איתור נזילות איתור ברור

סתימת ביוב בחצר

ריח רע בבית שלכם יכול להיגרם כתוצאה מהכלב שלכם שחזר מסיבוב בגינה הבוצית, מנעליים מסריחות שלא קיבלו ניקיון בזמן וגם כתוצאה מהיווצרות סתימת ביוב בחצר. הבעיה העיקרית עם סתימת ביוב, מעבר לכך שהיא מסריחה מאוד את כל החצר והבית, היא בהכרח מוחבאת מתחת לפני השטח ועל כן מאוד לא נגישה לפתרון.

☑️טיפול בסתימת ביוב בחצר באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

סתימת ביוב בחצר
סתימת ביוב בחצר
תוֹכֶן הָעִניָנִים

ביוב ביתי וציבורי

כנראה שאת המושג ביוב אתם מכירים בעיקר מחורי ניקוז הביוב שנמצאים ברחוב סמוך לבית שלכם. אכן מדובר בקווי ביוב גדולים מאוד שמטרתם לנקז את מי הגשמים היורדים ברחוב כדי למנוע הצפה. חוץ מהמשקעים החיצוניים גם הביוב הפרטי (אשר בו יכולה להיווצר סתימת ביוב בחצר) מכל בית או בניין מתנקזים אל הביוב הציבורי כך שהוא מעין מאגר ענק של מי שופכין.

כאשר יש לכם סתימת ביוב בחצר או סתימת ביוב בפנים הבית, מי השופכין אינם מתנקזים אל הביוב הציבורי ונשארים באזור ביתכם, כך נשאר ריח רע בבית שלכם במקום חבוי עמוק מתחת לכבישים ולמדרכות.

 

גורמים להיווצרות סתימת ביוב בחצר

סתימת ביוב בחצר הבית יכולה להיגרם כתוצאה מהתנהלות לא תקינה או מיטבית של דיירי הבית אשר נוטים לזלזל בביוב ולסמוך עליו כי הוא יצליח לנקז כל דבר. אך לא כך הדבר. חשוב להכיר כיצד כדאי להתנהל עם ביוב על מנת למנוע היווצרות סתימת ביוב בחצר.

גורמים להיווצרות סתימת ביוב בחצר

  1. הדחת מוצרי היגיינה נשית באסלה.
  2. הדחת מגבונים לא מותאמים לאסלה לאחר השימוש.
  3. ניקוז חתיכות אוכל מוצק בכיור.
  4. הצטברות של שערות בניקוז המקלחת.

 

כאשר מקפידים על השימוש באסלה, במקלחת ובכיור, שיהיה שימוש מיטבי ולא פוגם בביוב, אתם בהחלט יכולים להקטין משמעותית את הסיכוי שתיווצר לכם סתימת ביוב בחצר.

 

תופעות לוואי בעקבות סתימת ביוב בחצר

סתימות ביוב בחצר, מעבר לכך שיוצרות נזק בקווי הביוב הביתי, יכולות לגרום לתופעות לוואי נוספות אשר לא תרצו בבית שלכם. הראשונה היא כמובן הצפה, מדובר במצב בו בגלל שישנה סתימה בביוב הביתי אשר עובר בחצר מי השופכין לא יכולים לעבור כראוי בצינורות הביוב ועל כן עולים על גדותיהם ומציפים את החצר.

בגלל שמי שופכין יוצאים מקווי הביוב אל החצר הם מביאים איתם כמובן ריח רע מאוד אשר נספג באדמה של החצר.

 

כמה עולה טיפול בסתימת ביוב בחצר?

בעבור סתימת ביוב בחצר מחיר העומד על 600 שקלים, מדובר בפתיחת הסתימה באופן שטחי. כמובן שבמידה ויהיה צורך בשימוש במכשיר מיוחד או בהחלפת חלק מקווי הביוב תשלמו מחיר נוסף, רוב ההליכים יעלו לכם החל מ 1200 שקלים אשר מתווספים למחיר הראשוני שצוין. המחיר הסופי יקבע לפי חומרת ומורכבות הסתימה, כך שמראש לא ניתן לסכם על מחיר סופי בעבור השירות שיינתן לכם.

 

מחירון טיפול בסתימת ביוב בחצר כללי

טיפול בסתימת ביוב בחצר מחיר מ-₪600
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לטיפול בסתימת ביוב בחצר חייגו 055-978-0890 ☎️

בדומה לכל סתימת ביוב, גם סתימת ביוב בחצר יכולה להיגרם כתוצאה מהצטברות של פסולת מוצקה ומשקעים אשר לא מתפוררים מתפרקים ועל כן סותמים את הצינור ולא מאפשרים מעבר של מים.

כאשר צינור ביוב נסתם, גם אם הוא בחצר, לא מתאפשר מעבר תקין של מי השופכין אל הביוב העירוני ועל כן יכולה להיגרם הצפה בחצר הבית ובעקבותיה ריח מסריח הנשאר לאורך זמן.

על מנת לפתוח את הסתימה יש להשתמש במכשור מיוחד כדוגמת משאבת ביוב, המשאבה שואבת את המשקעים שהצטברו בצינור. נוסף למשאבה יש כמובן מכשירים נוספים אשר בעלי מקצוע יבחרו להשתמש בהם.

ניתן לנסות להימנע אך כמובן שיש סתימות ביוב בחצר אשר לא נוצרות בעקבות התנהגות שגויה של דיירי הבית. פעולת מנע שכדאי לבצע היא הימנעות מזריקה של פסולת מוצקה לכיור ולאסלה.

דילוג לתוכן