איתור נזילות איתור ברור

פתרון לרטיבות בבניין משותף

בניין מגורים משותף מביא איתו המון התלבטויות. קודם כל, יש את ההתלבטות בשאלה מי צריך לתקן את התקלות שנגרמות בשטח המשותף. בעוד ברור מאליו מי מתקן נזילות מים בתוך הדירות, לא תמיד ברור מי אמור לקחת אחריות על פתרון לרטיבות בבניין משותף ואל מי פונים כדי למצוא אותו. לכן, זה עלול לגרור ויכוחים בין הדיירים.
אבל כיום יש פתרונות לרטיבות בבניין משותף שיכולים להתאים לכל הדיירים יחד. בין אם הדירה שלך היא בקומה תחתונה או גבוהה, סביר להניח שבא לך לפתור את הבעיה. אם גם לך חשוב להשיג שירות של תיקון לרטיבות בבניין משותף ברמה גבוהה, נשמח לצרף אותך אל רשימת הלקוחות המרוצים.

☑️פתרון לרטיבות בבניין משותף על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתרון לרטיבות בבניין משותף
פתרון לרטיבות בבניין משותף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פתרון לרטיבות בבניין משותף בצורה מקצועית

חיפוש אחר פתרון לרטיבות בבניין משותף מתחיל בהצבת המקצועיות בראש סדר העדיפויות. אם רוצים שכל תיקון לרטיבות בבניין משותף גם יחזיק מעמד כמה שנים טובות ברצף, צריך לוודא שמי שמבצע אותו יהיה מיומן ומקצועי.

בדיקה מוקדמת של המקצועיות מבוססת על פרמטרים כגון מספר שנות ניסיון, המלצות שיש על בעלי המקצוע וסוג הטכניקה שבה הם מתמחים. לאחר מכן, ניתן לקבל המלצות על שירותי תיקון לרטיבות בבניין משותף וליצור קשר עם מי שכבר הזמין בעלי מקצוע. במידה ומי שהזמין בעלי מקצוע היה מרוצה גם מהשירות וגם מתוצאות התיקון, סביר להניח שזו חברה שאפשר לסמוך עליה.

 

למה נגרמת רטיבות ואיפה רואים אותה?

פתרון לרטיבות בבניין משותף נועד על מנת להתמודד עם כל סוגי התקלות והבעיות. ברוב המקרים, את הרטיבות אפשר יהיה לראות בחלק העליון של התקרה או בחיבור שבין התקרה לקיר. אם הנזילה נגרמת בגלל בעיות איטום ובידוד, המים עלולים להופיע לכל אורך המדרגות וגם על הרצפה.

לשם השוואה, בעיות רטיבות שנגרמות בגלל תקלה בצנרת, פיצוצי מים או סתימות נראות אחרת. אלו בעיות שמתרחשות בעיקר בתוך הדירות, בעוד בבניין המשותף רואים אותן בלובי הכניסה או בתשתית הניקוז המרכזית.

 

פתרון לרטיבות בבניין משותף – על מי האחריות?

האחריות על פתרון לרטיבות בבניין משותף היא של ועד הבית. מנגד, מי שמזהה את התקלה הוא לא תמיד אחד מחברי הוועד. לכן, מה שצריך לעשות זה קודם כל לזהות את התקלה ואז למהר עם הטיפול בה. בשביל לעשות את זה, יוצרים קשר עם ועד הבית של הבניין ושואלים אותו לגבי הפתרון הראוי.

נציגי ועד הבית יכולים למצוא פתרונות לרטיבות בבניין המשותף על פי מסגרת התקציב שעומד לרשותם. בתוך כך, כדאי לנציגי ועד הבית לזכור את האחריות שלהם כלפי כלל הדיירים. ברוב המקרים, יהיה משתלם יותר להשקיע קצת בפתרון הראשון וכך לחסוך את הופעת תקלות הרטיבות והנזילות גם בעתיד.

 

סוגים של פתרונות לרטיבות

היתרון של התייעצות עם בעלי מקצוע לגבי פתרון לרטיבות בבניין משותף הוא שניתן למצוא מענה ארוך טווח. ככל שהפתרון ארוך טווח יותר מבחינת היכולת שלו למנוע את הופעת נזילות המים והרטיבות בעתיד, כך ההשקעה של ועד הבית הופכת להיות משתלמת.

הפתרונות שבהם אפשר להשתמש על מנת למנוע את נזקי הרטיבות הם בין היתר אלו:

  1. יריעות ביטומניות על הגג
  2. שימוש ביריעות PVC סביב המבנה
  3. עבודות איטום וזיפות
  4. יישום סוגים שונים של חומרים ביטומניים
  5. החלפת הצנרת וטיפול בנזקי ופגעי הזמן

 

כמה עולה פתרון לרטיבות בבניין משותף?

השקעה חד פעמית של כמה מאות שקלים אמורה להספיק עבור פתרון לרטיבות בבניין משותף. בטווח הארוך, זו השקעה משתלמת שעוזרת לשמור על ערך הנכס.

 

מחירון פתרון לרטיבות בבניין משותף כללי

פתרון לרטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500
פתרון לרטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
פתרון לרטיבות בקיר גבס מחיר מ-₪1200

מחפשים פתרון לרטיבות בבניין משותף? חייגו 055-978-0890 ☎️

עלות תיקון רטיבות בבניין משותף עומדת על כ-1500 ש"ח. 

כדאי לפנות אל ועד הבית.

תיקון רטיבות בסיסי נמשך חצי יום עבודה.

פתרונות איטום בוחרים לפי סוג הרטיבות.

דילוג לתוכן