, גם אם מבקשים מכם לשלם עבור צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות מחיר גבוה, בדקו בדיוק מה כולל המחיר ולמה הוא גבה – ייתכן שתופתעו לגלות כי המחיר דווקא משתלם בהתחשב למה שהוא כולל.

 

מחירון צילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות כללי

צילום ביוב בלי הרס מחיר מ-₪1200
צילום קווי ביוב מחיר מ-₪1200
צילום ביוב בבית פרטי מחיר מ-₪1200

 

לצילום טרמי לאיתור וגילוי נזילות חייגו 055-978-0890 ☎️

לא. משום כך קיימים אמצעים נוספים, כמו חיישן גז, מצלמת סיב אופטי ועוד.

כן. המומחים שלנו יכולים לאתר ולתקן נזילות בכל חלקי הארץ.

לא. מחיר התיקון ניתן להערכה רק לאחר ביצוע הצילום ולכן הוא לא ניתן בתחילת התהליך.

איתור נזילה בביוב למשל, אינו אפשרי עם מצלמה טרמית, כי מצלמה טרמית יכולה לאתר רטיבות רק בעומק של עד 20 ס"מ. בעומק גדול יותר יש להשתמש באמצעים אחרים.

דילוג לתוכן