איתור נזילות איתור ברור

סתימות במשאבות ביוב

הבית שלכם בנוי מתשתיות המוטמנות באדמה או בתוך הקירות שלכם, ממבנה הבית – הקירות, התקרה, הגג וכו', וכמובן כל העיצוב שכן נראה לעין כדוגמת הצבע בו בחרתם לצבוע את הקירות והמיטה שמונחת ליד השידה. אמנם התשתיות מוסתרות היטב אך זה בכלל לא אומר שהן לא קיימות ועל אחת כמה וכמה שאין מה להתייחס אליהן. קווי החשמל, הובלת המים והניקוז לביוב, מאפשרים לכם מחייה בסביבה נעימה, נקייה ומריחה טוב. חשבו כמה הרסניות יכולות להיות סתימות במשאבות ביוב.

☑️טיפול בסתימות במשאבות ביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

סתימות במשאבות ביוב
סתימות במשאבות ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

היכן נגרמות סתימות במשאבות ביוב?

כדי להבין היכן נוצרות סתימות במשאבות ביוב חשוב להבין את מבנה הובלת המים בבית. חשבו על הצנרת שלנו כמעין מערכת כפולה של הובלת מים. בחלק הראשון והעיקרי מים מובלים אל המתקנים הצורכים מים, מים נקיים שמקורם היכן שהוא כנרת או במאגרי מים נקיים של המדינה.

המים מועברים דרך הצנרת (שכאמור מוחבאת היטב) בתוך צינורות אטומים ומתוכננים היטב כך שלבסוף מסיימים את דרכם כמים נקיים בברז הצורך אותם. כאשר הם יוצאים אל הכיור, האסלה ואפילו המקלחת, המים מאבדים מטוהרם והופכים למי שופכין.

 

למה שייוצרו סתימות במשאבות ביוב?

מהערבוב עם פסולת אדם, אוכל ולכלוך, המים הופכים למי שופכין והשלב הבא במסלול שלהם הוא ניקוז, דרך מערכת הניקוז הידועה בכינויה קווי הביוב הביתי. בערת משאבות ומערכת חכמה מובלים המים מהאסלה, הכיור או המקלחת אל מאגרי המים התת קרקעיים בעיר או הלאה, דרך הביוב העירוני, אל מתקנים מטהרי מים.

מתקנים אלו מאפשרים לעשות שימוש חוזר במי השופכין שמגיעים אליהם. בגלל שמדובר במערכות מסובכות ובגלל שמי השופכין מביאים איתם גם פסולת מוצקה, סביר שהפסולת תיצור סתימות במשאבות ביוב אשר עשויות לגרום להצפה, נזילה או נזק אחר.

 

כיצד ניתן לפתור סתימות במשאבות ביוב?

כאמור, הביוב מוטמן, מוסתר ומאוד לא נגיש. על מנת כן להצליח לפתור את בעיית סתימות במשאבות ביוב, בעלי מקצוע יבחרו להשתמש בשיטות מיוחדות אשר מאפשרות הגעה אל משאבות הביוב וניקוזן כך שיחזרו לפעול כראוי.

כמובן שכאן מחיר סתימות במשאבות ביוב כנראה יעלה מעבר למחיר הראשוני, אך תקבלו עבודה מקצועית שלא הייתם יכולים לבצע לולא הזמנת איש מקצוע מוסמך.

 

כמה עולה סתימות במשאבות ביוב?

בעבור סתימות במשאבות ביוב מחיר נמוך העומד על 800 שקלים בלבד. כך תקבלו שירות אמין ומקצועי אשר יפתור לכם את הסתימה כדי למנוע הצפה באסלה או במקלחת, ובעצם למנוע את המפגש הנוראי שלכם עם מי הביוב שלכם. במידה ותצטרכו גם החלפת שוחת ביוב, תיאלצו להוסיף סכום נוסף העומד על כ-2500 שקלים.

 

מחירון טיפול בסתימות במשאבות ביוב כללי

טיפול בסתימות במשאבות ביוב מחיר מ-₪800
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לטיפול בסתימות במשאבות ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

קודם כל יש להיעזר בבעל מקצוע. בגלל שהוא בעל ניסיון רב והסמכה מתאימה, הוא כנראה יבחר להשתמש במכשור חדשני ומיוחד אשר מסייע לפתוח את הסתימה במשאבת הביוב לפני שתגרום נזק נוסף.

התשובה היא כן, המים המורדים באסלה או מתנקזים במקלחת מובלים דרך הביוב הביתי אל הביוב העירוני או הציבורי. במידה ובבית יש מתקן אשר צורך מים ללא ספק יש בו גם ביוב שיש לטפל בו כחלק מהשגרה.

סתימה מונעת מעבר תקין ורציף של מי השופכין, התעכבות עם פתיחת סתימה יכולה לגרום להצפה או בעייה באסלה, במקלחת או בכל מקום אחר בו נסתמה המשאבה.

תפקיד הביוב להעביר את מי השופכין הלאה אל הביוב הציבורי ומשם אל מאגרי מי השופכין או מתקנים לטיהור מים.

דילוג לתוכן