איתור נזילות איתור ברור

עלות איתור במצלמה טרמית

הנושא של עלות איתור במצלמה טרמית מורכב יותר מכפי שנהוג לחשוב. הסיבה לכך היא שיש פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר, כמו גם פערי מחירים שנובעים מרמת מקצועיות שונה של כל חברה.

אז כאשר חברה מבקשת לתמחר שירות כזה, עליה להביא בחשבון את כל הגורמים השונים. עם זאת, גם לקוחות הקצה שלא מכירים את התחום יכולים כיום להשתמש במחירון המקובל בענף על מנת להסיק מתוכו איזה שירות לבחור.

☑️עלות איתור במצלמה טרמית – מחיר אטרקטיבי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️טיפול מקיף ומקצועי

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

עלות איתור במצלמה טרמית
עלות איתור במצלמה טרמית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כמה עולה לאתר נזילה בצנרת מים?

גילוי נזילות בבניינים משותפים ₪1500
גילוי נזילות תת קרקעיות ₪1800
גילוי נזילות בקו ביוב ₪1200
גילוי נזילות ללא הרס ₪1200
גילוי נזילות במפעלים ₪1800
גילוי נזילות במסעדות ₪1800
גילוי נזילות במוסדות ₪1800
גילוי נזילות סמויות ₪1200
גילוי נזילות מהגשם ₪1200
גילוי נזילה בתקרה ₪1200
גילוי נזילות במרתפים ₪1800

 

פרמטרים המשפיעים על עלות איתור במצלמה טרמית

מכל האמור לעיל אפשר להצביע על מספר פרמטרים מרכזיים שגם יקבעו את הטווח של עלות איתור במצלמה טרמית. אז מצד אחד, המחיר אינו קבוע אלא דינאמי. אבל מצד שני, הפרמטרים שבהם חברות משתמשות על מנת לקבוע את המחיר פחות או יותר חוזרים על עצמם.

 

קביעת מחיר לפי המיקום של הנזילה

המיקום של הנזילה עשוי גם הוא להשפיע על המחיר. ככל שהנזילה יותר נגישה ורואים בעיניים את המקור שלה, כך המחיר יירד. אבל אם הנזילה היא בקומה גבוהה, קשה להגיע אליה או שמדובר על נזילה סמויה, בעלי מקצוע יביאו את זה בחשבון כאשר הם ירכיבו הצעת מחיר בהתאמה אישית לכל לקוח.

 

קביעת מחיר לפי סוג המכשור שבו משתמשים

בתחום של איתור נזילות מים יש השפעה משמעותית לסוג המכשור שבו משתמשים. ככל שהמכשור מתקדם יותר, כך העלות של השירות תזנק. אבל מצד שני, שימוש במכשור מתקדם ומשוכלל הוא גם משתלם מאוד. הסיבה לכך שמדובר על שירות משתלם קשורה לזה שכך אפשר לאתר את המקור של הנזילה ולהתמודד עם שורש הבעיה – לא רק עם הסימפטומים שמופיעים על פני השטח.

 

קביעת מחיר לפי רמת הדחיפות של השירות

ככל שהשירות דחוף יותר, כך הלקוח יצטרך לשלם יותר. זה כמובן לא בלעדי לתחום של איתור נזילות מים אלא קיים בכל תחום, אך לא תמיד אנשים ובעלי בתים גם מודעים אליו. באופן עקרוני, ההבדל הוא בין הזמנת השירות הזה במהלך שעות העבודה הרגילות לבין הזמנה שלו בשעות הערב או הלילה, בסופי שבוע וחגים וכן הלאה.

 

האם אפשר לדעת מראש מה תהיה עלות איתור במצלמה טרמית?

התייעצות עם בעלי מקצוע אמורה לפרוס בפני הלקוחות את כל המידע הרלוונטי בנוגע למחיר או עלות איתור במצלמה טרמית. במילים אחרות, לא צריך לחכות עד שהפרויקט יתבצע בשביל להבין כמה אמורים לשלם עליו.

במקום זה, מה שכדאי לעשות זה להשתמש במחיר המקובל בענף ככלי להשוואה בין בעלי מקצוע וחברות שונות. אם נציגי החברות מספרים מראש כמה השירות יעלה והם גם לא חורגים מזה, כנראה שאפשר לסמוך עליהם.

 

שירות של איתור נזילות לפני התיקון

הטעות הנפוצה היא להתייחס אל עלות איתור במצלמה טרמית בתור הדבר היחיד שמשפיע על מחיר ההתמודדות עם הבעיה. בפועל, המחיר של איתור הנזילות לאו דווקא כולל את התיקון של הבעיה. בשביל לתקן נזילות מים, יש שיטות שונות לבחור מתוכן ולכל אחת מאפיינים אחרים:

  • תיקון נזילות מים באמצעות החלפת הצינור הפגום בלבד.
  • תיקון נזילות מים באמצעות החלפת כל הצנרת.
  • תיקון נזילות מים לאחר שאיבה עם ביובית.
  • תיקון נזילות מים בצנרת ישנה וחלודה לעומת תיקון נזילות בצנרת חדשה בגלל ליקויי בנייה.

 

כך בוחרים שירותי איתור ותיקון נזילות מים

לסיכום, בהשוואה בין עלות איתור במצלמה טרמית לבין המחיר של שימוש במכשור אחר צריך להציב את התוצאות בראש סדר העדיפויות. אם מבינים שאולי עדיף עכשיו לשלם מעט יותר אבל לקבל שירות מקצועי שימנע את חזרת הנזילה בעתיד, בחירת החברה המקצועית תהיה משימה קלה.

אבל אם מתייחסים רק אל המחיר, זה עלול להטעות כי יש כאמור המון פרמטרים שמשפיעים עליו והם לא תחת תחום האחריות של החברה המבצעת את האיתור או התיקון.

 

לעלות איתור במצלמה טרמית חייגו 055-978-0890 ☎️

המצלמה הטרמית יעילה בכך שהיא אינה מותירה נזק בקיר או באובייקט המצולם, אך כן מספקת תמונה איכותית על מצב הקיר או הצנרת בחלקים הסמויים שלהם.

מצלמה רגיל מתבססת על גלים של אור ועל כן מתקבלת תמונה צבעונית לפי הצבעים במציאות, איתור נזילה במצלמה טרמית מתבסס על הטמפרטורה של האובייקטים והצבעים בתמונה המתקבלת תלויים בחום האובייקטים ולא בצבעם האמיתי.

התשובה היא לא, למרות שמתקבלת תמונה די ברורה המבדילה בין הנזילה לשאר הקיר, עבור עין לא מקצועית התמונה ודאי תראה לא ברורה כך שהכל די דומה.

איתור נזילה במצלמה טרמית יעיל במקרים בהם הצנרת מוסתרת מאחורי קיר או אובייקט דק ועל כן לא יתקבלו הרבה אובייקטים של חום. כאשר המערכת מוטמנת קשה לפענח את הנזילה בעזרת חום, בגלל שהיא מאוד עמוקה באדמה.

דילוג לתוכן