איתור נזילות איתור ברור

צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות

צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות ידוע גם בתור צילום תרמוגרפי, בשל השימוש בזיהוי הפרשי טמפרטורה על ידי המצלמה – תרמו = חום. זוהי מצלמה מיוחדת המאפשרת גילוי של נזילות סמויות בקיר, בתקרה, ברצפה וכן הלאה.
צוות המומחים של המאתרים מבצע צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות באופן מקצועי, איכותי, מהיר ויעיל וישמח לתת גם לכם את השירות החיוני הזה. התקשרו עכשיו להזמנת צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות.

☑️צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות הכי טובה בשוק

☑️טיפול מקיף ומקצועי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות
צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות בקלות ובמהירות

צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות מאפשר לנו לגלות מיקום של נזילות נסתרות בקלות, בנוחות ובכל מקום. מצלמה תרמית, או תרמוגרפית, היא האמצעי המשמש לצורך העבודה, והיא מאפשרת לנו לבצע גם מיפוי צנרת, באמצעות תוכנות עיבוד מתקדמות, המאפשרות לבצע ניתוח מדויק של הצילומים המתקבלים. כך אנחנו יכולים לאתר נזילות במקומות שונים בתוך המבנה.

 

סימנים שאתם צריכים צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות

לעיתים קרובות אנחנו מקבלים הזמנה של צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות כאשר אתם מגלים על הקיר סימני רטיבות, קילוף של צבע, שינוי בגוון המרצפות שלכם, סימני עובש על הקיר ובשלבים מתקדמים יותר, אף קריסה של חלקי קיר, או תקרה. סימנים אלה מעידים כי יש לכם נזילת מים נסתרת, אשר כדאי לטפל בה במהירות האפשרית, לפני שייגרמו נזקים כבדים למבנה.

 

מתי אפשר להשתמש במצלמה תרמית לאיתור נזילות?

צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות מתאים כאשר הנזילה מתרחשת בקיר, ברצפה, או בתקרה בעומק של עד 20 ס"מ. במקרים אחרים, כאשר הנזילה מתרחשת בעומק האדמה, אם מדובר למשל בקווי ביוב, או ניקוז, ניתן להשתמש באמצעים אחרים, כמו חיישן גז, מצלמת סיב אופטי, או מכשירים אחרים מתאימים לגילוי נזילות בעומקים גדולים.

 

מה יכול לגרום לנזילת מים נסתרת?

הרוב המכריע של תשתיות מים, ביוב וניקוז נמצא בתוך קירות, או מתחת לרצפה. משום כך, כאשר מרחשת נזילה כזאת, יש להזמן צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות כדי לאתר את הנילה ללא הרס.

אבל מה יכול לגרום נזילה כזאת?

  • צנרת ישנה ובלויה.
  • עבודות שיפוצים שפגעו בצנרת הקיימת.
  • תזוזת קרקע שגרמה תזוזה במבנה ופגיעה בצנרת.
  • חדירת שורשי צמחיה לצנרת חיצונית.
  • התקנה ראשונית לקויה של הצנרת.

 

אלה חלק מהגורמים לנזילות בצנרת.

 

כמה עולה צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות?

מחיר צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות משתנה בהתאם לגורמים שונים, כמו רמת הקושי להגיע למקום הנזילה, מספר הנזילות שצריך לאתר, רמת הקושי ואופי התיקון הנדרש לנזילה.

אם מבקשים מכם עבור צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות מחיר שנראה לכם גבוה, זכרו כי מדובר על ציוד יקר מאוד, איכותי ומתקדם, המופעל על ידי בעלי מקצוע שצברו ניסיון רב, עברו הסמכה והכשרה מיוחדת לצורך העניין וכי השירות הזה כשלעצמו חוסך לכם כסף רב, שבמקרה אחר, הייתם נאלצים להוציא בעקבות איתור ללא מצלמה תרמית, באמצעות חציבה, שבירה וחפירה.

 

מחירון צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות כללי

צילום אינפרא אדום לגילוי נזילות מחיר מ-₪1200
צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מחיר מ-₪1200
צילום ביוב בבית פרטי מחיר מ-₪1200

 

לצילום אינפרא אדום לגילוי נזילות חייגו 055-978-0890 ☎️

מצלמה תרמית היא מצלמה שיכולה לתרגם את מפת הטמפרטורות במבנה לתמונה ברורה ומובנת. היעילות של הדמיה תרמית נובעת מכך שהמצלמה יכולה לזהות הפרשי טמפרטורות גם אם הם קטנים מאוד וכך מתאפשר גילוי נזילות יעיל ומהיר.

כדי לאפשר למצלמה לגלות את הפרשי הטמפרטורות ביעילות, אנחנו ממלאים במים חמים את מערכת הצינורות החשודה בנזילה נסתרת. כך המצלמה מהגלה בקלות יחסית את הפרשי הטמפרטורות ואנחנו מוצאים את מקום הנזילה.

המומחים של המאתרים הם בעלי הסמכה מיוחדת לפיענוח של צילום אינפרא אדום. ההכשרה המיוחדת לצד ניסיון עשיר מאפשרים להם לאתר את הנזילות בקלות וביעילות.

לאחר איתור המקום המדויק, אנחנו מבצעים ניתוח של התוצאות כדי להחליט כיצד לתקן את הנזילה באופן יעיל, מהיר ואיכותי ביותר.

דילוג לתוכן