איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בקיר גבס

קירות גבס נפוצים בענף הבנייה והשיפוצים. בזכות הזמינות הגבוהה של קירות מן הסוג הזה, גם קבלני בניין ושיפוצים וגם לקוחות פרטיים מעדיפים את היתרונות של הגבס על פני הבטון. מצד שני, יש מקרים שבהם צריך למצוא פתרון לרטיבות בקיר גבס שעולה בקנה אחד עם סוג הבעיה ואף מביא בחשבון את המאפיינים של הגבס עצמו.
תיקון לרטיבות בקיר גבס מאפשר לך לדעת שהבית שלך מוגן. כמו כן, יצירת קשר עם הנציגים שלנו היא ככל הנראה מה שחיכית לו על מנת להשיג פתרונות לרטיבות בקיר גבס שיחזיקו מעמד גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. אז אם פתרון כזה חשוב לך כדי להשיג תיקון לרטיבות בקיר גבס שתשכיח ממך את הצרות, אנו כאן בשבילך.

☑️פתרון לרטיבות בקיר גבס על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בקיר גבס
פתרון לרטיבות בקיר גבס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות בקיר גבס בצורה מקצועית

לא כל פתרון לרטיבות בקיר גבס עונה על הדרישות של הלקוחות. מבחינת רמת מקצועיות, פתרונות לרטיבות בקיר גבס נמדדים למשל בטווח הקצר ולא רק בטווח הארוך.

בטווח הקצר לא אמורה להיות בעיה להראות כאילו הבעיה נפתרה, בעוד אחרי כמה שנים או אפילו חודשים היא פשוט תחזור שוב פעם. זה למשל מה שקורה כאשר מזמינים תיקון לרטיבות בקיר גבס בחורף ואז כאשר הגשמים נגמרים גם הרטיבות נעלמת – אבל חוזרת על עצמה בחורף הבא.

 

למה גורמת רטיבות בקיר גבס?

רטיבות בקיר גבס פוגעת באיכות החיים ובמבנה עצמו. כמובן שצריך למצוא פתרון לרטיבות בקיר גבס, אך חשוב גם להקדים תרופה למכה. בכל הנוגע לפגיעה באיכות החיים, היא נובעת בגלל כמה סיבות:

  • התפתחות של עובש
  • פטריות
  • חיידקים
  • ריחות של טחב

בכל הנוגע לפגיעה בקיר עצמו, הדגש הוא על הנזקים הנגרמים למבנה. חוץ מזה, מעולם לא התרחשה בעיה שגרמה לרטיבות בקיר גבס או בקירות אחרים ואז נפתרה מעצמה. לכן, אין מקום להתעלם מהבעיה ויש למצוא עבורה את הפתרון היעיל ביותר בזמן הקצר ביותר.

 

פתרון לרטיבות בקיר גבס – מה זה אומר?

השאלה היא מה בעלי בתים ודירות יכולים לעשות כדי למצוא פתרון לרטיבות בקיר גבס. בעוד קבלני בניין או שיפוצים מבינים היטב את הסכנות של תקלות רטיבות כאלה, לקוחות הקצה לא בהכרח מפנימים את המשמעות. עם זאת, ללקוחות הקצה יש את כל הפריבילגיה להזמין מומחים לתיקון רטיבות בקיר גבס ולהטיל את האחריות עליהם.

 

הבדלים בין קירות גבס

מה שמומחים עושים כדי למצוא פתרון לרטיבות בקיר גבס זה לבדוק את המקור של הבעיה. מלבד התמקדות במקור של הבעיה, המומחים בודקים באיזה סוג של קיר גבס מדובר:

  1. לוחות גבס רגילים שמיועדים למחיצות בין חדרים
  2. לוחות גבס ירוקים שעמידים בפני מים
  3. לוחות גבס אדומים או ורודים חסינים בפני אש

 

אבל בניגוד למה שנהוג לחשוב, גם הלוחות שעמידים בפני מים לא חסינים בפני הנזקים של הרטיבות. הסיבה לכך היא שהרטיבות עלולה להצטבר על פני הקיר, בחיבור שבין הקיר והתקרה או מאחורי הקיר ובמקום שאי אפשר לראות אותו בעין בלתי מזוינת.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בקיר גבס?

השקעה חד פעמית של כמה מאות שקלים אמורה להספיק על מנת למצוא פתרון לרטיבות בקיר גבס שגם יחזיק מעמד בטווח הארוך. חוץ מזה, צריך להשוות בין סוגים שונים של פתרונות לרטיבות בקיר גבס על מנת לחסוך בהוצאות.

בחיפוש אחר פתרון לרטיבות בקיר גבס מחיר נוח הוא כמובן לא הפקטור היחיד שבודקים, אבל בהחלט חשוב להתייחס אליו. אם מחיר פתרון לרטיבות בקיר גבס הוא חלק מהשיקולים, יש סיכוי גבוה יותר שהלקוחות יהיו מרוצים.

 

מחירון פתרון לרטיבות בקיר גבס כללי

פתרון לרטיבות בקיר גבס מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בחניה מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות במטבח מחיר מ-₪1200

 

מחפשים פתרון לרטיבות בקיר גבס? חייגו 055-978-0890 ☎️

בחירה נכונה של קיר גבס תלויה במקום שבו משתמשים בו.

בעיקר נזקי מים, הצפות ואיטום לקוי.

מבצעים עבודות איטום מקצועיות.

דילוג לתוכן