איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בתוך הבית

החורף מתקרב בצעדי ענק ואיתו אחד מהנזקים החמורים ביותר לקירות ותשתיות הבית – הרטיבות. בתים רבים מישראל סובלים מתופעות שונות של רטיבות בבית וללא טיפול מתאים תופעות אלו עלולות להידרדר לנזקים של ממש לקירות, לרהיטים וגם לבריאותם של בני הבית. למזלנו, קיים פתרון לרטיבות בתוך הבית הכולל תיקון ואיטום מחדש של הקירות הפגומים ובמקרה הצורך גם טיפול בבעיות צנרת שעלולות לגרום לרטיבות.

במקרה של זיהוי סימנים לרטיבות בתוך הבית, מומלץ שלא להשתהות ולפנות בהקדם למומחה איטום אשר יוכל לזהות את המקור לבעיית הרטיבות ולסייע במתן הפתרון המתאים ביותר. בעיות רטיבות נוטות להחמיר במהירות, במיוחד בחורף, וטיפול לא מדויק או הזנחה שלהם עלולים להוביל לנזק רב לבית.

☑️פתרון לרטיבות בתוך הבית על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בתוך הבית
פתרון לרטיבות בתוך הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בעיות איטום בקירות חיצוניים המובילה לרטיבות בתוך הבית

אחת הסיבות המרכזיות לרטיבות בתוך הבית היא איטום לקוי של הקירות החיצוניים אשר מאפשר חדירה של מים ולחות אל תוך הקירות. לרוב הפגיעה באיטום תיווצר בעקבות פגיעה פיזית בקיר החיצוני כמו סדק או קידוח אך במקרים מסוימים יהיה קשה לזהות את הפגיעה באופן מדויק.

 

בעיות איטום בגג המובילה לרטיבות בתוך הבית

עוד סיבה עיקרית המובילה לרטיבות בתוך הבית היא איטום לקוי של הגג. כאשר הגג לא אטום היטב, מי הגשמים מחלחלים בתוכו ומגיעים עד לקירות הבית. ניתן לזהות מקרים של בעיות איטום בגג כאשר הרטיבות היא בעיקר בתקרה ובחלקים העליונים של הקירות וכן כאשר הרטיבות מחמירה באופן ניכר בחודשי החורף.

 

בעיות בצנרת הבית

אפשרות אחרת שעלולה לגרום לבעיות רטיבות בתוך הבית היא תקלה בצנרת הביתית. במקרים אלו הרטיבות תתפשט באופן מהיר יחסית וללא קשר לעונות השנה. כמו כן, במקרים בהם מדובר בצנרת של הבית (ולא של השכנים לדוגמא) יהיה אפשר לזהות גם עליה תלולה בגובה חשבון המים.

 

נזילה מתחת לרצפה

עוד מקרה אפשרי שעלול לגרום לרטיבות בתוך הבית הוא נזילה מתחת לרצפה. במצבים אלו, הצנרת הביתית או לעיתים גם הביוב הביתי יסבלו מתקלת איטום אשר תוביל להצטברות של מים ברצפת הבית. אותה רטיבות תגיעה לקירות ותתחיל ״לטפס״ במעלה הקיר לאורך זמן.

 

מה הנזקים של רטיבות בתוך הבית?

מלבד הנזק האסתטי, בדמות קירות מקולפים ובעלי כתמים, רטיבות בקירות הבית יכולה גם לגרום לנזקים חמורים הרבה יותר. פגיעה ארוכת טווח בקירות יכולה להוביל להתפוררות של הקירות ובכך לירידת ערך הבית וכן לצורך בתיקון נרחב ויקר. כמו כן, היווצרות של עובש על הקירות ובעיקר הפיכתו של העובש לטחב הם מסוכנים לבריאותם של בני הבית שכן הם פולטים חלקיקים זעירים הנכנסים למערכת הנשימה.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בתוך הבית

מחיר פתרון לרטיבות בתוך הבית מושפע ממספר גורמים עיקריים – סוג הבעיה וחומרתה, היקף הבעיה וכן מיקום הבעיה והיכולת להגיע לשם בקלות. במקרים בהם למשל התקלה נמצאת בגובה רב ודורשת הגעה באמצעות סנפלינג העלות כמובן תהיה גבוהה יותר.

בכל מקרה, כאשר מחפשים פתרון לרטיבות בתוך הבית מחיר הטיפול צריך לשקף באופן נאמן את מורכבות העובדה ולרוב יכלול גם פעולות נוספות מלבד תיקון התקלה כמו איתור מקור הבעיה וכן צביעה וטיוח מחדש של הקיר לאחר האיטום.

 

מחירון פתרון לרטיבות בתוך הבית כללי

פתרון לרטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

הזמינו עכשיו מומחה פתרון לרטיבות בתוך הבית 055-978-0890 ☎️

המחיר של תיקון תקלות הגורמות לרטיבות בבית הוא משתנה ותלוי בגורמים רבים. תיקון של בעיית איטום קלה יהיה זול יותר מאיטום מחדש של כל הגג והתמחור של תיקון צנרת שונה מהתמחור של איטום קיר.

בלא מעט מקרים ההחלטה הטובה ביותר תהיה לפנות לאיש מקצוע בעל ידע וניסיון בתחום אשר יוכל לספק פתרון מקצועי ומדויק. בעזרתנו תוכלו למצוא את בעל המקצוע המתאים.

ברגע שמזהים סימנים לרטיבות בבית, כדאי לפנות למומחה רטיבות בהקדם האפשרי.

בעיות רטיבות נוטות לחזור כאשר מטפלים בהן בצורה שטחית ולא מגלים את שורש הבעיה. המומחים שלנו יספקו טיפול מקיף ומעמיק אשר יהפוך את הישנות הבעיה לנדירה.

דילוג לתוכן