איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בגג

החורף הגיע ואיתו אחד הנזקים החמורים ביותר שיכולים לקרות בדירה – רטיבות בגג. חדירה של מים אל תוך הגג ודרכו אל תוך הדירה היא מסוכנות ועלולה לגרום לנזקים רבים – הן לתשתיות הבית כמו התקרה, הצבע הריצוף ואפילו החשמל והן לרהיטים ולחפצים אלקטרוניים. במקרים כאלו, יש לפעול למציאת פתרון לרטיבות בגג בהקדם האפשרי וכן לפעול במהירות לשמירה על ביטחון בני הבית על ידי ניתוק מכשירי חשמל והגנה על שקעים.

☑️פתרון לרטיבות בגג על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בגג
פתרון לרטיבות בגג
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות בגג – מאיפה מתחילים

במקרים בהם מזהים רטיבות בגג, במיוחד אם הרטיבות באה לידי ביטוי בצורה של טפטוף מים מהגג, ישנם מספר צעדים שכדאי לנקוט על מנת לספק פתרון לרטיבות בגג.

  1. מניעת סכנת התחשמלות – הסכנה הכי מיידית הנגרמת כתוצאה מרטיבות בגג היא סכנת התחשמלות. המים הזורמים עלולים להגיע אל תשתית החשמל של הבית ולגרום לקצרים מסוכנים. על כן, יש לנתק את כלל מכשירי החשמל באזור הרטיבות ולפנות אותם מהאזור. לאחר מכן, יש לכסות את השקעים על מנת למנוע חדירה של מים וכן להוריד את פקק החשמל של הבית.
  2. איתור מקור הנזילה – לאחר פינוי האזור ניתן לפעול לאיתור מקור הנזילה במטרה לפתור אותה. ברוב המקרים לא יהיה קל לזהות כשלי איטום בגג ויש צורך בסיוע של איש מקצוע בעל ציוד מתאים כמו מצלמות תרמיות וגלאי לחות. באמצעים אלו ניתן לזהות בצורה מדויקת יותר מעבר של מים בגג ולאבחן את מקור התקלה והיקפה.
  3. תיקון מקור הנזילה – ישנם מקרים בהם יהיה ניתן להסתפק בתיקון נקודתי של מקור הנזילה אך ברוב המקרים יהיה עדיף לבחור בפתרון יותר מקיף ולבצע איטום מלא של הגג. ברגע שמתחילות נזילות בגג הן נוטות לחזור ולא תמיד קל למצוא את מקור התקלה המדויק.
  4. תיקון הנזקים בתוך הבית – לאחר שהתקלה תוקנה במלואה ניתן להתפנות לתיקון הנזקים שנגרמו בבית. לרוב התיקון יכלול קילוף של הצבע והטיח ההרוסים באזורי הרטיבות והחלפתן בטיח וצבע חדשים. במקרים מסוימים יידרשו גם תיקונים נוספים כמו לאריחים שהתפרקו או פרקט שניזוק.

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בגג?

מחיר פתרון לרטיבות בגג משתנה בהתאם למורכבות הבעיה, אופן הגישה לגג והיקף התיקון הנדרש. כאשר מוצע פתרון לרטיבות בגג מחיר הפתרון לרוב יכלול רכיבים שונים כמו איתור התקלה, ביצוע האיטום בגג, בדיקת האיטום וכן תיקון הנזקים בבית. המחירים של כל אחד מהרכיבים ישתנו בהתאם לגודל והיקף הנזק אך לרוב יתחילו במחיר של 1200 ש״ח.

 

מחירון פתרון לרטיבות בקירות כללי

פתרון לרטיבות בגג מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500

מחפשים פתרון לרטיבות בגג? חייגו 055-978-0890 ☎️

כאמור, מחיר הפתרון הוא דינאמי ותלוי בסוג התקלה ובמורכבות שלה. במקרים של גגי רעפים למשל המחיר עשוי להיות גבוה יותר בשל הקושי להגיע באופן נוח ובטוח ולבצע את התיקון. בנוסף, איטום של נקודה אחת בגג מן הסתם יהיה זול יותר מאשר איטום מחדש של הגג כולו. עם זאת, במקרים של רטיבות בגג חשוב לבחור בפתרון המקיף ביותר, שכן חסכון של מאות שקלים היום יכול להפוך לנזק של אלפי שקלים בעוד מספר שנים.

בעזרתנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות לרטיבות בגג בהתאם לצורך שלכם ואופי הבעיה בגג. המומחים שלנו מספקים שירות אמין ואיכותו בכל רחבי הארץ.

כמו במקרים נוספים של רטיבות, הסימנים הראשונים לקיומה של רטיבות בגג הם כתמים חומים או ירוקים בתקרה. לאחר מכן ניתן לזהות סימנים נוספים כמו עובש, טחב, קילוף של הצבע וכמובן בסופו של דבר פשוט טפטוף של מים מהתקרה.

דילוג לתוכן