איתור נזילות איתור ברור

צילום ביוב בבית פרטי

צילום ביוב בבית פרטי יכול להיות חיוני במקרים שונים. בכל מקרה, זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לקבל תמונה ברורה ואמינה, של מה שקורה בתוך הצנרת שלכם. משום כך, צוות המומחים של המאתרים עומד לרשותכם בכל עת ובכל מקום בארץ, לצורך ביצוע של צילום ביוב בבית פרטי. התקשרו עכשיו להזמנת השירות.

☑️צילום ביוב בבית פרטי באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צילום ביוב בבית פרטי
צילום ביוב בבית פרטי
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתי צריך צילום ביוב בבית פרטי?

קיימים מספר מקרים שבהם צילום ביוב בבית פרטי הוא השירות החיוני שאתם חייבים להזמין:

  • נזילות חוזרות לאחר טיפולי אינסטלציה בצנרת הביוב, לאחר חשד לסתימה, אשר האינסטלטור לא הצליח לתקן.
  • לפני רכישת דירה, בעיקר כאשר מדובר על בית ישן עם תשתיות ישנות, רצוי לבדוק את מצב צנרת הביוב, כדי שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות.
  • לקראת קבלת טופס 4 כדאי לבצע צילום ביוב, כדי להוכיח שקווי הביוב בבית תקינים.
  • לפני החלפה של צנרת ביוב ישנה, או לפני תהליך שיפוץ גדול.

 

ידע מיוחד לצורך צילום ביוב בבית פרטי

חשוב להבין כי לא כל בעל מקצוע יכול לבצע צילום קווי ביוב בבית פרטי. כדי לבצע את העבודה באופן אופטימלי, דרוש ידע מתאים, הרבה ניסיון, היכרות עם המכשירים המתאימים, הבנה בקווי ביוב של בתים פרטיים וכן את המצלמה המתאימה.

 

מצלמה מיוחדת לצילום קווי ביוב

הצורך בביצוע עבודות כמו צילום ביוב בבית פרטי נובע מכך שבעבר היו צריכים לשבור, או לחצוב ברצפה כדי להגיע למוקד תקלה בביוב ביתי.

פעולות אלה היו גורמות באופן טבעי להפרה חמורה של שגרת החיים בבית לצד הוצאות כספיות גדולות. משום כך, כאשר התפתחה הטכנולוגיה הרלוונטית, היא אומצה מהר מאוד על ידי בעלי המקצוע הנכונים, כדי לבצע את עבודת איתור הבעיה ביעילות, ומהירות בלי לפגוע בשגרת הבית.

 

מהי מצלמת סיב אופטי?

מצלמת סיב אופטי היא המצלמה המשמשת אותנו לצורך צילום ביוב בבית פרטי. זוהי מצלמה הפועלת באופן דומה מאוד למצלמות המשמשות רופאים בעת בדיקות קולונוסקופיה – הוא מוחדרת לפתח הצינור ומשם המומחים דוחפים אותה פנימה, לכל אורך הצינור, אם צריך, עד שמגיעים למקור התקלה. אז אפשר להכין תכנית לתיקון התקלה ולספק לכם הצעת מחיר.

 

למה צריך דו"ח בסוף הבדיקה?

צילום ביוב בבית פרטי נעשה לעיתים קרובות לצרכים משפטיים. הצילום האמין מאפשר לראות אם מקור הבעיה נובע מהשכנים למשל. במקרה כזה, אפשר להשתמש בצילום, לצד הדוח שמפיקים המומחים שלנו, כדי להציג בפני בית המשפט ראיות קבילות התומכות בטענה שלכם.

באופן הזה אפשר לעיתים לקבל סיוע של בית המשפט לצורך אילוץ השכנים שלכם לשלם עבור התקלה היקרה שנגרמה מלכתחילה באחריותם.

 

כמה עולה צילום ביוב בבית פרטי?

מחיר צילום ביוב בבית פרטי משתנה בהתאם לרמת הקושי בביצוע העבודה, כמו גם בהתאם לרמת הקושי להגיע למקום הצנרת ולהתחיל בצילום. בנוסף, קיימת עלות התיקון, אותה ניתן לקבוע רק לאחר הצילום והפקת הדוח וכן משפר התקלות – נזילות, סתימות ועוד – אשר יש לאתר מלכתחילה.

 

מחירון צילום ביוב בבית פרטי כללי

צילום ביוב בבית פרטי מחיר מ-₪1200
צילום קווי ביוב מחיר מ-₪1200
צילום ביוב בלי הרס מחיר מ-₪1200

 

לצילום ביוב בבית פרטי חייגו 055-978-0890 ☎️

לא ניתן לקבוע את מחיר התיקון, עד לאחר צילום ביוב והפקת הדו"ח, הכולל המלצות לתיקון וכן הערכת מחיר לגבי עלויות התיקון. משום כך מחיר הצילום אינו כולל את מחיר התיקון.

אנחנו עוסקים באיתור של בעיות בצנרת, כולל נזילות, אבל גם בתיקון הבעיה לאחר שגילינו מהי.

לא. מצלמה תרמית יכולה לספק תמונה של אזורי החום והקור בקירות, ברצפה ובתקרה, בתנאי שהרטיבות נמצאת בעומק של עד 20 ס"מ מפני השטח ולכן אינה מתאימה לצילום בתוך הצנרת. לשם כך יש לנו מצלמת סיב אופטי.

מצלמת סיב אופטי מספקת תמונה ברורה של חלקו הפנימי של הצינור. כך אפשר לאתר נזילות, סתימות, שברים, סדקים, צינור ישן ובלוי, חדירת שורשים לצנרת ועוד – בתנאי שהעבודה מבוצעת על ידי בעל מקצוע מיומן.

דילוג לתוכן