איתור נזילות איתור ברור

סתימות ביוב בבית משותף

ריח רע מתפשט בכל הבית, מישהו מוריד את האסלה והמים לא יורדים, המקלחת מסרבת לנקז את הסבון שנשטף מהגוף שלכם, מה עושים כשיש סתימה ביוב? אל תדאגו, לצורך כך בעלי מקצוע אשר מתמחים בפתרון סתימות ביוב בבית משותף ישמחו לסייע גם לכם.
כאשר מדובר בבית משותף הסתימה יכולה להיגרם מכל חלקי הבית או הבניין ועל כן עבודת הבילוש הופכת מעט קשה יותר, אך אין משימה שבעלי מקצוע מוסמכים לא יצליחו לבצע.

☑️טיפול בסתימות ביוב בבית משותף באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

סתימות ביוב בבית משותף
סתימות ביוב בבית משותף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סתימות ביוב בבית משותף או בבניין

הכוונה בבית משותף היא לבית פרטי אשר חולק לשני בתים או ליותר. כלומר, בדומה לבניין, למספר בתים (או דירות) ישנן תשתיות וקבלן בניה אחד אשר בתום הבניה חילק ומכר כל חלק למישהו אחר ובהתאם מתגוררת משפחה אחרת ומנותקת בכל חלק בבניין או בבית המשותף.

כאשר מדובר על סתימות ביוב בבית משותף מחיר השירות יהיה 400 שקלים, כך שהכוונה היא לפתרון הסתימה על ידי משאבות מיוחדות או מכשירים רלוונטיים. מה שמיוחד בבית או בבניין משותף הוא שמקור הסתימה יכול להיות בבית אחד אך להשפיע גם כן על הבית השני או על הדירה שמתחת.

 

למה שיווצרו סתימות ביוב בבית משותף?

סתימות ביוב הן דבר די נפוץ, במיוחד כשיש צנרת או קווי ביוב ישנים אשר לא מסוגלים לעמוד בעומס של שני הבתים או של כל הבניין. סתימות ביוב נוצרות בעיקר כתוצאה מעומס על הצנרת בעקבות פסולת מצוקה אשר לא התפרקה בהליך הניקוז. לצורך התגברות על מקרים כאלה ישנם מכשירים כגון טוחן מזון או משאבות ביוב, אך לפעמים הפסולת גוברת על הטכנולוגיה והביוב נסתם.

 

פתרון לסתימות ביוב בבית משותף

סתימות ביוב בבית משותף יכולות לגרום להצפות ועל דורשות פתרון מהיר ויעיל ככל האפשר. בעל מקצוע אשר ניגש לפתור סתימות ביוב בבית משותף ודאי יתחיל בלהבין ולגלות היכן נמצאת הסתימה ומדוע נוצרה באופן כללי. באם יש לשאוב חלק מהביוב החוצה בגלל עומס בביוב או לחילופין בגלל נזילה או נזק באחד מחלקי הביוב אשר מקשה על הניקוז ועל מעבר מי השופכין בתוך הביוב הלאה.

 

כמה עולה טיפול בסתימות ביוב בבית משותף?

מחיר סתימות ביוב בבית משותף עומד על 400 שקלים. הדיירים אשר זיהו את הסתימה מזמינים את בעל המקצוע לפתור את הבעיה כדי שהנזק לא יחמיר אך בפועל יכול מאוד להיות כי מקור הסתימה הוא מהשיתוף הבתים ועל כן בית אחר יאלץ לשלם כ-1200 שקלים על טיפול בסתימה.

לרוב, כאשר ישנה סתימה בביוב, נגרם נזק נוסף לביוב ועל כן כדאי לוודא את תקינותו וכמובן לשלם גם בעבור החלפת חלקי הביוב, בדיקת עשן או בדיקת שיפועים אשר מבטיחה ביוב תקין ומוכן לשימוש.

 

מחירון טיפול בסתימות ביוב בבית משותף כללי

טיפול בסתימות ביוב בבית משותף מחיר מ-₪400
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לטיפול בסתימות במשאבות ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

סתימות ביוב בבית משותף, בדומה לכל סתימות ביוב אחרות, לרוב יהיו תת קרקעיות ועל כן הטיפול בהן חייב להתחיל בהזמנת בעל מקצוע. השירות כנראה יכלול שימוש במכשור מיוחד.

גם בבית משותף ישנו ניקוז של מי שופכין מהאסלה והכיור, למקומות אלה, נוסף על מים, מתנקזת פסולה שעלולה להיות מוצקה או קשה לפירוק ועל כן נוצרות סתימות ביוב בבית משותף.

בבית משותף ישנו שיתוף בין הצנרת ובין הביוב. לכן מאוד יכול להיות כי נזילה או סתימה אשר נגמרה בדירה אחרת, מקורה בדירה אחרת מעל או ליד.

קודם כל לרוב יהיה מדובר באינסטלטור. ההכשרה של בעלי מקצוע אלה היא לעבוד עם ביוב מבחינת זיהוי נזקים בו, פתרון סתימות וכמובן התקנה והחלפה לתורך תיקון הביוב כשהתעורר צורך לכך.

דילוג לתוכן